26.rész

67 4 0
                                    

~Zorka szemszöge~

A plázába érve ketté váltunk. Mi Mariccsal mentünk a Fotós boltba hátteret és vintage dolgokat venni.
Találtunk egy ilyen zsinóros telefont, és egyéb más vintage tárgyat. A Hooded Staffba átvettük a ruhákat, amik a fotózáson lesznek. Meg még vettem magamnak zoknikat és egy kapucnis pulcsit télre, meg még két darab baggy farmert. Meg találtam egy nagyon jó téli kabátot, szóval azt sem hagyhattam ott. Mivel nagyon sok cucc jött össze a két boltból, ezért kivittük, és bepakoltuk a csomagtartóba.
Közbe a lányok hívtak hogy ők már a kajálda részlegen vannak, és hogy menjünk oda mi is. Szóval oda mentünk.
Ebédre kfc-t ettünk. Aztán nézegettünk még ruhákat. Én meglepően csomó ruhát vettem. Most kivételesen nagyon sok jó ruha volt a boltokba. Szerencsére a többiek is jó sok ruhát vettek szóval nem csak nekem sír a pénztárcám.

-Baaazdmeg, négyre haza kéne érnünk. Geci elfelejtettem hogy ma koncertünk lesz a strandon faszom, mennyi az idő?-Aggódott Marics
-Ne aggódj negyed négy van, ha most elindulunk akkor négyre haza érünk.-Mondta Kata.
-Jólvan akkor, gyertek indulunk.-Mondtam és elindultam a garázshoz.
-Hogy fog ez a sok cucc beférni a kocsiba?-Kérdezte nevetve Kami. Az én kezembe minimum volt vagy nyolc darab szatyor. Szerintem a többiek kezébe is ennyi lehet.
-Az egy csodálatos kérdés.-Válaszoltam nevetve. Szerencsére minden befért az autóba. És sikeresen elindultunk hazafelé.

Amint haza értünk Marics rohant be a házba átöltözni. Mi meg mint a málhás szamarak megpakoltuk magunkat és bementünk. Miközbe vittem fel a cuccokat a szobámba a lépcsőn majdnem hasra estem, de sebaj mert felértem. Manu még mindig aludt. Szóval próbáltam nagyon halk lenni. A fotós dolgokat bevittem a gardróbomba. Majd az új ruháimat beraktam a mosógépbe.

Mikor már vissza értem a szobámba Manu az ágyon ült és bambult maga elé.
-Jó reggelt csipkerózsika.-Köszöntem neki, mire ijedten rám nézett.
-Naa nem rég aludtam vissza. Lenyomtam egy kemény lábedzést és beszéltem a fiúkkal.-Felelte.
-Én meg a plázába voltam, megvettem konkrétan egy egész boltot.-Nevettem.
-Jajj de fárasztó lehetett.
-Hát igen. Tudod nem sűrűn járok plázába.
-Neked van kedved jönni mai koncertemre? Bruno nem rég írta,hogy a Kamiék jönnek. Jó lenne ha te is jönnél.
-Hát nem is tudom, eléggé leszívták az emberek ma az agyam.-Válaszoltam őszintén.
-Légyszii a kedvemért.-Nézett rám boci szemekkel
-Na jó, de csak a kedvedért.-Mondtam neki. Mire felugrott az ágyról és jó szorosan megölelt.
-Hát nem láttalak még így örülnim-Nevettem, mire ő is elkezdett nevetni.
-Mikor indulunk?-Kérdeztem.
-Hatkor, és nyolckor kezdünk. Szóval azért sietnünk kell Zamárdiba.
-Akkor elkezdek készülni, mert már fél öt volt.

Gyorsan lezuhanyoztam, szettnek egy szürke jortsot vettem fel, felsőnek viszont Manu egyik polóját. Most egy full face sminket csináltam ami idő igényesebb. A hajamat csak egy kontyba fogtam. Parfümnek Calvin Klein euphoriat használtam. Egy fekete kis válltáskát vettem elő, amibe bele raktam a szájfényem, szájceruzám és a rúzsom. Illetve még raktam el a gyógyszerből is. Meg azért cigit is raktam el hátha. Nem értem mi van velem, mindig is utáltam a cigit, a bulikba egyszer kétszer előfordult. Úgy érzem kezdek mégjobban tönkre menni lelkileg. Az elmúlt pár hét borzalmas volt. De még tuti lesz rosszabb is. Már eléggé kezd mindenből elegem lenni.

Miután 100%-osan elkészültem, ezért leindultam. A biztonság kedvéért vittem magammal egy kapucnis pulcsit este azért már lehűl az idő. Az előszobába érve felvettem a cipőmet és vártam a többieket, ugyanis én készültem el a leghamarabb. Egy bő tíz perc múlva megjelentek a többiek is. Megvártuk még ide ér a turnébusz. A buszt Beni vezette aki Manu dobosa. A többieket nem nagyon ismertem, de ők is Manuval játszanak. Középső sorban ült Marci, aki egyébként forgat a csatornájára, mellette ült Kata ő mellette pedig Kami. Így mi Manuval hátul ültünk.
A többiek nagyon jót beszélgettek. Én nagyon örülök hogy Manuék és a lányok kijönnek egymással.
Másfél óra volt az út, amint leparkolt a kocsi. Mi kiszálltunk belőle.

-Minden oké? Idefele eléggé szótlan voltál.-Kérdezte aggódva Manu.
-Persze, csak fáradt vagyok.-Feleltem.
-Biztos?
-Biztos.
-Nyolckor kezdünk a srácokkal, és fél tízig színapdon leszünk. Van nálad gyógyszer?-Kérdezte.
-Aha, hoztam egy párat.-Válaszoltam.
-Jólvan, de azért adok még. Nálam is mindig szokott lenni.-Adta oda a kezembe.
-Figyu, a gyógyszert azt mikor kell bevennem?-Kérdeztem.
-Vagy akkor mikor érzed elég erősen hogy rohamod lesz, vagy akkor mikor már rohamod van.-Mondta.
-Rendben köszönöm.-Mosolyogtam rá.
-Semmiség. Vized van, vagy vegyünk?-Kérdezte mosolyogva.
Mivel még mindig sétáltunk a backstage-ig.
-Nincsen de...-Mondtam volna tovább, de közbe vágott.
-Jó akkor elmegyünk veszünk.

-Srácok nektek kell víz vagy üdítő?-Üvöltött előre Manu.
-Nem.-Felelték kórusba.
-Oké, de mi elmegyünk venni.-Majd megfogta a karom és elkezdett húzni a bolt felé.

Vettünk öt darab két literes hideg vizet a biztonság kedvéért.
Amikor bementünk a backstage-be én leültem a lányokhoz. Manu pedig ment, mert felrakták rá a mikroport-ot. Azután elköszönt tőlünk Manu, és elmondott mindent a lányoknak. Ha esetleg rohamom lenne, akkor mi a teendő meg ilyenek. Utána ő felment a srácok után a színpadra. Mi meg oda álltunk a szélére, és elkezdődött a koncert.



Sziaaasztook. Ha tetszett akkor voteolj, és hagyj egy kommentet💞

Csak tőled vagyok én rendben. Manuel ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora