Június 12. Csütörtök
~Zorka szemszöge~
Reggel nyolckor az ébresztőmre keltünk.
-Ahjj faszom mi szól ilyen korán? Kérdezte
-Az ébresztőm
-És azt minek ilyen koránra beállítani? Kérdezte
-Azért, mert én nem szeretek későn felkelni. De te aludj még nyugodtan, addig megcsinálom a reggelit.
-Egy tündér vagy. Csak ennyit felelt és fordult is át a másik oldalára. Én kikecmeregtem az ágyból, és a telefonommal együtt a konyhába mentem. Reggelire palacsintát csináltam gyümi salival. Még mielőtt felkeltettem Manuelt azelőtt elmentem felöltözni, és megcsináltam az arcápolási rutinom.-Manu kelj fel, kész a reggeli. Mondtam, miközbe a függönyöket húztam el.
-Mennyi az idő?
-Háromnegyed kilenc, szóval gyere.
-Megyek csak elmegyek mosdóba.~Manuel szemszöge~
Elmentem mosdóba, addig Zora bement a konyhába. Mire én is odaértem addig már megterítve volt az asztal. Nagyon jól nézett ki a palacsinta és a gyümi saláta is.
-Köszi. Mondtam, mikor leültem enni.
-Nagyon szívesen és jó étvágyat. Mondta
-Reggeli után, elkészülök, azt ha van kedved elmehetünk a bazárba és vehetnénk mindenféle jóságot. Ajánlottam fel az ötletem
-Benne vagyok. Ez hanyadik napunk is itt? Kérdezte
-Második, még van 3 napunk. Feleltem.
-Holnap elmegyünk a sephorába?
-Elmehetünk, de akkor holnap után elmegyünk várost nézni meg turistáskodunk jó?
-aha, benne vagyok. Majd az utazás után akarok csinálni egy ilyen photo dump-ot ausztriáról.
-Uuu azt én is csinálok, nyomunk egy insta liveot? Kérdeztem
-NyomjukEl is inditottam az insta liveot. Nagyon sokan furcsállták, hogy ketten vagyunk kint. Meg sokan azt hitték hogy együtt vagyunk. Nagyon érzem hogy ebből cikekk lesznek.
~Zorka szemszöge~
A liveot 10 után leállítottuk, elkészültünk és elindultunk. Én nagyon féltem, amikor a szobából mentünk ki. De szerencsére Manu megnyugtatott hogy nem lesz semmi.
A bazársor előtt, útközbe csináltunk pár képet, amiket kiraktam storyba.A bazárba elég sok mindent vettünk, én főként ékszereket vettem. Ilettve vettem még egy nagyon szép páros nyakláncot magamnak, és Manuelnek. Hogy azért legyen valami emlék a közös utazásunkról.
-Manuel, vettem neked valamit. Jelentettem ki mikor bejött a konyhába.
-Hogy micsoda? Kérdezett vissza
-Vettem neked valamit. Mondtam
-De minek? Kérdezte
-Mert egyrészt ez a közös nem tervezett utazásunk, másrészt meg meg szeretném hálálni hogy segítesz nekem ebbe a nehéz időszakba. Szóval tényleg köszönöm.
-Nagyon aranyos vagy de nem kellett volna. És tudod nagyon jól hogy nem ajándékért teszem amit. Hanem mert szeretlek. Mondta ki, nekem meg elállt a szavam.
-Hogy micsoda? Te szeretsz? Lepődtem meg
-Öhm igen, ezt nem így szerettem volna megmondani. De ha már kicsúszott a számon, akkor elmondom. Már lassan egy éve hogy elkezdtem feléd érzéseket táplálni. Megértem ha te nem viszonzod. Én megértem, tényleg. Mondta
-Nekem ehhez az egészhez idő kell. Nem tudnék most egy kapcsolatba bele vágni. Feleltem.
-Akkor türelemmel fogok várni rád. Nagyon jól esett megszólalása
-Na de had adjam oda az ajándékod végre. Csaptam össze tenyereimet.
-Esküszöm kíváncsívá tettél.
-Csukd be a szemed, és ne nézz. Mondtam, mire eltakarta a szemeit.Gyorsan a táskámba kezdtem el kutakodni, amint meg lett a nyaklánc fogtam magam a hátam mögé raktam, és vissza mentem Manuhoz.
-Naa csukd be a szemed, ne nézz már. Raktam kezem szemei elé, válaszául csak ráfogott a kezemre.
-Kinyithatom már a szemem? Kérdezte
-Ahaaa. Nyújtottam el az "a" betűt.
-Na?? Megszólalsz még ma? Kérdeztem pár másodperc néma csend után.
-Zorka ez kurva szép, hogy hogy kettő van belőle? Kérdezte
-Azért mert egy nekem, egy neked. Ez amolyan emlék a közös nyaralásunkról. Mondtam neki.
-Úristen nagyon köszönöm. Tette fel magának, majd nekem is. A végén meg jó szoros ölelésbe vont.A nap további részét filmezéssel töltöttük, vacsorára megint paradicsomos tésztát csináltunk.
Este pedig ölelkezve aludtunk el.
YOU ARE READING
Csak tőled vagyok én rendben. Manuel ff.
FanfictionA becses nevem Tóth Zorka vagy Zora ki hogy hív. A Budapesten élek a bátyámmal és a haverjával. Van 3 legjobb barátnőm: Kamilla, Adél és Kata. Mi magunkat papucs csapatnak nevezzük. #1 manu #39fanfiction