20. rész

166 11 2
                                    

~Zorka szemszöge~

Kikeltem gyorsan az ágyból, és a gardrób felé vettem az irányt. Mai szettnek egy egyszerű melegítő szettet választottam. Mikor visszatértem a szobámba akkor már Manu nem volt ott. Szóval én is lefelé vettem az irányt. Lent a nappaliba Bruno és Manu fifázott.

-Laci merre van?-kérdeztem tőlük.
-Fent van a szobájába. -Válaszolta Bruno.
-Rendben, ti mit szeretnétek reggelizni?
-Melegszendvicset.-Felelték egyszerre.
-Okés, mindjárt csinálom.

-Laci, te mit kérsz reggelire?-Kérdeztem tőle, miközbe a szobájába nyitottam.
-Semmit.-Válaszolta.
-Olyan nincsen, valamit enni kell. Különben is ne cigizz a szobába kérlek. Vagy ha cigizel is akkor nyisd ki az ablakot.-Nyitottam ki az ablakot.
-Rendicsek főnökasszony. -Nevetett.
-Na gyere, csinálok neked is melegszendvicset, a fiúk is azt esznek.
-Ahjj, oké megyek. Na és te, te mit fogsz reggelizni?-Kérdezte, miközben mentünk le.
-Szerintem gyümölcssalátát
-Komolyan?? Nem ennél valami mást?-Kérdezte.
-Nem, jó lesz nekem. -feleltem.
-Hát ha te mondod. -Válaszolta, majd leindult lefele.

Már nagyba reggelizunk, amikor megcsörrent a telefonom.
~Marics~ vajon mit akarhat?

-Bocsánat, de ezt fel kell vennem.-Szálltam le a székről és a nappaliba siettem.

~Na mondjad marics miért zargatsz? -Kérdeztem nevetve.
~A hooded staff, rendezni fog egy fotós versenyt, gondoltam jelentkezheznél rá. És mivel kell egy modell, arra gondoltam hogy lennék én a modelled.
~Eléggé jól hangzik, én benne vagyok szivesen. Holnap ráérsz? Mert akkor beülhetnénk valahova és megbeszélhetnénk a részleteket. -Kérdeztem.
~Nekem tökéletes, neked jó a Westend 4óra?
~Persze tökéletes,akkor majd holnap négykor sziaaa.
Bontottam is a hívást, és vissza siettem a többiekhez.

-Hova mész holnap?-Kérdezte Bruno miközbe ültem le az asztalhoz.
-A westendbe. -Feleltem.
-És kivel mész?-Kérdezte drága bátyám.
-Mariccsal.
-És minek mentek ti ketten a westendbe?-Kérdezte ezt már Manu.
-A hooded staff csinált egy ilyen versenyt, és a Marics mondta, hogy jelentkezzek rá. Mert akkor ő lesz a modellem. És holnap átbeszéljük a dolgokat.
-Jaa jó értem.-felelték egyszerre.
-Szerintem én felmegyek a szobámba rendet rakni.-Mondtam és felálltam az asztaltól és szobám felé vettem az irányt.

~Manuel szemszöge~

-Amúgy Manuel, hogy hogy Zorkánál aludtál, mikor van vendég szoba is?-Kérdezte Laci, pontosan tudta hogy hogyan érzek a húga iránt. Ha összejönnénk, nem ellenezné a kapcsolatot. Pontosabban úgy fogalmazott hogy bárki jobb annál a patkánynál.
-Írt tegnap, hogy nem bír elaludni. Gondolom Bencével kapcsolatba. Én meg nem válaszoltam semmit, és átjöttem. Azt mondtam neki, hogy simogatom a hátát, miközben elalszik. Aztán elaludtunk mind ketten.-Feleltem.
-Ahw, ez mondjuk nagyon aranyos.-Mondta Bruno.
-Ahj faszom tanácstalan vagyok. Szerintetek mikor hívjam el randizni? Nyilván nem most akarom, még hagyni akarom, hogy had legyen túl az exén, és csak utána akarom.
-Ez jó ötlet szerintem is, de nem feltétlen kell megvárnod amíg túl lép rajta.-Mondta Laci.
-Amúgy mi van ezzel a pánikrohammal?-Kérdezte Bruno
-Amikor a szüleink nagyon sokat veszekedtek, akkor Zorkának egyszer volt egy pánikrohama, talán tizenhárom éves lehetett. Addig a napig nem is jelentkezett nála. És az a gond, hogy azóta egyre többször van neki. Ami meg kurvára nem jó, egyedül nem tudja kezelni, gyógyszere meg nincsen rá.-Mondta Laci.
-Mikor kint voltunk mondtam neki, hogy egy pszichológus nem lenne rossz ötlet. De nyilván ellenezte. De amúgy nekem még van gyógyszerem otthon pánikrohamra, ha az segít, én áthozom neki azt.-Ajánlottam fel.
-Rendben tesi, ezer hála.-Válaszolta Spacclaci.






!FONTOS!

Agyaltam egy kicsit, és mit szólnátok hozzá, ha év vége felé megjelenne a következő könyvem, ahhoz már nyilván lennének előre megírt részek, így csak azokat ki kéne rakni, és nem kellene olyan sokat várni a következőre. Az új könyv is egy fanfic lesz. A következő részben azt is elárulom hogy kiről lesz. Addig is élvezzétek tovább a nyarat. Remélhetőleg hamarabb hozom a kövi részt.

Csak tőled vagyok én rendben. Manuel ff.Where stories live. Discover now