,,Čože si sa ?!" Skríkla Tori na Waltera.
,,Vyspal som sa s Rose," odpovedal s kľudom, pozerajúc sa na ňu.
,,Ja som ťa počula ! Dávala som ti priestor na zmenu odpovede !"
Skríkla ešte viac. Svoje dlhé nechty zarezávala do dlaní od toho, ako zatínala päste.
,,Ako si mohol ?!" Pozrela naňho s pohľadom blázna. Vyzerá ako fúria, prebehlo mu hlavou.
Šialená fúria.,,A nemohol ? Nechodíme spolu."
,,To nie. Ale hráme to, čiže v podsate áno ! Ja sa mám tiež s niekým iným vyspať ?!"
Walter mykol plecom.
,,Urob to. Vieš, že mi to bude jedno. Pozri, mám ťa rád Tori, ale v tomto vzťahu som s tebou preto, aby som získal inú. Rob si čo chceš, my spolu nechodíme. A ty sama to dobre vieš."
Postavil sa a prešiel k jej postave.
,,Idem domov, ty sa zatiaľ ukľudni," povedal jej a pobozkal ju na čelo. Usmial sa na ňu a odišiel. Radšej sa ani neotočil, ešte by mu vyškriabala tými nechtiskami tvár. A to by znamenalo, že by vyzeral ešte horšie.
Akonáhle zabuchol dvere na jej izbe a počula dalšie dvere buchnúť dolu, začala vrieskať. Zašla si rukami do vlasov a začala ich ťahať.
,,Idiot, idiot !" kričala ďalej.
,,Skurvený idiot !" zavrčala.Čelom sa oprela o stenu a začala si o ňu búchať hlavu. Nie silno, vedela, čo robí. Ale silno natoľko, aby niečo cítila.
Keď prestala, kopla do tašky, ktorá bola hodená vedľa nej takou silou, až odletela na druhú stranu a celý obsah sa porosypal po zemi.
,,Krava, krava, krava !" Slová niemierila na seba, ale na Rose.
,,Prekliata krava !"
Hodila svoje telo na postel a zobrala do rúk telefón.
Tori:Si ako teraz myslíš, že si ju dostal ? Urobil si obrovskú chybu, Walter. A to tú, že si myslí že spolu chodíme. Podjebal si ma. Nebude s tebou, bude si myslieť, že urobíš to isté jej. Len si spomeň, čo jej urobil Sam. Nechal sa vyfajčiť inou. Oh, bože, Walter, si hlúpy.
Usmievala sa nad pravdou.
A keď jej poslal o pár minút smsku, úsmev sa jej rozšíril ešte viac.Walter:Sakra.. kurva moc hlúpy. Kurva !
Aj cez bolesť hlavy a bolesť hánok, sa usmievala.
Tori:0:1 pre Ricka, Walter.
A keď neodpisoval dlhšiu dobu, vedela, že ju pochopil. Nedostane ju Walter, dostane ju Rick. A Walter.. Ten nemohol byť na seba viac nahnevaný. Pohnojil to. Po jej správach to zistil. A dokonca sa mu to aj potvrdilo.
Walter:Môžme sa porozprávať ?
Rose:Nie.
Walter:Prosím, Ro..
Rose:Nerozumieš ?
Walter:Čo sa týka teba, nerozumiem ničomu.
Rose:Ako to myslíš ?
Walter:Poviem ti všetko, keď mi dovolíš sa s tebou porozprávať.
Rose:Čo všetko ?
Walter:Rose..
Rose:Čo všetko, Walter ?
Walter:Úplne, ale úplne všetko. Čo mám na srdci a niečo ti musím vysvetliť.
Rose:Možno inokedy, teraz som s Rickom.
Rukou buchol do steny.
,,Kurva !"
A potom znovu.
Znovu.
A znovu.Bolavou rukou napísal predposlednú smsku.
Walter:0:1 pre Ricka.
Tori:Ja viem.
Walter:Čo budeme robiť ?
A potom svoj telefon hodil o stenu.
Baby.. Ja viem, ze tato kapitola nie je bohvieco.. Ale citim sa mizrne. Chcela som pridat cast a vzniklo toto.. Prepacte mi.. Ale tymi smskami som to chcela nejak osiezit.
Prepacte aj za kratkost casti. Neviem fungovat..
A mozno, ked bude lepsie, cast prerobim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beauty and the beast ✔
Romantizm,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"