Bolo neskoro večer, Rose sa už chystala spať. Upravovala si prikrývky, keď jej zrazu niečo narazilo do okna.
Znovu.
A potom zase.Keby nebolo lampičky pri posteli, ani by nevedela, čo narážalo do jej okna.
Koláče.Rýchlo pribehla oknu a v momente, keď ho otvorila, jej do tváre vletel koláč. Bielu náplň mala nie len na nahnevaj tvári, ale aj na upravených vlasoch.
Nahnevane vykukla z ohna a čierna vysoká chlapská postava sa zasmiala.
,,No ták, nemrač sa. Nevidím ťa a aj tak viem, že to robíš," zasmial sa znovu.
,,Čo tu robíš ?!" S
kríkla, ale nie nahlas, aby nezobudila rodičov.
,,Poď von, Ružička."
Videl, ako pokrútila hlavou.
,,Zbláznil si sa ? Vieš, koľko je hodín ?!"
Znovu skríkla.
,,Mám tu ešte pár koláčov. Ak nevybehneš von, hodím pár do okien spálne tvojich rodičov," povedal a vyhodil koláč a následne ho chytil.
Zavrčala.
,,Fajn !" a jej postava zmizla z okna a stratila sa v izbe.
Opieral sa o strom a čakal na ňu. V jednej ruke pohadzoval koláč, z druhej ruky ďalšie vyjedával. Keby vedela jeho matky kde skončili jej koláče, sama by ich po ňom hádzala.
Rose vybehla von v pyžame, v tenkej zelenej bunde a čiernych topánkach.
,,Keby som vedel, že vybehneš v pyžame, nenechal by som ťa v tom sám," zasmial sa. Viac na jej kvetinovom pyžame so srdiečkami ako na tom, čo povedal.
,,Idiot," čapla ho po ramene, na čom sa zasmial ešte viac.
,,Chcel som ťa zobrať na neskorú večeru, ale ako vidím, budem radšej hladný," zasmial za znovu.
A ona.. Ona nemohla byť radšej, že smeje. Aj keď je to na jej účet. Hlavne, že to robí a že je úprimný. Už ho veľmi dlho nevidela také..
Volného a uvoľneného.Kráčajú v tichosti v parku. Okolo len tma, pár lámp ho jemne osviecuje. Ak by nebol vedľa nej, možno by sa aj bála.
Určite by sa bála.Ale teraz ma ochranársky pocit. Vie, že nech by sa teraz stalo čokoľvek, ochránil by ju. Ochránil by ju aj pred samotným diablom. Vie to. Z neho až sála ochranárstvo.
A to poznanie, že by bol schopný ju ochrániť aj pred samotným diablom, jej srdce zasiahlo niečo teplé a pokračovalo to celým telom. Odrazu jej už ani taká zima nebola a mala chuť sa k nemu prikmotriť.
Tori.
Je tu Tori.
Patrí mu.
Patrí jej.Oh, Tori.. Tá keby vedela, s kým je teraz Walter, aj tá by po ňom začala hádzať koláčiky. Možno nie sladké. Ale betónové.
Keď si znova k nej sadol, ona sa ho opýtala či to bolo nutné a on jej odpovedal že to potreboval, začala mu vŕtať do hlavy.
Neustále mu prizvukovala, že teraz musí objímať ju. Ak to bude potrebovať, má prísť za ňou. Chodí s ňou, nie s Rose. Vraj ak sa jej aj naďalej bude dotýkať a pozerať na ňu ako na celý svet, akoby bola na svete jediná žena, tak to rovno môžu pobaliť a vykašlať sa na všetko.
,,Takže ty a Tori.." povedala konečne. Nie že by jej to ticho vadilo, to nie, práve naopak, bolo príjemné. Nie také to trápne, kedy si nemáte čo povedať a v myšlienkach chytáte správe slová, aby ste ich mohli vysloviť.
,,Hh," vydaval zvuk uchechtania a natiahol ruku ku zátylku.
,,Hej, no.." odkašlal si ,,už to tak asi bude," zasmial sa divne.
Takým tým nesmelím smiechom.
Rose to neanalyzovala. Radšej plávať na povrchu ako ísť do hĺbky a utopiť sa.
,,A čo ty a Rick ?"
,,Ideme zajtra do kina," odpovedala mu a usmiala sa naňho.
,,Rande ?" pozrel na ňu a na malý moment zastal.
,,Nie, nie.. Teda, ja neviem. Myslím, že nie. Teda.. Dúfam, že nie," zasmiala sa nesmelo. Aj by sa pridal k nej, ale tá dobrá naláda, ktorú mal keď ju volal von, vyprchala. Možno to bolo kvôli otázke ohľadom Tori, možno kvôli tomu, že zajtra bude mať rande.
,,Prečo dúfaš že nie ?"
,,Kvôli Samovi. Nie som on, aby som si hneď hľadala náhradu."
Prikývol.
Videl ho s jedným dievčťatom, ale nevedel, že sú spolu.
,,Vieš.. To, že s niekým ideš na rande, nemusí hneď zavaňať vzťahom," povedal jej a zastal.
,,Ja viem, viem.. Ale rande.. Je to už také klišé, vieš ? Myslím to slovo. Každý ho používa a skoro každé rande skončí vzťahom."
Nemal jej k tomu čo povedať, tak sa znovu pohol a ďalej sa v tichosti prechádzali.
,,Vezmem Tori do kina tiež a môžne ísť všetci spolu. Aspoň nebudeš mať pocit, že je to skutočné rande."
To je mi nápad..
Stačilo kino nedávno. Už to jej stačilo ako k sebe mali. Absolvovať to znovu ? Radšej by si lahla celou svojou váhou na ostne.
Ale zase na druhej strane.. Chce ich vidieť spolu. Ako sa k sebe budú chovať a všetko okolo ich partnerského vzťahu.
,,Skvelý nápad," usmiala sa naňho.
Suchárska časť, ale čo už. Aspoň sú spolu.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"