~Zorka szemszöge~
A liftből kiszállva elindultunk megkeresni a szobánkat. Persze hogy a folyosó végén van a szobánk.
Manu kinyitotta az ajtót, megelőzve őt berohantam az ajtón. Rögtön az ágyra ugrottam,olyannyira fáradt voltam.
-Akarsz pihenni? Kérdezte Manu
-Aha, utána elmehetünk várost nézni vagy valami.
-jo, vigyázz megyek oda melléd. Mondta
-Nem.
-De nekem is kell a szundi. Mondta, és bevetett magát az ágyba mellém.
Én még telefonoztam egy kicsit, Manu már rég aludt, de én csak forgolódtam. Úgy döntöttem, hogy hasznosítom magamat, és elmegyek egy plázába. Szerencsére a hoteltől kb 15 perc sétára van is egy a google maps szerint. Összeszedtem magamat és elindultam. Először bementem a dmbe, ahol vettem 2db tusfürdőt 2 db fogkefét 2db dezodort, és egy fogkrémet, magamnak vettem fésűt, korrektort, szempillaspirált és pirosítót és hozzá ecsetet és egy szivacsot. A következő állomás a h&m volt ahol vettem manunak 3db felsőt, 1db pulcsit, 4db rövidgatyát. Meg egy 10db-os boxer és zokni csomagot. Magamnak 2db crop topot, 2db felsőt, 3db rövidnadrágot és egy hosszút. Meg egy pulcsit, és még ugye fehérneműket is. Nagy szatyrokkal még átmentem a billába, ahol ételeket vettem, meg találtam egy közepes méretű bőröndöt is és azt is megvettem. Szerintem vagy 2 órát lehettem távol.-Te mégis hol a faszomba voltál? Támadott le rögtön Manu mikor beléptem a szobába.
-Én..én csak az itteni plázába voltam, vettem szükséges cuccokat. Vettem neked is próbáld fel őket, hátha jók rád.
-De nem kellett volna, vettem volna magamnak is. Aranyos vagy köszönöm. Ölelt meg.
-miket vettél még?
-Tisztasági dolgokat, ruhákat, ételeket.
-Töltőt is vettél? Kérdezte
-Bazdmeg, tudtam hogy valamit elfelejtettem
-Nem baj elmegyek és veszek, mindjárt jövök.
-Jojo szia
-SziaManu elment,én meg addig letusoltam, felöltöztem és kisminkeltem magam.
Miután kész lettem a fürdőbe, mentem a konyhába elpakolni a cuccokat.
-Sziaa, megjöttem
-Hello, kaptál töltőt?
-aha, de vettem mást is. Itt van nem messze a Fertő-tó elmehetnénk és megnézhetnénk. Mondta
-Jo benne vagyok.
-Próbáld fel a fürdőruhát, nem tudom melyik a méreted, szóval hoztam egy m-eset és egy s-eset. Mondta
-Okés, bár valszeg az s-es lesz jó. Mondtam, majd bementem a fürdőbe hogy átöltözzek. Pechemre Manuel két részeset hozott ki fog látszódni a heg a hasamon faszom.
-Naa milyen?? Megmutatod? Kérdezte
-Öö... Aha egy pillanat. Hirtelen nem is tudtam hogy mit csináljak, majd bátorságot vettem és kimentem.
-Azta. Bámult rám
-Milyen??
-Nagyon jól áll, nagyon szép vagy. Mondta
-Kérdezhetek valamit? Kérdezte
-Persze
-Mi az a heg az aljhasadon? Mi történt?
-Mikor még Bencével voltam együtt össze vesztünk. Én éppen a konyhába vágtam fel valamit és nagyon ideges voltam. Ledobtam a kést de az visszapattant és elvágta a hasamat. Néztem le a padlóra
-Jahjj Rózsi gyere idee. Mondta,majd szoros ölelelésbe vont.
-Mennyi időre van inenn a Fertő-tó? Bontakoztam ki az ölelésből.
-Nézz ki az ablakon
-ilyen közel van???
-igen, gyorsan elmegye lezuhanyozni meg ilyenek. Aztán indulhatunk.
-okésManu elment elkészülni, addig én csináltam szendvicseket meg vágtam össze gyümölcsöket. És mind beleraktam a vászontáskámba. Mikor Manu végzett elindultunk le. Útközben egy kis árusnál vettünk papucsot is. A partra leérve leterítettük a napozóágyakat és kipakoltunk.
-Rózsi had rakjak már ki insta storyt, nagy baj lenne, ha benne lennél? Kérdezte
-Nem, de majd én is szeretnék.
-JojooToth.Zorka
Manuelsingx
Sziasztokkk, remelem nem baj hogy ha vannak benne kepek
ESTÁS LEYENDO
Csak tőled vagyok én rendben. Manuel ff.
FanficA becses nevem Tóth Zorka vagy Zora ki hogy hív. A Budapesten élek a bátyámmal és a haverjával. Van 3 legjobb barátnőm: Kamilla, Adél és Kata. Mi magunkat papucs csapatnak nevezzük. #1 manu #39fanfiction