Výlet (časť 1)

3.5K 235 11
                                    

,,Walter ? Môžem otázku ?"
Ten len prikývol, pozerajúc na druhú stranu, kde sa nachádza Rose a Rick.

,,Keby ide mne a Rose o život, ktorú zachrániš ? Mňa, akože svoju frajerku alebo ju ?"

Pozrel na ňu, s pobaveným. Nechcel sa zasmiať, ale zasmial sa.

,,Tori vážne ?" zasmial sa znovu.

Tá nechápavo naňho pozerala. Samozrejme, že to myslela vážne.

,,Samozrejme, že by to bola Rose," povedal a zachechtal sa. Otočil hlavu znovu k svojmu bodu na druhej strane.

Tori pichlo pri srdce. Ani nie tak z odpovede ako z toho, ako sa zachoval. A po čase to doplo aj Walteri, pretože sa otočil k Tori s ospravedlňujúcim pohľadom.

,,Prepáč, Tori, nemyslel som to tak." Chytil ju sa ruku a jemne stlačil.

,,Ale myslel." Nepovedala to urazene, skôr nahnevane.

,,Máš pravdu, myslel, ale mrzí ma to."

Tori len prikývla. Vedela, že to myslí vážne. Už len z pohľadu to tak vyzeralo.

,,Čo mám urobiť pre to, aby mi bolo odpustené ?" Spýtal sa s úsmevom. Aj keď sa veľmi chcel pozreť na Rose a Ricka, neurobil to. Namiesto toho pozeral na usmievajúcu Tori, ktorú stále držal za ruku.

Aj keď mu bolo už odpustené, nemohla mu to povedať. Nie, keď teraz môže povedať čokoľvek, čo by mohol urobiť.

,,Ty, ja, sobota večer, v mojej posteli a film ?" Spýtala sa s úsmevom. On jej s úsmevom odpovedal že môže byť.

A Tori, tá nemohla byť radšej. Už teraz vie, že vyberie horor a bude sa tváriť, že sa strašne bojí. A to len preto, aby mohla byť naňom nalepená ako žuvačka. Ba horšie. Ani žuvačka by na ničom nebola taká lapená ako ona má v pláne byť na Walterovi.

Zrazu jej cinkal smska. Neochotne vytiahla mobil z tašky. Kvôli správe musela pustiť Waltera a tým uhnúť aj z očného kontaktu.

Rose:Ahoj, Tori ! Ricka napadla taká vec. Čo tak ísť niekam na výlet alebo na zábavu ? Úprimne, ja som za výlet. Dúfam, že ty a Walet budete súhlasiť !

Tori dala prečítať Walterovi smsku. On len mykol plecom. Samozrejme, že chce ísť. Všade, kam pôjde aj Rose. Ale momentálne nemá v pláne znovu nejak ublížiť Tori.

My dvaja sme tiež za výlet.

O pár sekund jej prišla odpoveď.

Rose:Skvelé ! O tretej pred tvojim domom.

Walter by bol radšej, keby sa šlo jeho autom.

Rose:Tak o tretej pred jeho domom.

***

,,Bude to zábava, Rick, uvidíš," povedala mu s úsmevom, keď stáli pred Walterovym domom. Ten mal ale pochybnosti. Stačilo mu to v kine. A nebolo to zrovna dvakrát príjemne..

,,Už idu," povedala znovu, stále s úsmevom. Tešila sa. Mala pocit, že to dobre dopadne.

,,Tak celkom sme nevedeli, čo zobrať, tak nám Walova mama prichystala kopu sendvičou. Lebo vraj si je istá, že ty a Wal ich zjete čo najviac."

Rose pozrela automaticky naňho a obaja sa na seba usmiali, čo si všimli aj obaja ich spoločníci.

,,Tak," plasla rukami Tori, čím sa snažila ich od seba odpútať. Márne. Jej silné odkašlanie pomohlo. Neotrhli od seba len pohľady, ale aj úsmevy. Také nostalgické, nevinné, láskyplné, dôverné, priateľké a možno aj so štipkou niečo, čo hádam nikto netušil, čo to je.

,,Ja by som už rada vyrazila, vy nie ?" Mala to byť smerovaná otázka na všetkých, ale popravde to bolo len na Rose a Waltera.

On odomkol auto, Tori si sadla dopredu, kde sa následne pripútala. Rick a Rose sa usadili na zadných sedadlách. Ale nie každý na kraj. Rick sa k nej presunul čo najbližšie. A ona nemôže povedať, že jej to je nepríjemné. Ale zase ani príjemné.

,,Kam máme vlastne namierené ?" Spýtala sa Tori, keď sedeli niekoľko minút aute stále bez pohnutia.

,,No, my vlastne nemáme cieľ. Rick mal v pláne len tak jazdiť v aute a kde by sa nám zapáčilo, myslím na nejak mieste, trebárs aj les, tam by sme zastali a pobudli."

Tí dvaja sa na seba významne pozreli a keď sa otočili k tým predu, vedeli na nich, že ľutujú, že s nimi súhlasili.

,,No," začal Walter, ktorý naštartoval. ,,Zaujímave," dokončil. A možno sa mu to aj v kútiku duše zdalo zaujímavé.

***

Jazdia už dve hodiny. Rose a Rick  sa vzadu neustále smeju, čím prehlušujú hudbu z rádia. Tori to neprekáža, tá hľadí von z okna, občas sa pozrie na Waltera.

Ten, len tak mimochodom, by narajdšej Ricka vyhodil von z auta a ešte by ho prešiel. Možno nie len raz.

Potom zrazu chytil Tori za nohu. Chytil ju ako svoju priateľku. Tori sa naňho ihneď pozrela a Rose, ktorá si to nejakým spôsobom tiež všimla, sa dosmiala. A Walter nemohol byť radšej. Nedocielil len to, že sa Rick márne skúšal rozosmiať ju a ona nič, ale aj to, že sa jej dotklo, že sa dotkol Torinej nohy.

,,Hej ! Tu zastav !" zrazu zakričala Rose a Walter prudko zastavil. Všetci sa na ňu otočili.

,,Treba mi cikať," odpovedala im spýtavým pohľadom. Otvorila dvere na aute a vystúpila.

,,A ty kam ideš ?" spýtala sa Tori Waltera, keď začal otvárať dvere na aute.

,,Dohliadať na to, aby sa jej nič nestalo."

,,Ale na to si tu není ty, Walter."
,,Keď to nenapadlo hentoho vzadu, tak mňa," mykol plecom.
Chytila ho za ohyb lakťa, čím mu zabránila vystúpiť.

,,Nepováž sa," precedila pomedzi zuby naňho.

Otočila sa k Rickovi.

,,Choď za ňou."

Beauty and the beast ✔Where stories live. Discover now