16.Bölüm:Siyah ve Gri

7.7K 542 64
                                    

Genç adam izinli oldukları için lojmana evine dönmüş üzerindeki kıyafetlerini çıkarıp kısa bir duş aldıktan sonra kolundaki yarasına pansuman yapıp sarmış beline sardığı havuyu çıkarıpçamaşırını ve siyah eşofman altı giyinip kendisini soğuk yatağına bırakmıştı...  Aklında yarım saat önce izledikleri video dönüp duruyordu...

Siyah renkli gözlerinin beyazları yorgunluktan, uykusuzluktan kıpkırmızı haldeydi.
İki ay süren bir görevden daha yeni gelmişlerdi..Fazlasıyla yorgundu genç adam zira görev sırasında yanındaki kardeşlerinin kendisine emanet olmasının korkusundan toplasan iki ayda dört günlük uyku uyumuştu, hoş istesede uyuyamıyordu bir senedir genç adam...

Uyumuştu bir sene önce...Öyle çok değildi oysa birkaç saat uyumuştu ama son uykusuydu o günden sonra... Uyumuştu ve bedelini çok ağır ödemişti...O günden sonra da uyuyamamaya başlamıştı zaten...

Günler sonra kendini evinde olduğuna kardeşlerinin güvende olduğuna ikna ederek kapatmıştı siyah renkli gözlerini, birkaç dakika sonra da kabuslarla dolu derin bir uykuya dalmıştı...

*****
Videoyu izlemelerinin üzerinden bir ay geçmişti, havalar ısınmaya başlamış güneş gökyüzünde yerini almaya başlamış insanın içini ısıtıyordu.

Geçen sürede birkaç kısa göreve gitmiş ve her görevi başarıyla tamamlayıp geri dönmüştü Avcı timi. Şimdiyse yine albayın emri ile toplantı odasında oturup albayın görevi anlatmasını dinliyordular...

"Oğuz timi sizi sınırda karşılayacak asker, nükleer silah kodlarını almadan gelmeyeceksiniz Avcı timi. Görevde emir komuta binbaşı Arman TÜRKOĞLU'nda olacak, unutmayın. Beş dakika sonra helikopter sizi sınıra bırakacak, Allah yar ve yardımcınız olsun"demişti albay.

"Sağol " diyip selam verdikten sonra albayın onayı ile hazırlanmak için çıkmıştı odadan Avcı timi...

Hazırlıklarını tamamlayan Avcı timi komutanlarının izniyle ailelerine kısaca konuşup veda etmiş gelen helikopter ile son kez albayın Allaha emanet olun demesinin ardından helikoptere binip yola çıkmışlardı...

Birkaç saat sonra helikopterden ayrılıp yola yürüyerek devam etmeye başlamıştı Avcı timi.Bir saat sonra duydukları ses ile birbirlerine bakmışlardı. Birkaç dakika sonra da görmüşlerdi sesin geldiği yeri. Oğuz timi olduklarını anladıkları beş adam ve sarışın bir kadın vardı birkaç metre uzakta. Adamlardan ikisi etrafı izlerken üçü oturup sigara içiyor sarışın kadınla şarkı söylüyordular...

*****
Oğuz timi verilen görev nedeniyle oturmuş gelecek olan Avcı timini beklemekteydi tabiki olmazsa olmaz alıştıkları için şarkı dinleyerek. Yiğit ve Baki etrafı kontrol ederken diğerleri oturmuş sigarasını içerek Anka ile çalan şarkıya eşlik ediyorlardı gülerek...

ANKA (Bir Deli Yüzbaşı)(Ara Verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin