Afro

11K 424 2
                                    

,,Walter! Walter! Walter!"

Pokrikovali Walterovi priatelia medzitým, čo do seba hodil už ôsmu vodku bez brzdy.

Po dopití sa otriasol. Ostrá tekutina mu zahriala hrdlo. Wolf Jack, jeho najlepší priateľ, sedel oproti a nalial sebe i jemu. Chceli si štrngnúť, ale už dopité vodky im v tom zabránili.

Hlasno sa zasmiali a na jeden raz to do seba hodili. Wolf chcel naliať znovu, ale Walter svojou veľkou rukou chytil fľašu a hltavo začal piť. Keď dopitú fľašu odložil na sklenený stôl, chytil blondínu s veľkými prsiami za ruku a potiahol ju hore zo sedačky.

   Ťahal ju hore točitým schodiskom, kde sa na konci chodby nachádzala jeho veľká a luxusná izba.

Dievča sa vlieklo a jej pätnásť centrimetrové opätky búchali o drevenú podľahu.

Walter otvoril obrovské čerešňové dvere a blondínku sotil dnu. Namiesto protestu sa blondínka zachichotala. Aj cez to, že bol pripitý, jej smiech mu dral uši.

Hudba hlasno hrala a izba dunela. Walter sa umial. Jeho úsmev, ktorý vždy vyzerá neodoľatelne, teraz vyzerá slizko. Chytil blondínku za boky, otočil a natlačil ju na čelnú stenu, kde sa jej špička nosa dotýkala. Perami jej prešiel po uchu, z kadiaľ e jej v visela obrovská, kruhová náušnica.

,,Ako sa voláš?" opýtal sa, stále sa jej hrajúc s uchom. Blondínka zalapala po dychu hneď po tom, čo jej začal sať krk.

Keď videl, že sa nechystá odpovedať, pretože si to užíva, prestal. Odula spodnú namalovanú peru. Absolútne sa jej nepáčilo, že prestal.

Svojou pravou rukou sa dotkla rozkroku a stlačila ho. Zasyčal, chytil jej ruku, potom druhú a vystrel jej ich vedľa jej hlavy. Celou svojou váhou sa zaprel o jej telo a ona si musela ľavé líce oprieť o čiernu stenu. Nosom prešiel po jej krku a jeho dych ju vzružil. Svojím zadkom začala krútiť, a jeho rozkrok zareagoval na pohyby okamžite.

,,Kurva," zachrapčal, položil si čelo na jej rameno a nechal, aby si obšmietala zadok o jeho rozkrok.

Keď ho to prestalo baviť, prudko ju otočil k sebe, chytil ju pod zadok a ona si automaticky obmotala svoje štíhle, dlhé nohy okolo jeho širokého pásu. Hlavu si zaboril medzi prsia a triasol ňou.

Chcela zakloniť hlavu, ale stena jej nedovolila. Jeho pripité nohy sa začali podlamovať, a preto ju odlepil od steny a spolu s ňou si lahol na posteľ. Nohy, ktoré mala ešte stále na jeho páse, zložila a pretočila sa. Sadla si obkročmo a stiahla si svoje tesné, červené tielko.

Po stiahnutí sa nalepila na jeho hruď. Jazykom mu prešla po perách, ale on ich neotvoril.

Skúsila to znova, ale zase nič.

Keď zacítil, že to robí dookola, odtiahol sa. Nechce, aby ho ženy bozkávali. Sex áno, bozkávanie nie. Mal ich toľko, že keby sa s každou bozkával, mal by ústnu chorobu. I keď kľudne by mohol mať pohlavnú.
  
Ani nevedel ako a ležal nahý. Pozrel sa dolu a videl len hlavu, ktorá klesá horu a dolu. Až potom zacítil skoro prichádzajúci orgazmus. No problém bol v tom, že tempo mu nestačilo. Chytil ju obami rukami za hlavu a tempo prispôsobil podľa seba. Chytila ho rukami za stehná a do očí sa jej tlačili slzy.

Chcela sa odtiahnúť, ale on jej nedovolil. Urobil sa jej do úst a ona to prehltla. Čakala viac, ale on ju od seba odohnal. Jemu to úplne stačilo. Obliekla si tielko a s rozmazanými očami pozerala na jeho telo ako leží na veľkej posteli a spí. Mala chuť mu niečo vyviesť, ale potom si povedala, že Walter Davis je parchant a karma mu to vráti.

Beauty and the beast ✔Where stories live. Discover now