,,Preboha, Tori !"
Skríkla Rose a všetci, naozaj všetci, odstúpili.
,,To bolo niečo !"
Zasmial sa Rick a pozeral na nehybného Sama na zemi.
,,Nebolí ťa ruka ?" Adresoval jej Walter.
Pokrútila hlavou. Bolela a ako, ale za tú šupu to rozhodne stálo.
,,Čo chcel povedať predtým ako si ho udrela Tori ?"
Adresovala otázku jej, ale pozrela aj na Waltera. Ten pokrútil hlavou.
,,Chcem vedieť čo sa tu deje !"
Skríkla, ale v očiach ju pálili slzy.
,,Nie, to nechceš," povedala Tori a ako Walter, aj ona pokrútila hlavou.
,,Nebuď smiešna, Tori !" Jej zvýšený hlas ju donútil odstúpiť.
,,Chcem, kurva, vedieť, čo sa tu deje !"Walter sa k nej priblížil, ale ona sa uhla. Rezignovane si vydýchol, vediac, že to musí isť von.
,,Ja a Tori.. Naozaj spolu nechodíme a nechodili sme. Celý čas sme to len hrali."
Zalapala po dychu a musela sa chytiť za srdce. Na malý moment sa aj prehla v páse.
,,Ja.." začal Walter a priblížil sa k nej.
,,Nepribližuj sa ku mne, ty klamár !"
To, čo povedala, ho samozrejme ranilo. Ale mala pravdu. To je to, čo bol.
Klamár.,,Ani jeden z nás to nemyslel zle," povedal jej s kľudom aj keď bol nahnevaný. Chcel ju ukludniť.
,,Oh, no jasné ! Tak to vôbec nevyzerá !"
Tori sa k nej priblížila.
,,Ani ty sa nepribližuj !"
Pretočila očami.
,,Nebuď taká dramatická. Môžeš si za to sama !"
Znovu zalapala po dychu.
,,Čože ?!"
Priblížila sa k nej, pozerajúc jej do očí. Usmiala sa na Rose. Ibaže to malo dosť ďaleko od pravého úmevu.
,,Koho je vina, že si si nevšímala ako veľmi ťa chce ? Snáď moja ?" zasmiala sa.
,,Pána, Rose ! Ty si nič neuvedomuješ a si totálne nevšímavá !" Skríkla, v očiach blesk.
,,Nevidela si, že som chcela Sama ! Nevidela si, že Walter chcel teba ! Otváraj, kurva, oči !"
Znovu zalapanie po dychu.
,, Ja.. Ja.. Mala si mi to povedať," hlas mala traslavý a cítila sa zo seba zle.
,,Doriti, Rose, choď do riti s týmto výrazom !"
Pristúpil k nej Walter.
,,Hej, Torianna, to by vážne stačilo," povedal s tvrdým hlasom.
,,Oh, bože, Walter ! Si rovnako nevšímavý ako ona ! Chceš tak veľmi ju, že si prehliadal mňa !"
A on.. On nevedel, čo robiť. Zalapať po dychu ? Vypúliť oči prekvapeným ? Má byť nahnevaný ?
Ale vyhrala tretia možnosť.
,,Takže si celý čas nechcela pomôcť ?"
Zasmiala sa. Bolestivo, úprimne, zničene.
,,Jasné, že nie ! Teda.. Zo začiatku možno trochu."
Rose sa chytila za vrch hlavy a potom si prešla po tvári.
,,Stále tomu nerozumiem," ozvala sa a pozrela bolestivo na oboch.
,,Samozrejme. Rovnako ako si nevšímavá, taká si nechápavá."
,,Torianna," zavrčal Walter. Len naňho zazrela.
,,Navrhla som Walterovi, aby sme spolu chodili. Povedala som mu, že ak to tak urobíme, hneď sa naňho vrhneš a budeš ho chcieť. Ale ja som vedela, že ty to neurobíš."
Walter si v duchu povedal, že keby nebola dievča, vytrieskal by znej dušu.
,,Ty mrcha," zavrčal a priblížil sa k nej.
,,Ak nechceš skončiť ako tvoj bývalý kamarát, nepribližuj sa."
Zastal. Jasné, že sa jej nebal, ale aj tak nemal v pláne jej nič urobiť. Bolo to automatické.
,,Ale je dobrý v posteli, však ?"
Mierila otázku na Rose. Tá hneď švihla pohľadom po Walterovi.
,,Hej, Rose, never jej, to nie je pravda !"
,,Ako ti mám veriť keď si ma ťahal za nos ?!" skríkla a v očiach ju znova začalo páliť.
,,Ro, zlato, ver mi.." priblížil sa k nej, ale Rick sa dotkol jej ruky.
,,Kamoš, to by už stačilo," povedal mu a vystrel pred neho ruku.
,,Pusti ju Rick !" Ten len pokrútil hlavou a začal ju ťahať.
,,Mám ti znova vraziť ?"
Nechcel, aby sa jej dotýkal.
Je, kurva, moja !Rick zaťal sánku.
Chcel niečo povedať, ale Tori sa ozvala.,,Podľa mňa keď ste to robili, bol jemný. Ale do mňa búšil akoby ma chcel zožrať. To je to, čo on potrebuje. Lebo on nie je zviera len navonok, ale aj vo vnútri."
Zasmiala sa. S chuti. A to sa Rose dotko. Viac ako Waltera. Síce jej ublížil a klamal ju, ale dotklo. A možno by sa mala cítiť potešne čo kvôli nej urobil a dokonca sa cítila hlúpa že si naozaj dostatočne nevšímala jeho gestá a slová, vrazila jej.
Kvôli slovám, kvôli všetkému. A potom, tou istou bolavou rukou, vrazila aj Walterovi.
,,Neukazuj sa mi na oči," zasyčala mu do tváre, drapila Ricka a cez dav sa predreli von.
To, že ju ťahal za nos a klamal ju, bolo silnejšie ako všetky pocity, ktoré kvôli nemu mala.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"