21.rész

133 7 1
                                    

~Zorka~

A szobám takarítását azzal kezdtem hogy az elszórt ruhákat összeszedtem és levittem a mosókonyhába. Majd felporszívóztam és felmostam. Amíg száradt addig lementem a nappaliba a többiekhez, Bruno a nappaliba fifázott, Laci meg telefonozott.
-Manu?-Kérdeztem mikor lehuppantam a kanapéra.
-Haza ment gyógyszerért, de mindjárt jön vissza.-Felelte Laci.
-Rendicsek, vacsorát főzzek?
-Aha csinálhatnál valamit.-Mondta Bruno, de szemét le sem vettem a tv-ről.

Bementem a konyhába, ahol elővettem a krumplis tésztához a hozzávalókat. Felraktam a vizet forrni, addig felvágtam apró kockára a krumplit. Amikor forrt már a víz bele öntöttem a tésztát. Főzésemet a csengő zavarta meg. Oda sétáltam az ajtóhoz majd kinyitottam Manu állt ott, mögötte a barátnőimmel. MI??? ŐK HOGY KERÜLNEK IDE??

-Úristenem, hogy kerültök ti ide?-Kérdeztem tőlük, miközben szorosan ölelgettük egymást.
-Hát hazajöttünk, és Kami is itt lesz most egy hétig. Utána megy vissza.-Felelte Adél.
-Na, de gyertek be a konyhába, csinálok vacsorára krumplis tésztát.-Invitáltam be őket.
Mikor bejöttek, a srácok is köszöntek nekik, Adél bejött a konyhába segíteni nekem.
-Adél, írt valaki neked.-Mondtam neki, amíg ő kavargatta a tésztát.
-Nézd már meg légyszi hogy ki írt.-Kért meg.
-Rendben.-Mikor megláttam az üzenetet, a szívem elkezdett hevesen verni,nem hittem el amit láttam.
*instagram*

Bence.varadi: Baba remélem ma átjössz hozzám🥰

-Zora mi van? Ki írt?-Jött közelebb.
-Ez mégis mi a szar? -Kérdeztem, miközben a hangom megremegett, és mutattam felé a telefont.
-Nem Zora, ez nem az aminek látszik.-Próbálta menteni a menthetőt.
-Veled csalt meg a Bence?- üvöltve  kérdeztem, amire mind az öten.
-Miért csalt volna meg velem téged?-Kérdezte üvöltve.
-Akkor miért irogat olyat hogy jajj baba átjössz ma? Geci Adél, mi a faszért kell letagadnod?-Kérdeztem sírva, Manu Adél mögött állt, fogta a fejét. Laci mellette állt, ő tiszta dühös volt. Kamilla tekintetében a csalódottság látszódott.
-Jó igen, velem csalt meg Bence, de akkor még kavartunk, és az kurvára nem számít megcsalásnak, mivel csak azután jöttünk össze, mikor szakítottatok.-Felelte, a többiek mind szomorúan néztek rám.
-Jó, akkor takarodhatsz ki innen. És légyszives többet ne keress engem. A szememben kurva nagyot estél. Gratulálok hozzá, légy boldog vele.-Üvöltöttem, majd felrohantam a szobámba.

~Manuel szemszöge~

Zorka felrohant a szobájába, Adél meg csak ott állt és minket nézett.
-Nem hallottad mit mondott, huzzál kifele. Geci undorító vagy bazdmeg. A bárátnőd volt. Hogy lehetsz ilyen patkany?-Lökdöste kifele az ajtón Laci Adélt.
-Manu, menj fel légyszi utána.-Nézett rám.
-Megyek.-és már futottam is fel Zorkához.

-Rózsi, beengedsz?-Kopogtam az ajtón.
-Nem légyszi, hagyj békén. Egyedül szeretnék lenni.-Felelte, majd hallottam eltávolodni az alakját. Átmentem a vendégszobába, mivel közös az erkélye Zorka szobájával. Szerencsére nyitva volt az erkélyajtó. Ott ült az ágya elején felhúzott térdekkel. Alig kapott levegőt, csak sírt és sírt. Oda mentem hozzá, szorosan megöleltem.








Sziaaasztooook! A bejelenteni való előtt megszeretném köszönni a 4k olvasót. Eszméletlen hálás vagyok hogy 7hónap alatt elértük. Szóval hatalmas köszönet nektek❤️❤️❤️.

Mint az előző fejezetben említettem az év vége felé meg fog jelenni a következő könyvem( ezt a könyvet év végére tervezem befejezni, de az új könyv mellé érkezni fog még egy könyv is. Amit jővő év júniúsában szeretnék publikálni). Azért van 2hetente rész, mivel vagy nem érek rá, vagy pedig az új könyveken dolgozom.
A következő könyv, ami év végén fog megjelenni az Spacc ff. lesz, remélem várni fogjátok.

Csak tőled vagyok én rendben. Manuel ff.Where stories live. Discover now