23.

367 16 1
                                    

Nem sokat aludtam az éjszaka során, egyrészt azért, mert nem a saját ágyamban feküdtem, másrészt pedig folyamatosan járt az agyam. Hajnalban hazamentem, mielőtt még az orvos felkelt volna. Nem akartam neki semmi üzenetet hagyni. Ahogy beléptem a házba, egyből megakadt a szemem a konyhapulton lévő borosüvegeken. Odaléptem és megfogtam őket. Az összes üres volt. Halkan kidobtam az üvegeket és megkerestem apát. A nappaliban feküdt a kanapén és aludt. Kerestem egy pokrócot amivel be tudtam takarni és felmentem a szobámba. Ránéztem a telefonomra és csak akkor vettem észre, hogy írt a pszichiáter.

- Hol vagy Virág? Miért nem vártad meg, míg felkelek?
- Hazajöttem. Apám részegre itta magát és most a nappaliban alszik a kanapén.
- Te hol vagy?
- A szobámban.
- Oké. Ha bármi történik, akkor írj!
- Rendben.

Utána inkább félre raktam a telefonomat és elmentem zuhanyozni. Ahogy jöttem ki a fürdőszobából apámmal találtam magam szembe. Láttam a tekintetében, hogy nem igazán örül a jelenlétemnek.

- Mit keresel te itt?
- Hazajöttem.
- Azok után amit műveltél? Bevered a fejed és már szaladsz is a dokikádhoz, hogy apuci megvert? Mondd, te teljesen normális vagy?!
- Ezt honnan tudod...
- Nenézz már hülyének!
- Sajnálom...
- Sajnálom sajnálom! Csak ezt tudod mondani te kis ribanc?

Bántotta a fülemet a kiabálása. Nem akartam hallgatni, ezért szépen lassan próbáltam hátrálni a képcső felé. Megragadta a csuklómat, magához rántott és egy határozott mozdulattal nekilökött a lépcsőnek. Bevertem a fejem, de szerencsére nem annyira, hogy elájuljak. Felszaladtam a szobámba és magamra zártam az ajtót. Apám még mindig tombolt odalent. Feloldottam a telefonom képernyőjét és beléptem a Messengerbe. Megkerestem a tanáromat és írtam neki.

- Holnap ráér?

Elérhető volt, így hamar reagált rá.

- Persze! Miért?
- Elmegyek a rendőrségre. Szeretném, ha valaki ott lenne velem. 10.00-re ott tud lenni?
- Persze, hogy ott leszek.
- Rendben. Köszönöm!
- Vigyázz magadra!

Még hallgattam egy darabig, ahogy apám üvöltözik, de utána elaludtam.

Apám fogságábanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora