~Zorka szemszöge~
Június 10. kedd
A mai csodás reggelen 7:10kor keltem az ébresztő rikácsoló hangjára. Sietnem kellett, nehogy elkéssek. Gyorsan ki másztam az ágyból, és felöltözten. Az outfitt egy febér over sized poló, és egy fekete baggy farmer gatya. A fürdőben megycsináltam a skin care rutinom és sminkeltem. Sminknek egy szempillaspirált és egy szájfényt raktam fel. Konkrétan rohantam lefele az előszobába, persze ügyelve arra hogy ne ébresszek fel senkit. Felvetten a cipőm és egy vékonyabb pulcsit. Amint kiléptem az ajtón megcsapott az a kellemes nyári reggel. Beülten a kocsimba ami egy mercedes amg.(saját keresetből vettem). Még munka előtt beszaladtam egy boltba venni egy péksütit és egy literes vizet. Amint véveztem folytattam utamat tovább a szalonba, ugyania volt egy kampány fotózás amit be kellett fotóznom.
A munka után haza fele megálltam a spárnál és megvettem a heti menühöz a szükséges ételeket. Illetve vettem egy csomó édességet, mivel a fiúk jönnek át, és hogy legyen valami otthon. Amikor már hazaértem a fiúk ott voltak( fiúl alatt a valmaros srácokat és manuelt értem).
-Sziasztok, megjöttem. Köszöntem nekik.
-Szia hugicaa. Mondta Spacclaci
-Mondtam már hogy nem szeret hogy így hívsz
-Bocs Zora. Mondta miközben szemet forgatott
Ezzel be is mentem a konyhába,ahol elpakoltam a cuccokat.
-Ha nem haragusztok én megyek fel. A csokit ne egyétek meg lehet jön át a Bence. Mondtam nekik.
-Jajj nemár. Mondta laci
- Én mondom hogy megcsal, nem hiába toxic a srác. Mondta bruno
-Ha megcsalna akkor arról már rég tudnék. Mondtam ingerülten, tudják jól hogy nem szeretek erről a témáról beszélni.
- Mónika showww. Üvölti be a marics.
- Kedves Marics és mindenki, fogjátok be. Megtudom oldani magamnak. Szerintem elég nagy vsgyok már ahhoz. Ezzel fogtam magam és felmentem a szobámba.Sziasztok! Hogy tetszik eddig? Előre megvan már nekem írva egy pár rész. A részek valószínűleg heti 2x jönnek. Mivel mindjárt felvételi. Így nem biztos hogy lesz mindig időm.
YOU ARE READING
Csak tőled vagyok én rendben. Manuel ff.
FanfictionA becses nevem Tóth Zorka vagy Zora ki hogy hív. A Budapesten élek a bátyámmal és a haverjával. Van 3 legjobb barátnőm: Kamilla, Adél és Kata. Mi magunkat papucs csapatnak nevezzük. #1 manu #39fanfiction