Rose poslala Tori smsku s ospravedlnením. Stálo v nej, že sa zachovala ako koza, že ju to mrzí a že jej to s Walterom praje, keď už si vybral ju. Potom už len prepáč a že nechce prísť kvôli chlanovi o najlepšiu priateľku.
Tori, tá jej odpísala len stručne ,,Nehnevám sa, chápem to.",,Vidíš, Tori ? Nebyť tvojho hlupého plánu, už som mohol byť s ňou a ty so Samom."
Prechádzal sa po školkom pozemku vonku a krútil hlavou. Tori len sedela a celý čas pozerala naňho.
,,Kto mal vedieť, že sa s nim rozíde ? Myslela som si, že jednoducho keď jej poviem, že spolu chodíme, pobeží za tebou a nie, že sa rozíde so Samom kvôli tomu, ako sa k nej choval vtom klube. Naozaj som nečakala, že sa s nim rozíde. A už vôbec som nečakala, že mi napíše smsku že nám to praje. A vôbec. Prečo sa tu vyšiluješ ? Kľudne hneď teraz môžeš ísť za ňou a povedať jej, že ju chceš."
,,Nebuď hlúpa, Tori," povedal, aj keď nechcel. Ale jednoducho.. Vybehlo mu to. A keď pozrel na Tori, nevyzerala, že by sa jej to nejak dotklo.
,,Keby za ňou pobehnem a poviem, že ju chcem, bola by schopná vlepiť mi facku s tým, že som rovnaký aký som bol aj predtým. Čo by som jej nezazlieval, pretože by to tak aj bolo. Z jednej ženskej na druhú. A ty si vážne myslíš, že by bola so mnou po tom, čo som akože chodím s tebou ?"
Tori pozrela inde a bola ticho.
,,Čo na nej vidíte ?" Opýtala sa zrazu a pozrela naňho. Sama nevedela či sa to pýtala ohľadom jeho a Sama, alebo všeobecne.
,,Ako to myslíš ?" Hlavou ukázala za Waltera. Ten sa otočil.
,,Teraz pôjdu po nej všetci," ozvala sa znova."
Rose sa usmievala na Patricka, jej spolužiaka, ktorý jej búrlivo niečo vysvetľoval. Popravde, usmievala sa len zo dvôrilosti. Nemá šajnu, o čom Patrick rozpráva.
K burlivému vysvetlovaniu očividne patrí aj jeho vlastnosť gestikulácia a rukami rozhadzoval tak, že sa občas musela uhnúť. Pripadala si ako na hodine telesnej výchovy.
Zrazu si ale rukou strelil po tvári a ona neudržala smiech. Zasmiala sa tak hlasno a úprimne, až sa otočili všetky hlavy k nim. Chytila ho za rameno a smiala sa ďalej. Bolo to nevedomky. Ale nie preto, pretože by mala potrebu dotýkať sa ho. Jednoducho ju pobavil.
Samozrejme, na ten dotyk mali ostatní iný názor. Hlavne dvaja.
,,Balí ho ?" Spýtal sa Walter. Lebo tak mu to veru aj prišlo.
,,Myslím, že áno," odpovedala mu Tori. Aj keď vie, že vôbec to tak není.
,,Mám sa s ňou porozprávať ?"
hovorila to naňho, ale pozerala inde.Walter, aby to videl, si sadol vedľa Tori a pozeral na nich.
,,A o čom ?" Tiež nepozeral na ňu, ale smeroval to k nej.
,,Ohľadom teba, ako nás vníma, čo sa týka Patricka, Sama, či ma v pláne byť sama. Vieš vieš, výsluch. Ale ona to bude brať ako babskú konverzáciu."
,,Vieš o tom, že zlá najlepšia kamarátka ?"
Walter mal pravdu.
A ona si to tak trochu aj pripúšťala.,,Nie som zlá kamarátka ak jej chcem dobre," odpovedala.
Rose sa lúčila s Rickom, ako povedal že ho môže volať, alebo teda skôr ona má to právo ho tak volať, objatím a vybrala sa smerom, kde sedia Tori a Walter.
,,Asi by sme sa mali správať ako pár čo ?" Spýtala sa Tori.
,,Mám ťa chytiť za ruku alebo ťa objať okolo pliec ?"
,,Ja neviem,Walter !"
,,Fajn, fajn, fajn !"
A v momente, keď si ich Rose nevšimla, priložil svoju ruku na Torinu, ktorú mala na kolene.
,,Ahojte, hrdličky," usmiala sa a zamávala im. Walter sa nervózne usmial. Tori.. Tá si to užívala. Ani nevie, čo viac. Či ten dotyk alebo ako sa Rose díva na ich ruku.
,,To bol Patrick ?" Spýtala sa Tori, aj keď samozrejme vedela, že to bol on.
Rose sa začervenala.
,,On ťa pozval na rande ?" Spýtal sa Walter.
Hneď pozrela naňho.
,,Ako vieš ?" prekvapenejší hlas už ani nemohla mať.
,,Červenáš sa."
Dotkla sa svojich líc.
,,A ideš ?" Zapojila sa do toho Tori.
,,Ja neviem, Tori, pouvažujem o tom."
Povedala nahnevaným tónom, Tori prikývla.
,,Dobre, ja idem, len som vás prišla pozdraviť," Otočila sa a chcela ísť čím skôr preč, ale hlas, jeden hlas, ktorý je ten najlepší so všetkých hlasov, sa ozval.
,,Rose ?"
Otočila sa k nemu.
,,Môžem ťa objať ?"
A ona nevedela ako, neodpovedala, už bol pri jej a objímal ju. Priam sa za ňou rozbehol a vrhol sa na ňu tak, až ju nadzdvihlo zo zeme. Okolo pása jej obmotal ruky a keď mu po chvíli obmotola okolo ramien tie svoje a zahrabla mu vlasy, pritisol ju k sebe ešte viac, jeho ruky sa presunuli vyššie, ešte viac si ju pritisol a hlavu zaboril do jej vlasov a nosom jej ich zahrabol.
,,Bolo to nutné, Walter ?"
Spýtala sa Tori a zazerala ňaňho keď si znova sadol a Rose sa naňho posledný raz pozrela.
,,Prepáč, Tor, potreboval som to."
BINABASA MO ANG
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"