20.Bölüm:Pozitif

6.2K 534 68
                                    

Duha'nın evine gelmiş hazırladığı masaya geçip oturmuş sessizce yemeğimizi yemiştik.Sofrayı toplayıp yaptığı çay servisi ile küçük salonuna geçip oturmuş çayımdan bir yudum alıp arkama yaslamış anlatmasını beklemeye başladım.

"Görev nasıldı?"

"Görevlerimi konuşmam Duha biliyorsun, neler öğrendin anlatmaya başlasan"diyip çayımdan içtim. Belliki hoşuma gitmeyecek şeyler öğrenmişti bu yüzden di ya asla görevimi sormayan Duha nasıl geçti diye sormuştu...

"Peki... Baban albay Yavuz TANDOĞAN senin nasıl biri olduğunu öğrenmek için görev yerini değiştirdi bunu biliyorsundur... Amcalarına falan girmiyorum...

Dört abin var ve birde kardeşin.En büyük abin Turan TANDOĞAN ,binbaşı nişanlısını kaybettikten sonra kendisini mesleğine adamış, iyi bir asker.Her yerde sen görevdeyken seni araştırdı ama birşey bulamadı tabiki.

İkinci abin Gökhan TANDOĞAN, pöh başkomiseri kendisine verilmiş bir timi var. O da rütbesini kullanıp seni bulmaya çalıştı ama Baha engel oldu, sıkıntı yok yani. Gökhan'ın iki senelik düzenli bir ilişkisi var, yaza evlenmeyi düşünüyormuş Baha'nın dediğine göre...

Üçüncü abin Gökhan'ın ikizi Göktan Ali TANDOĞAN, ikizinin aksine şiddetin her türlüsünden nefret eder.Çocuklara aşık olduğu için çocuk doktoru olmuş.Devlet hastanesinde görev yapıyor, burada...

Dördüncü abin Ulu Kağan TANDOĞAN, ismini Turan abin koymuş küçük çocukken nerden geldiyse aklına.Neyse.. Ulu Kağan hayvanlara aşık olduğu için veteriner hekim olmuş ardından kendisine küçük bir klinik açıp ücretsiz olarak yapılan bağışların geliri ile hayvanlara bakmaya başlamış. Duyduğuma göre senin için yeni doğmuş bi köpek yavrusu beslemeye başlamış. Sonuç pozitif olursa ilk birlikte olacağınız doğum günün için...

Kardeşinin adı Ateş TANDOĞAN, lise sona gidiyor babası ve abileri gibi asker olmak istiyormuş. Eminim seni tanıyınca favorisi sen olursun..

Annenin ismi Hayat TANDOĞAN, kaçırılmandan sonra kendisini toparlayamamış taki Ateş'e hamile kalana dek.Ateş ve abilerin için kendisini toparlayıp iyi olmaya çalışarak çocuklarını büyütmüş.Senden sonra evden uzun süre kimseyi göndermemiş bu yüzden nereye olursa hep bir arada yaşıyorlar...

Annen için Turan abin de buraya geliyor bu arada.
Ufak tefek ön yargıları var,hepsinin zira geçen zamanda kızlarını kaybetmelerini kullanan birkaç kişi olmuş ve evlerine gelen kızlar kendilerine karşı bir süre iyi olup bir süre sonra yapmadıklarını bırakmamışlar.Öğrendiklerim bu kadar."diyip uzun konuşmasını bitirmişti Duha....

"Terörle bağlantıları yoksa ne yaşadıkları nerede oldukları önemli değil.  Ama o oluşan ön yargıları yüzünden benim canımı sıkacak olurlarsa bende canlarını fena sıkarım bütün kadın cinsine yargıları oluşur..."

ANKA (Bir Deli Yüzbaşı)(Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin