Je známe, že chceme niekoho, kto chce vás. Vždy si iba myslíme, že on nás nechce. Ten dotyčný si to myslí tiež. Preto nie sme nútení konať. Bojíme sa odmietnutia. Keby sme vedeli, že nás chce rovnako, netrápili by sme sa zakaždým, keď je dotyčný vedľa nás alebo ide okolo.
Tvári sa nezainteresovane a mi z toho vyvodíme, že sa o nás nezaujíma. Vôbec nás nenapadne, že je to preto, pretože nechce, aby sme vedeli, že ma záujem. Pretože si myslí, že ho nemáme. Rovnako je známe, že chceme niekoho, kto nechce nás.
Toto sú prípady Rose, Waltra, Sama a Tori.
Sú ako kruh, z ktorého niet cesty von. Alebo sú ako dve zatáčky pred cieľom. Sú len dve a oni si vyberú tu nesprávnu. Obklukovú, zložitú a zdialenejšiu od cieľa.
,,Čo ty a Wal ?" opýtala sa na obede Tori. Rose sa prestala hrabať v jedle a pozrela na Tori. Od kedy tá volá Waltera Wal ?
,,Čo by malo byť ?"
Tori na ňu nepozerala a tiež sa hrabala v jedle. Mykla plecom.
,,Ja neviem. Len sa pýtam. Jednak si ho už dlho nespomínala."
,,Lebo som ho dlho nevidela.." ako dopovedala, hneď sa jej vynoril obraz toho, ako sa spoločne držali za ruky a v tichosti kráčali ruka v ruke.
Obom cukali kútikmi a obaja si užívali ten skvelý moment a pocit. Keby tak mohol prísť za ňou zase..
"Tak čo ty a Sam ?" Rose si vydýchla a pozrela na svoju kamarátku.
,,Pravdu alebo lož ?"
,,Nakŕm ma pravdou."
Tori na vydličku napichla jedlo a ukázala jej, že hentým sa nenaje.
Rose sa pousmiala nad kamarátkou, zase si vydýchla, položila vydličku a natiahla sa pre fľašu, s ktorou sa hneď začala hrať.
,,Keď som s ním, cítim sa veľmi ťažko. Neviem ti to vysvetliť ako to myslím, aby si ma pochopila. Už ani neviem či ho mám rada. Jednoznačne je to vzťach z donútenia."
Tori prikývla.
,,Prečo si s nim teda aj naďalej ?"
Tri body pre Tori !
V poslednom čase to ani ona sama nevie.
,,Mám nápad."
Tori sa s radosťou narovnala na nepohodlnej jedálenskej stoličke a pomrvila sa.
Rose ju s nadvihnutým obočím vyzvala aby sa podelila o ten skvelý nápad. Torine nápady vždy stoja za veľké hovno.
,,Čo keby sme my štyria išli do kina ?" povedala ešte s väčším nadšením.
Rose na ňu nechápavo pozrela.
,,Ty niekoho máš ?" Spýtala sa prekvapene.
Tori si silno čapla po čele, nechala ruku na ňom a pokrútila hlavou.
,,Môžeš byť ty taká nevšímavá ?"
Znova pokrútila hlavou.Narážala na Waltera, potom na to, že nevidí že miluje jej priateľa a nakoniec na to, že jej najlepšie kamarátka sa baví s chlapom, ktorého zase miluje ona.
,,Ty, Ja, Wal, Sam."
Až Rose zabehlo, keď to povedala.
,,Ty si sa zbláznila !" Povedala škriekavo. Jémine.. A ako.
Tori jej chcela niečo povedať, no to sa k nim už blížil Sam s úsmevom na tvári.Položil tacku s jedlom na stôl a usmial sa na baby.
,,Zdravím, ženy," usmial sa ešte širšie a pokračoval "o čom ste sa to bavili ?"
Rose pozrela na Tori s pohľadom aby držala hubu. To ona, samozrejme, v pláne nemala.
,,Tvoja drahá nesúhlasí s tým, aby sme išli na dvojité rande do kina."
Nevie, ktorých z nich bol viac prekvapení.
,,Počkaj, ty máš frajera ?" opýtal sa jeden.
,,Ty chceš ísť na rande s Walterom ?!" Opýtal sa druhý.
Jej nezostávalo nič iné len sa zasmiať. Tie pohľady naozaj za niečo stáli. Keby mohla, aj by si odfotila a vyčapila v izbe. A pekne tam, kde by to videla hneď po prebudení. Hneď by mala lepší deň.
A potom sa zasmial Sam a ju ihneď smiech prešiel.
,,Akože.. Ty a Walter ?" Zasmial sa znovu.
,,No s tým ja súhlasím, na to sa pozriem rád." A zase smiech.
Popravde, nikto z ich troch poriadne nevedel, prečo sa smeje. A hlavne on sám. Teda, možnosť by tu aj bola.. Ale ak by ju vypustil z úst, Rose by s nim už neprehovorila.
Spomínaná sa postavila, schmatla tašku a pobrala sa na opačnú stranu jedálne.
Dotyčného, ktorý sústredene civel na prázdnu fľasu, zdrapla za ruku, pozrela naňho s varovným pohľadom a ukázala hlavou aby ju nasledoval. Ten sa bez okoľkov postavil a užíval si jej dotyk. Ešte aby nie..
Keď sa za nimi zatvorili dvere jedálne, rukou, ktorou ho držala, ho chytila hruď a zatlačila ho o stenu.
Namierila naňho ukazovák.
,,Keď ťa pozve Tori na rande, odmietneš to !"
Sám nevedel, čo ho prekvapilo viac. To, čo mu povedala alebo to, ako sa chová. Vážne mu rozkazuje ?
,,Nebodaj žiarliš, Rose," zasmial sa. Prst mu zatlačila do hrude.
,,Na teba žiarliť ? To už dávno nehrozí, Walter. Nezabúdaj, že časy, keď som teba milovala, sú už dávno fuč. Hovorím ti to preto, lebo nechcem aby si sa cítil nepríjemne."
Áno, rozhodne ho zaboleli jej slová.
A áno, rozhodne dúfal, že to bola žiarlivosť.
Sakra, chce aby žiarlila !Odstrčil jej ruku z hrude a posunul sa k nej, úplne natesno.
,,V Torinej prítomnosti sa nepríjemne necítim. Jej prítomnosť je lepšia ako ta tvoja."
Zatlačila sa k nemu ešte tesnejšie. Až tak, že o malý milimeter sa Walter posunul zase vzad.,,Tá tvoja tiež nie je bohviečo. A len tak mimochodom, nebudeš na rande len s ňou. Budeme tam aj my so Samom."
Odvrkol si.
,,Tvoja dobrá duša sa ma snažila ochrániť pred Samom ? Rose, Rose.. Ja nie som tvoj pavúčik, ktorého sme spolu pochovali a potrebuje tvoju ochranu. Povedz Tori, že ju vyzdvihnem o šiestej."
Rose ho buchla po ramene. Zabolelo ho to. No ešte aby nie, keď do toho dala nie len vytočenosť, ale aj všetky svoje pocity k nemu.
Oh, ženy moje, viem, že je to nič moc. A možno ste už na tento príbeh aj zabudli podaktoré. A verte, že aj ja, ale som späť.
Po pol roku by ste možno čakali nejaké veľké ohromné bum, ale.. Nejako mi to po tej pauze išlo veľmi ťažko. Musím sa do toho dostať.Hádam sa aspoň málinko páčilo alebo sa aspoň jedna z vás potešila. Zajtra sa pustím do ďalšej.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"