23.rész

81 2 0
                                    

~Zorka szemszöge~

A vissza alvásból lett az, hogy délután keltem. Eléggé fájt a fejem, meg úgy kábé mindenem. Szóval miután kimásztam az ágyból és feldugtam a telefonomat tölteni. A tiszta ruhámmal együtt megindultam a fürdőbe lezuhanyozni és elkészülni, mivel a találkozóra Mariccsal szeretnék időben oda érni. Szóval miután lezuhanyoztam felraktam egy kis sminket, hogy ne látszodjon a sírásnak a nyoma. Majd utána a hajamat is megcsináltam. Ahogy ezekkel végeztem, az utamat a konyhába írányítottam, ahol a többiek beszélgettek.

-Sziasztok! Jól aludtatok?-Kérdeztem tőlük,miközbe vettem ki a hűtőből a vizet.
-Zorka, minden oké?-Kérdezte Bruno aggódó tekintettel.
-Persze minden a legnagyobb rendben van, de ha nem haragudtok meg nekem mennem kell. Majd valamikor este felé érek haza szerintem.-Amint ezt kijelentettem felmentem a szobámba a telomért.

-Jó reggelt Rózsi, hát te? Hová készülsz?-Kérdezte Manu mikor benyitottam a szobámba.
-Mariccsal megyünk átbeszélni a fotózáshoz a dolgokat.
-ja tényleg, még mondtad is. Mikor jössz nagyjából haza?-Kérdezte, és közbe felült az ágyon.
-Szerintem olyan este fele, de kocsival megyek szóval nem lesz nagyon semmi baj szerintem.
-Hát remélem is, írjál ha oda értél, meg akkor is ha bármi baj van, rendi?-Ölelt meg.
-Rendben, de akkor is írni fogok ha a kocsihoz kiértem oki?-Öleltem vissza nevetve.
-Na ez a beszéd, tudsz te nevetni is.-Felelte mosolyogva.
Leindultunk lefelé, én elköszöntem mindenkitől. Ahogy mondtam Manunak a kocsiban írtam neki. Majd útnak indultam a westendhez. A kocsiba felhívtam a Maricsot.

-Sziaa, mi ujság?-Kérdezte és ölelésbe vont.
-Haliii, hát tegnap derült ki, hogy a Bence az Adéllal csalt meg. Szóval két embert is veszítettem. De a helyzethez képest jól vagyok.-Hazudtam.
-Fú az a büdös kurva, felesleges is ilyen emberekre az idődet pazarolni.-Válaszolta, majd megindultunk befele.

-Naa, te hogy képzelted el a fotózást? Legyen valami témája?-Kérdeztem két falat között.
-Ahaa, legyen valami régies a vibeja, mondjuk kilencvenes évek.-Felelte.
-Uu ez jó ötlet, csak akkor majd be kell szereznem a fotózáshoz par dolgot.
-Amúgy majd valamelyik nap bemegyek a hooded staffhoz, és elhozom a versenyre a ruhákat.-Mondta és beleharapott a hamburgerébe.
-Jólvan, én meg veszek hátteret hozzá, meg kiegészítőket.-Feleltem.
-Amúgy neked nincsen kedved beállni hozzám pár képre?-Kérdezte.
-Mármint én is álljak be mint modell?-Értetlenkedtem.
-Igen, hisz az is vagy nem?
-De igen, csak..-Nem is hagyta hogy végig mondjam, már szólt is bele.
-Akkor mit csakozol? Jó lesz, aztán még az a fasszopó is meglátja hogy mit vesztett.-Felelte.
-Hát jó, úgy látszik nincs túl sok választásom.-Mondtam kicsit szomorúan.
-Ezt bizony jól gondolod.-Nevetett.
-Amúgy nincs kedved átjönni hozzánk? A fiúk biztos örülnének neki, meg jöhetne a Milo is.-Kérdeztem.
-Dede,csapassuk. Majd akkor útközbe felhívom őt. Kocsival jöttél?-Kérdezte.
-Ahaa, itt parkolok a pláza előtt.
-Jaa értem, én valahol a halál faszán találtam csak helyet.-Nevetett.

A hazafele úton zenét hallgattam,és felhívtam Manut hogy tudja hogy minden oké, meg a Laciéknak is üzentem.
Mikor már haza értem Peti már ott volt Milánnal. Én pedig a lányokkal kivonultam az erkélyre beszélgetni. Pont rájuk volt most szükségem. Mindenben tudtak tanácsot adni. Annyira örülök hogy segítenek nekem, és hogy engen választottak Adél helyett. Azt is elmondták, hogy  amíg kint voltak Törökországban, elég sokat beszélt az exemről, meg arról is higy nekünk milyen rossz volt a kapcsolatunk. Tehát eléggé gyanakodtak rá.
A kis csoportos terápiát este tizenegykor szakítottuk meg, mikor már mindannyian eléggé fáradtam voltunk. Szóval inkább bementünk aludni. Én még gyorsan elementem fürdeni. Fürdés után lementem a konyhába inni. A többiek a kanapén beszélgettek, és iszogattak. Bár nem értem ha holnap koncertjük van, akkor miért isznak.







Naa hát sziasztok így 1 hónap kihagyás után. Nagyon sajnálom hogy nem volt rész, az augusztus vége, és szeptember eleje nagyon zsúfolt volt számomra. De mostmár igyekszek gyakrabban hozni részeket. Az már tuti fix, hogy ezen a héten jön még egy rész. Legyen csodás estétek😚.

Ha tetszett, akkor légyszi voteolj🥰🥰

Csak tőled vagyok én rendben. Manuel ff.Where stories live. Discover now