Drahý Walter,
Rozhodla som ti napísať list, pretože nemôžem zabudnúť na deň, kedy si ma pobozkal. No z časti kvôli tomu, inú časť sa možno dozvieš inokedy.
Škola sa zbláznila. Nemajú ju pod palcom Walter Davis, Matthew Low a Wolf Jack.
Učiteľ Casio si našiel priateľku. Chápeš to ? Už nenosí dokrčené košele a neutápa sa v liehu a nechodí roztrieskaný neskoro. Teraz všetky zameškané hodiny dobiehame. A máme novú učiteľku psychológie. Určite by sa ti páčila, je sexy. Áno, napísala som sexy. Sexy, sexy, sexy.
Púta pozornosť nie len žiakov, ale aj vášho ženatého trénera. Keď sme už pri trénerovi, zrušil Vám zápasy. Traja jeho obľúnenci odišli, a to by znamenali prehry.
Sam o Vás rozpráva, chybáte mu. Naposledy rozprával príhodu o tom, ako si v tábore behal s holým zadkom vďaka tomu, že si prehral stávku a pošmykol si sa a padol rovno na vtáka. Stará zdravotníčka ti musela dať na vtáka ľad a vraj ťa to vzrušovalo. Si zvrhlý Walter Davis.
Asi sa čuduješ, kde sa vo mne berú slovíčka sexy, vták a zvrhlý, ale som iné dievča. Vieš, tá noc všetko zmenila. Aj ľudia od Vášho odchodu. Necítia sa nikým ohrození. Oh, Jacob si myslí, že dokáže prebrať žezlo, ale každý ho ignoruje. Robí rovnaké stupídne veci, na ktoré si zvykli od Vás. Špendlíky na stoličkách, tajný ctiteľ s chybami v skrinkách, obliaty vodou alebo rozširovanie kravín. V tom si bol expert Walter Davis. Vytiahol si, že mám vši, ktoré som mala, mimochodom, v dvanástich.
Tori (lepili sme sa jej na auto) sa stala mojou najlepšiou kamarátkou. Sama beriem tiež za najlepšieho, ale niekedy mám pocit, že chce omnoho viac.
Tvoj otec už stihol zbúrať škôlku, aby vybudoval ďalšie centrum s divným názvom. Dokonca si bol u otca opraviť auto a skončili opití spať na gauči. Tvoja matka chvíľu vystrajála, ale tvoj otec začal rozprávať bludy, ktoré prišli vtipné len jej (ale v manželstve musí byť podpora, nie? Otec, keď rozpráva v rodinnom kruku vtipy, smeje sa iba matka, pretože jej to príde "vtipné " a nechce svojho manžela nechať vštichu. (Veď si pamätáš otcove v tipy, nie?) Prespali u nás v mojej izbe. (horší smrad ako tvoje ponožky z detstva. Ešte stále ti tak zapáchajú nohy ?)
Mala by som končiť, pretože sa musím chystať na párty. Dúfam, že si v poriadku a nie si bez ruky. Neboj, nie som znásilnená a nemám dieťa. (možno raz ti to vysvetlím)).
Mám ťa rada
S lákou, Rose.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"