,,Kedy prídu ?" Spýtal sa Walter Tori a nervózne stepoval pred vstupom do kina.
,,Keď prídu, prídu," odpovedala mu a prevrátila očami.
,,A nezabúdaj, sme partneri. Žiadne okaté pohľady na ňu, jasné ?"
Walter prikývol. Aj keď ju nepočúval. Stále pohľadom vyhladával dvojcu, s ktorou sa majú stretnúť.
V hlave sa mu tvorila jedna scénka za druhou, prečo meškajú. A neboli práve príjemné. V jednej z nich napríklad bolo to, ako sa bozkávajú niekde blízko nich.
Zrazu zacítil na svojej ruke studenú. Pozrel tým smerom a nemohol povedať, že by mu to nebolo nepríjemné.
Síce to nie je jej ruka, ale je mu také teplo od nervozity a nedočkavosti, že Torina studená ruka mu pomohla.
A potom keď začul jej smiech, presne vedel, prečo sa ho Tori dotkla.
Pozrel sa tým smerom a uvidel ju. Smiech na perách, v očiach, energia okolo seba, dobrá naláda a krásna. Pohľadom ju doprevádzal až k nemu a k Tori.
,,No konečne," zasmiala sa Tori.
,,Čo ste robili ?" Spýtal Walter tvrdším hlasom.
Obaja to povedali v rovnakom čase a Rose s Rickom sa na seba pozreli a začali sa smiať.
Všetci štyria presne vedeli, že to nebolo kvôli tomu, že tí dvaja sa v rovnakej sekunde niečo hovorili. Ale iba Rose a Rick presne vedeli, čo robili.
Konečne sa usadili na sedačky. Walter, Tori, Rose, Rick, tak sadeli. Keď sa Wal opýtal Tori či nemôže sedieť vedľa Rose, trafila ho do brucha. Pochopil, že nemôže.
A preto teraz nenápadne pozerá na Rose a Ricka. Na ich spojené ruky, ich úsmevy, dotyky a občas započuje smiech alebo komentár ohľadom filmu.
,,Sleduj ich, nie film," precedila mu medzi zuby Tori, keď sa na nich pozeral až príliš dlho.
On ju ale nepočúval a keď videl ako jej začne hladkať stehno trýznivými pohybmi, zdvihol sa zo zedačky, zdrapil Rose za ruku, postavil ju, a viedol von zo sály.
,,Hej, pusti ma, čo to robíš ?"
Nepočúval ju a viedol ju ďalej. Odviedol ju až na chlapčenké záchody, tam jej pustil ruku, ale následne ju chytil za boky a vyšvihol na mramorový stolček, ktorý je súčasťou umývadla.
,,Čo to robíš, Walter ?" Opýtala sa naštvane a odsotila ho od seba.
Bol ticho a len sa díval na ňu.
,,Mám sa ťa to opýtať ešte raz ?!"
,,Nie !" zakričal naštvane.
,,Čo si myslí že robí ?!"
,,Kto, preboha ?!" zakričala aj ona, úplne naštvaná naňho.
,,Rick !" Zavrčal.Ona sa zasmiala.
,,Nebuď smiešny, Walter," zasmiala sa znova a chcela zoskočiť zo stolčeka, ale on spravil krok k nej, chytil ju za boky, čím jej odhrnul fialové šaty a zabránil jej tomu.
,,Prečo by som mal byť smiešny, hm ?" Nadvihol spýtavo obočie a tvár priblížil k tej jej.
,,Prečo ? Nechodíš len tak náhodou s Tori ?" Zopakovala jeho pohyb obočia a tvár, rovnako ako aj on pred chvíľou, približila k nemu.
,,To je fuk," povedal a odtiahol sa od nej, ale nepustil ju.
,,Nie je to fuk. Chodíš s ňou. Tak ma láskavo pusť a choď za ňou. Ja pôjdem za Rickom."
Zasmial sa.
,,A práve preto ťa nepustím. Nepôjdeš za nim."
Snažila sa ho od seba odstrčiť, ale svoje ruky z jej bokov presunul na ruky, ktorými sa snažila odhodnať ho od seba.
,,Dotýkal sa ťa."
Mal pevný, ale pokojný hlas, čo bolo omnoho horšie ako krik.
,,No a ? Máme rande. To k tomu predsa patrí, nie ?"
,,Je ti to príjemne ?" chytil pevnejšie jej ruky, kolenom jej roztiahol nohy a vsunul sa medzi ne.,,Sú ti príjemne jeho dotyky ?" opýtal sa pokojne a rukou jej prešiel po stehne rovnako, ako to urobil Rick.
,,Nie sú zlé."
Nechcela sa mu pozrieť do očí, sakra nechcela, ale urobila to. A tým si spôsobila ešte väčšiu husinu na tele.
Automaticky zakvačila nohy a tým zabránila Walterovmu úniku. Ktorý, povedzme si úprimne, by ani nemal v pláne odísť alebo protestovať.
,,Ale ani dobré."
Usmial sa.
,,Moje sú lepšie, však ?"
Zašepkal jej do ucha a nosom prechádzal po jej pokožke, vdychujúc jej vanilkovú vôňu.
Bola ticho.
A on vedel prečo.
Boli jej viac príjemne.
On sa usmial a pustil ju.,,Choď, určite ťa čaká."
Nohy spustila, odstrčila ho od seba a zazrela naňho.
,,Idiot."
Zoskočila zo stolčeka a znovu ho odstrčila.
Mrzelo ho, že mu povedala idiot, ale na druhej strane aspoň vie, že jeho dotyku sú jej príjemné a s Rickom nie sú ani na začiatku vzťahu.
Keď sa vrátil do sály, Tori ho zdrapla za ruku a do konca filmu ho nepustila. Za to Rick sa už Rose nechytila. A on Walter nemohol byť radšej.
YOU ARE READING
Beauty and the beast ✔
Romance,,Keď som sa do teba zamilovala ako boh si nevyzeral. Bože, chápeš ? Päť hlúpych rokov som ťa milovala. Aj cez to, že sa nechal Sam vyfajčiť inou a strkal vtáka inde počas nášho vzťahu, stále vedieš, pretože si kráľ idiotov. !"