Celá škola sa stretla na parkovisku po škole. Sam ani Walter nevedeli, kto ako prvý vypustil z úst kde, kedy a kto. Ale pravdepodobne sa to rozšírilo rýchlo. Ako mor.
,,No, kamoš, aspoň uvidia tvoju prehru," povedal Sam a zasmial sa.
,,Čo myslíš, koľkí stoje pri tebe ?"
Zasmiali sa znova. Walter zaťahal sánku. Provokácia mu vyšla, ale Sam položil preňho veľmi dobrú otázku.
Očami prešiel po dave ale nikto nejavyl záujem. Nikto sa netváril nijak. Žiadne povzbudenie, držanie palcov. Už dávno nie je tým, kým bol.
Rozmýšľal nadtým dlho. Bol nesústredený a srdce mu nad faktom bilo srdce. Nezamýšľal sa nadtým, pokiaľ mu niekto nepoložil tu trefnú otázku. A preto schytal ranu do sánky. Hlava sa mu automaticky otočila.
,,To bolo nespravodlivé," povedal tvrdo, nahnevane, s bleskami v očiach. Vrátil Samovi ranu, ktorá ho odrovnalo tak moc, že nestíhal zareagovať na ďalšie a ďalšie.
,,Myslel si si, že ma porazíš ? Zabudol si, kde som bol ?"
Pozrel na Sama, ktorému tiekol pramienok krvi z pier. Sam sa zachechtal a opakom ruky si ho zotrel.
,,A čo z toho ? Pozri, jak si dopadol, kým si teraz a ako skončili Matt a Wolf, Walter."
Po ich menách so sebou trhol a Sam využil šancu. Vrazil mu päsťou do nosa, z ktorého sa spustila krv. Nebolelo ho tak ako bolesť, ktorú cítil kvôli svojim kamarátom. Nerozprávalo sa o nich tak dlho..
Nespomenul si nich..,,Aký je to pocit, keď vieš, že zomreli vďaka tebe ?" Ďalšie slová, ďalšia päsť.
,,Ty jediný, ten najväčší parchat prežil," Päsť, dalšia päsť, chytenie pod krk.
,,Odpykávaš si trest. Sám si môžeš za to, ako vyzeráš," sykol mu do tváre a odsotil ho celou svojou silou, rovno na zem.
,,Kurva, Walter, zomreli nám kamaráti !" Kopol doňho.
,,Kvôli tebe !" Zvrieskol.
Rany ho stále neboleli tak ako skutočnosť.
,,Nebol si pri tom, keď sa to stalo !" Zvrieskol aj on a nahromadenú krv vyplul z huby.
,,Snažil som sa ! Snažil, kurva !"
Ľudia okolo nich nevedeli, čo robiť.
Povzbudzovať ?
Byť ticho ?
Vycítili, že sa jedná o nejaký iný druh bitky.,,Dopekla, Walter !"
Skríkol zúfalo, hľadiac na zem, kde ležal a skrčal sa krvaví.
,,Zo štvorky ostali dvaja a z dvoch sa stali cudzinci !"
Chcel doňho buchnúť znova, ale to mu do cesty vletele Rose.
,,Sam prestaň !" Plakala. A moc.
,,Zmizni, Rose, toto už není o tebe !"
Odstrčil ju od seba, ale statočne sa držala a nespadla.
,,Obraňuješ ho, ale pritom ťa klame !" Sykol jej do tváre. A keď videl jej nechápavý pohľad, zasmial sa.
,,No tak, spýtaj sa ho," nabádal ju.
,,Teraz máš perfektnú príležitosť."Walter sa postavil zo zeme, a tiež, ako aj Sam, si utrel krv z pery.
,,Prestaň, Sam," varoval ho.
Prehráva. Ale to preto, lebo používa naňho slová, ktoré ho pripravujú o čokoľvek a využíva to.
,,O čom to rozpráva ?" Otočila sa k Walterovi uplakaná. Pohľad naňho ju ničil. Držal si brucho a bol prehnutý.
,,Nepočúvaj ho, Ro."
Chcel ísť k nej, ale Sam ho odstrčil. Mal čo robiť aby nespadol.
,,No tak, len povedz ako je to medzi tebou a Tori," uškrnul sa.
Medzi nich vletela spomínaná a okolo ich štyroch tvoril kruh študentov. Pozrela na Tori, ktorá mala v tvári vpísaný nečitateľný pohľad.
,,Sam, nezavolala som ťa sem aby si robil problémy a vytruboval tu to, čo vôbec nie je pravda," odvrkla mu hnusne a zabijcky naňho zazrela.
,,O čo tu ide ?!" Skríla celá zúfala.
Rick, ktorý nezvládol pohľad na ňu, odstrčil študenta pred sebou a postavil sa vedľa nej, dotýkajúc sa jej ruky.
,,Nechytaj sa jej !"
Obrátil Walter svoj pohľad k Rickovi. Jeho hlas bol varovný a nahnevaný.
,,Staraj sa o seba, kretén !"
Vrátil mu. Tentoraz to bol Rick, ktorý schytal. A to tak, že trhlo aj s Rose.
,,Walter !"
Už jej ho ani omylom nebolo ľúto. Jediný, kto sa na celej situácii smial, bol Sam.
,,Dobre, ľudia, je to veľmi zaujímavé, ale ja by som sa veľmi rád posunul dopredu. Tak," plesol rukami a s úsmevom sa pozrel raz na Waltera, raz na Tori.
,,Ktorý začne ?"
Obaja naňho zazerali.
Toto nebol Torin plán.
Bol úplne iný. Rose sa to nemala vôbec dozvedieť. Mal len prísť a zamiešať karty, nie všetko jej vytrúbiť. Má ju stále rada..,,Sam, ak nechceš prísť o hubu, zavri ju."
Zavrčal ako zviera. Nestačí, že tak vyzerá.
Ale Sam sa zasmial.
Znova.,,Vieš, drahá Rose, tuto tvoja najlepšia kamarátka a tuto tvoj milovaný, vymysleli plán, do ktorého si zapojená. Teda, neviem či celkom je to plán, ale aj tak je to hnusné. Vieš ide o to, že oni dvaja vlastne ani nie sú f.."
A ruka natiahnutá mu takú vrazila, že padol na zem a na malý moment zabudol, kde sa nachádza.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"