7.Bölüm

564 21 1
                                    

Serkan'dan
Beste nefes alamıyodu. Astımı vardı. Hemen cantamdan astım ilacını aldım. içirince rahat nefes aldı." Özür dilerim. Simdi gidiyorum zaten." Gitmemesi lazımdı. "Oturup kahve içmek isterim B-Sare hanım." Gülümsedi." Hayır teşekkür ederim." Deyip çıktı. Durduramadim elim gitmedi.



Beste'den
Tam şirketten çıkmıştım ki karşıma eski sınıfım çıktı evet onları hatırliyordum eski arkadaşlarım olsada." SERAYYY" diyip hemen sarıldım. Hemen bana karşılık verdi." Hatırlıyorsun BESTE" ona garipce baktım." Benim adım Beste değil ki Sare." Beste... Çok ama çok tanidikti.


 " Bak Bestem güzelim şimdi gel oturalım." Bir tane kafeye gittik." Bak şimdi sen Şimşek ailesinde kalıyordun ama gerçek ailen değildi. Hatta o pic abin sana şiddet gösteriyordu." Koluma baktım. Hiç gitmeyen o ize. Hatırliyordum." Selim miydi?" Kafasını salladı." Sonra ailen gerçek değildi gerçek ailenin yanına gittin. Annem Didem baban Emir abilerin Serkan, Kaan,Eren, Baran hatta ikizin Soner." Ağlamaya başladım her şeyi hatirlamistim." Çok ozledim. Bana ne oldu Seray ben neden böyleyim." Oda agladi.


" Hafizani kaybettin Bestem" daha çok ağlamaya başladım." B-ben onlarla konuşmak istiyorum." Sesim titriyodu artık. " En son davete gitmiştik. Kenan şerefsizi kaçırdı beni. En son kacmasaydim taciz ediliyordum. Ben çocuk ruhumu özledim Seray. Cok pisim ben." Seray yanıma geldi." Hayır güzelim sen çok güzelsin. Çok temizsin. Hala lavanta kokuyorsun. " Ona sarılırken sırtıma biri atladı. " İKİZİM." Sırtıma atlayinin Soner olduğunu anlamadan önce." Ananı sikim noluyo amk. SERAYY." Seray'ı öksürük krizi tuttu. "Ya ikiz bı küfür etme. Esra Erol'da ki sevgilisini bulmuş 89 yaşındaki dede gibiyim." Bende ona sarıldım. " Senin boyun uzamış lan." Eli hala sırtımdaydı." Saçın nerde senin?" Aklıma o adam geldi.


" Uçtu." Bana döndü.

" Nereye uçtu." Sırıttım Seray'a kaş göz yaptım anlardı beni.

 "Ebene uçtu." İkizcigimin en hassasi ebesiydi. Nah çekip Seray'la koşmaya başladık. Seray benden hızlanmıştı. Ben çok hızlı kosamiyordum. Kafamı birine çarptım. Artık boyu kaçsa kafamı çarptım." Hay anasın-" Kafamı kaldirdigimda sarışın velet doktoru gördüm yani Ediz'i." Aa Ediz doktorcugum." Ediz beni görünce şaşırdı." Hatirliyo musun ya sen?" Ona Side eye attım. "Ordan 70 yaşında Esra Erol izlemeye giden nineye mi benziyorum." Oda Side eye attı." Kahverengi olunca öyle gorunuyosun." O sicmisti. Biraz geri gittim. Tam Ronaldo prime sutu atcaktim ki Ediz doktor dikkatimi dağıttı yani belimden tuttu. TOVBESTEYSİNLAR OLSUNN KARNİM NİYE UCUYO BENİM. öksürük krizi geldi. Bı baktım Barancigim


. " ABİİİ" Gidip sırtına atladım. Hemen sarıldı bana." Ne kadar özledim seni." Biraz özlem içerikli şeyler söyleyince ben konuştum." İkizcigiminle Seray nerde?" Başıyla arkasını gösterdi. SONER VE SERAY EBESİNİN NALI." SERAYYY HADİ BEN BU MALA DOGUSTAN KABULLEDİM PEKİ SEN. İNSAN DUGUNUNUZE CAGRİR." Seray ağzındaki mandalinayla konuştu. " Salak mandalina yiyoduk. Ne evlenmesi."

"Aynı şey." Uzaktan Eren' i gördüm. Beş dakikalık Baran abimle konuştuğumda ben gittiğimden beri bir kere konuştuğun oda senin ölüm haberini aldığında olduğunu soylemisti. Eren abime yaklaştım evet abi bu hafta içerisinde hepsine abi diyecektim çünkü hayat çok kısa. Eren abime arkadan sarıldım. Hemen bana vuracakti ki ben olduğumu gördü." Bestem" ona baktım dağılmıştı gözlerim doldu." Abim." Donmuştu. Ama hemen bana sarıldı, hasretini giderdi. Sonra Serkanada sarıldım şaşırsada eskinin eskide olduğunu söyledim. 

Tek annem, babam ve Kaan bilmiyordu. Akşam ofis çıkışında Eren abimle gidecektik. Şimdi ben Seray İkizcigim kuaförden çıkmıştık. Saçlarım bakımlı ve kizildi eski doğal haliydi. Gözlerimdeki lensi çıkarmıştım. Yüzümde makyajın msi yoktu. Şimdi alışveriş merkezine gelmiştik akşam için. Anneme bir hediye almıştım.

GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin