Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
Sanık Adem Kubat
'Adalet bi yanılsamadır. Güçlü olan her zaman kazanır.'
"Karar verilmiştir."
Herkes ayağa kalkarken hakim burnunun ucuna düşmüş olan gözlüğünü düzelterek sözüne devam etti.
"Evet iddianame okundu, Polat KARADAĞ dinlendi. Savunmasında suçu kabul etmeyerek 'ben yapmadım.' dedi, beraatini talep etti."
Hakim eline topladığı bir deste dolusu kağıdı masasına vurarak düzleştirdiğinde herkes nefesini tutmuş vereceği kararı bekliyordu.
"Sanığın mevcut delil durumunu göz önünde bulundurularak tutuksuz yargılanmasına karar verilmiştir."
Yanımda duran müvekkilim bana döndüğünde gözlerinde bana duyduğu saygıyı görmek bir nebze daha iyi hissetmemi sağladı.
Elini uzattığında sıktım.
"Bu davaya kazanacağımıza inancım tamdı, teşekkürler."
Başımı salladım kısaca.
"Rica ederim."
Karşı tarafın şiddetini yükselten sesine döndüm. Bu kararı verdiği için hakimin üzerine yürüyordu. İlgilenmeden arakama döndüm. Elimle dışarı işaret ederken müvekkilimide alıp ordan çıktım. Yan yana yürürken taktığı kravatını gevşetip çıkarttı.
"Arkadaşım seni önerdiğinde yaşından mütevellit şüphe ettim ama iyi ki seni seçmişim. Bir işin düşerse beni ara."
Ceketinin cebinden çıkarttığı karta bakmadan elinden aldım. Dışarıda olan gazetecilerin sesini duyuyordum.
"Bu gün bir açıklama yapacak mısınız?"
Müvekkilim tek kaşını kaldırıp güldüğünde beni yanıtlamıştı.
"Yapmalı mıyım?"
Kesin bir şekilde reddettim.
"Hayır. Bırakın merak etsinler."
Keyfi yerinde bir kahkaha attığında saatime baktım. Artık eve dönmem gerekiyordu. Yürümeyi kesip yan döndüm.
"Davayı kazandık, işbirliğiniz için teşekkürler. Bundan sonra yollarımız ayrılıyor, ben kapalı otoparktan çıkacağım."
Başını sallayan adam gömleğinin üst düğmesini açıp gerindi.
"Şöhret sevmiyorsun demek, git bakalım. İstersen bizimkiler seni bıraksın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT /Erkek Versiyon
Teen FictionÜnlü avukat Tan KARACA, ipten adam alır imkansız davaları kazanır. İşine başladığı ilk andan itibaren titizlik ile yürüttüğü bütün davaları kazanmıştır. Peki tehdit ile aldığı davanın sonucunda işler istemediği şekilde gelişirse ne olur?