Drahá, Ro
Dúfam, že si na mňa nezabudla.
Aj keď, ja osobne si myslím, že nie. Alebo teda, nie tak úplne.
Chýbaš mi každým dňom, ružička. A každým dňom túžim ísť domov len kvôli tebe. Nie len preto, lebo som odišiel práve vo chvíli, kedy sme sa začínali dávať dokopy, ale hlavne preto, lebo ťa milujem stále rovnako. Ba mám pocit, že omnoho viac. A nie je to tým, že je to tu tvrdé a nedávajú mi spávať veci, ktoré sa tu dejú.
Chýbaš mi. Boha, šialene moc. Tak moc, že mám chuť plakať, Ro.
Priznám sa ti, mali sme tri dni na to, aby sme sme sa mohli vrátiť domov a znova späť. Nehnevaj sa na mňa, láska. Prepáč, že som neprišiel, keď som mohol. Vedel som, že keď to urobím, späť sa nevrátim. Kvôli tebe, kvôli mame. Kvôli vám, dvom úžasným ženám. Musíš to chápať. Znamenalo by to prehru pre mňa. Moji najlepší kamaráti by na mňa neboli hrdí.
Robím však všetko možné preto, aby som im niečo dokázal. Aby som im dokázal, že som na nich nezabudol. A aby som to dončil za nás. Aby som dokončil to, čo sa posralo. A robím všetko preto, aby si bola na mňa hrdá a aby som sa ti páčil. Aj keď myslím, že to sa už viac nedá (smiech).
Chcem, aby si vedela, že si skvelá. Si skvelá, ružička a mrzí ma, že ti to nemôžem povedať osobne. Ale sľubujem ti láska, akonáhle prídem, budú to prvé slová, ktoré ti poviem. Si skvelá osoba, krásna žena a neuveriteľne úžasná žena. A ja som rád, že si moja a že ma berieš takého, aký som.
Milujem ťa.
S láskou, tvoj verný vojak, ktorý používa svoju pravú ruku na uspokojenie.
Žartujem, láska. Ani na to nemám. Mám pocit, že aj to je podvádzanie.
Chýbaš mi.
Milujem ťa.
Vydrž to.
Drz mi palce.Keď si prečítala dátum odoslania, rozplakala sa. Pred štyrmi mesiacmi.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"