Celý večer, pri ohni, sa na seba pozerali a občas im neunikli slabé úsmevy. Nerozprávali sa, nič. Len boli všetci ticho a užívali si ho aj okolo seba. Užívali si oheň a celkom príjemnú atmosféru. Žiadny iní ľudia, zmätok, autá, ruch z mesta. Len oni a zvieratá, ktoré sa nachádzali v lese. Ktoré sú podľa Rose lepšie ako ľudia. Walter ma iný názor. Nemá rad zvieratá. Ľudia sú zver. Aj keď sa nájdu výnimky, napríklad Rose a jeho matka, hádže všetkych do jedného vreca. On sám bol zviera. A podľa neho aj naďalej je. Ibaže iným spôsobom. Výzorovo.
,,Tori ?"
,,Áno, Rose ?"Sedeli v kaviarni oproti sebe s objednávkami ešte v nedohľade. Čakali na chalanov. Ktorí sú tiež, len tak mimochodom, v nedohľade.
Majú prísť spolu. Keď im to dievčatá navrhli, nevedli, ktorí z nich protestuje viac. A popravde, stav bol vyrovnaný.
,,Ja len.. Vieš, keď teba a Waltera vidím, niečo mi tam chýba. O to viac, keď vás vidím spolu a vy sa jeden druhého nedotýkate. Vôbec. Nevidela som vás sa ani len držať za ruky, nie ešte bozkávať. A už vôbec si neviem predstaviť vás dvoch ako to spolu robíte."
Všímavá, preblesklo jej v hlave a zadívala sa do jej šedých očí.
,,Vieš, Rose.. Walter nie je z tých, čo to potrebuje ukazovať. Narážam na vzťah. Všetko to dobieha keď sme spolu sami. Zmenil sa. Ale čo sa týka tohto, vôbec. Tak sa nepokúšaj nás analyzovať. Alebo proste niečo podobné."
Chcela niečo povedať. Možno sa obrániť. Povedať niečo, že ona by ich istotne neanalyzovala, že si to proste len všimla, tak sa chcela na to spýtať, ale vtedy sa vo dverách objavili chalani. Ich vysmiate tváre a smiech dolahli až k nim, úplne do zadnej miestnosti kaviarne.
Rose stislo srdce, keď ho videla takého. Mala chuť vytiahnúť z kabelky telefón a zachytiť ten moment. Ibaže.. Asi by si tu fotku rovno dala na tabetu. To už by rovno mohla povedať, že ho miluje.
,,Zdravím, slečny," usmial sa na ne ešte viac Walter. Teda, iba na jednu. Tá druhá sa len zviezla na jeho úsmeve.
,,Zdravím, kráska," usmial sa Rick na ňu a potom sa otočil k Tori, úsmev mierne pohasnutý ,,Tori."
Obe sa nich len mierne usmiali. Ešte stále obom v hlavách pohrával ich rozhovor.
,,Vidím, že si rozumiete," poznamenala Tori, keď si Walter sadol vedľa nej za stôl. Nohy vystrel pred seba a neodtiehol ich ani vtedy, keď sa jemne obtreli o susedu naproti sebe. Tá s úsmevom sklonila hlavu.
,,Možno. Ale cestou sem sa nám niečo prihodilo. Teda, skôr mne," povedal a mierne sa zachechtal. Rick hneď za nim.
,,Tak sa podel s nami o historku či čo to bolo," rozhodila Tori rukou a náhle ju položila na tú jeho, nepozerajúc na Rose, ale naňho.
Keby sa na ňu pozrela, určite by si z toho vyvodila, že to urobila len pre tú konverzáciu. Síce je to naozaj tak, ale nemieni jej to potvrdiť.
,,Vám sa to zdať vtipné ale určite nebude," poznamenal namiesto neho Rick. Obe pozreli naňho a on so súhlasom prikývli.
,,Neviem či si pamätáte na Stellu Starek. Teda, ty Tori nie, ty Rose."
Tá prikývla hneď po tom, čo sa na ňu pozrel.
,,Cestou sem sme ju s Rickom stretli. Netuším, ako ma spoznala. Odišla ešte v prvom ročníku. Plus som mal kapucňu. No a zrazu ako kráčame, počujeme dievča na opätkoch kričať moje meno. Najprv som nevedel, komu patrí hlas. Ale keď som sa otočil a dievča s vreskotom začalo utekať tak, až sa jej opätok zasekol na kanáli, vedel som, kto to je."
Obaja sa zase začali smiať.
,,Viete, takto to vtipné naozaj nie je, ale keby ste tam boli, možno by vám to vtipné prišlo tiež," poznamenal Rick a prehodil ruku okolo Rose.
,,Možno vám to neprišlo vtipné kvôli mojej tvári, pretože to bol dôvod vyplašenia, ale stálo to za to, fakt."
Pozrel na Rose, čím sa ju snažil akoby presvedčiť. A aby dokázal, že je to v pohode, na stole vyhľadal jej ruku a jemne ju stisol.
A zrazu sa stalo niečo nečakané. Tori sa vrhla na Waltera. Oboma rukami ho zdrapila za tvár a vrhla sa na jeho pery. Svojím telom sa naňho natisla tak, až si myslel, že ho chce udusiť.
Chcel ju veľmi od seba odtisnúť, ale keby to urobil, bol by hrubý. Lebo bola naňho nalepená tak, že by do odstrčenia musel dať silu.
Neragovala ani na požiadavky od čašníčky. Len ho bozkávala.
Všelijak, len nie príjemne. Teda, príjemne preňho.A nakoniec keď prestala a široko sa naňho usmiala, všimla si, že on by ju najradšej zabil. Alebo možno tvár obúchal o stôl.
Rose ani Rick tam už nesedeli.
Ja viem, že možno je táto časť divná a že možno vás to už ani nebaví, pretože sa jedná stále o to isté, ale ja poprosím chvíľu strpenia. Ono sa to ešte rozbieha. Mám v hlave ešte veľa predstav, ktoré vás, dúfam, nesklamú.
Pekný zvyšok dňa a dúfam, že vám hlavy nesmrdili od rôznych voniaviek tak, ako mne.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"