23. BÖLÜM

149 8 0
                                    

"YOK KARDEŞ ZORLA MI?"

"ZORLA YA YAPACAKSINN HADİİ!" Şuan ne mi yapıyorduk Sinan abiye makyaj. EVET EVET MAKYAJ. 

"İYİ AMA ABARTI YOK." Hemen güneş kremi ve kapatıcı sürdüm. Kipriklerinede rimel. Sadece bunu yapcaktık yeterliydi. 

"Kapı çalıyo." dedi Soner

"E  bizde duyuyoz Abicim." dedi Baaran abim.

"Ay ne çok vırvır ettiniz ben bakarım."

Aşağı indiğimde uzaktan annemle babama öpücük attım ve kapıyı açmıştım. EDİZ NE ALAKAYDI.

"Ediz? ve sevgilisi hayırdır?" durdum tekrar konuştum.

"Pardon eşi." annemle babam gelip "SUDEN!" dediler. Bir dakika bu kız ölmemiş miydi?

Herkes salona gelmişti.

"Sevgili aile-" Suden'nin sözünü kesip.

"onlar ne senin ailen nede sevgili ailen eşinide al yürü git!" Suden alayla gülümseyip.

"Senin ne ara ailen oldu ya? Ailen seni tanıyor mu çilek." son kelimeyi kulağıma yaklaşarak söylemişti. O kızdı. Selimin yakın arkaadaşlarından ve sürekli zorbalıyordu.

"Peki ailen seni özlüyor mu kahpe?" selimlere ihanet ettiği için kahpe diyolardı. Konuşmaya devam ettim. 

"Özleselerdi fotoğrafını koyarlardı dimii?"

yüzü kızarmıştı. Bir anda elini saçlarıma götürüyodu hemen elini yakalayıp ters çevirdim.

"Derdin ne senin eşinide al git."

"Aslında buraya bir şey demeye geldim. Sinan abinin ve babanın 5 yıldır bu olaydan haberdar olduğunu biliyor musun?" histerikçe güldüm.

"Evet biliyorum. Şimdi hayatımdan yürüyüp gidin. " bilmiyodum. Bilmiyordum. Yavaş yavaş gittiler. Gözlerim dolmuştu.

"Sizde acı çekmiş olabilirsiniz tamam ama bende çektim. Siz beni öğrendiğinizde 13 yaşındaydım. Yani bir böbreğimin alındığı yaş. Normalde 18 yaşında olunması gereken 13 yaşında. Yararınada gitmedi. Organ mafyalarına satıldı. Bugün gelmem eve aramayın ve gelmeyin. " deyip evden çıktım. Evden çıktığım gibi ağlamaya başladım. Önümü bile zor görüyodum. Bi tane bedene çarptım. 

"Çok özür dileri-" deyip geçiyodumki

"Beste noldu iyi misin?" kafamı kaldırınca Ayazla göz göze geldim. 

"Evim başıma yıkılmış gibi hissediyorum Ayaz." 

"Gel bizim evin terasına çıkalım. " başımla onayladım. Terasa gelmiştik. Çok güzeldi. 

"Ne olduğunu anlatmak ister misin?"

"Ben karıştırılmışım. 17 yaşımda öğrendik ama en büyük abi ve baba biliyomuş. Bunu bugün öğrendim. Abi yerine koyduğum kisi şehit oldu. Eski ailem şiddet uyguladı sadece şiddetl kalmayıp sıcak suda döktüler. Ben bunlara üzülmüyorum. Beni 5 yıl önce alsalardı bir böbreğim daha olcaktı. O kız yüzünden almadılar çok acı çektim Ayaz. Çok mu bencilce davranıyorum?" Yanıma gelip beni göğsüne çekti." Hayır güzelim. Ağla. Göğsümde ağlaki rahatla."

"Çok yoruldum Ayaz."

"Ağla güzelim. Ağla kelebeğim." kafamı göğsünden kaldırdım. 

"9873 AYAZ SEN MİSİN?"

"GÜZELİM DAHA KİM OLCAKTI?"

"

Beste 10 yaşındayken,

Yaz gelmişti Beste de kelebekleri çok seviyordu. Bir tane çocuğun omzuna konduğunu görmüştü. Bu çocuk bestenin sınıfındaydı fakat ailesi arkadaş istemediğinden adını bilmiyordu. Ailesi evde yoktu. Dışarı çıkabilirdi. Hemen kelebeğe koştu ve kelebeği eline aldı. Çocuk korkmuştu ama besteyi görünce yumaşıdı çünkü çocuk Besteyi sınıfta görmüş ve aşık olmuştu. 

"Adın ne" dedi Küçük Beste.

"Ayaz sende 9872 Bestesin" dedi 

"Sende o zaman 9873 Ayazsın." kafasıyla salladı. O gün gün boyu oynadılar ve Ayaz artık kelebeğim diyordu.

"

şimdi

aklıma gelenlerle gülümsedim. 

"9872 numara Beste ve 9873 Ayazın büyük aşkı." 

"Büyük aşık mısın cidden 9872 Beste."

"9873 Ayaz çok kafiyeli konuşamam ama evim ol."

"Evinim zaten güzelim." o gece ben ağladım o şarkı söyledi sakinleşim dedi. En son hatırladığım Eksik şarkısını söyleyerek saçlarımı okşamasıydı. 

Geride bırak dedi
Her şeyi bir nefeste
Hasret sana kavuşmaktan kolay
Dönüp bir bakınca
Bir sevdiysen bin kez gittin
Kaçmak sana inanmaktan kolay
Unutman hatırlamandan çok çok kolay
Hadi durma azat et beni
Bitir artık bu sessizliği
Çekip al bu, bu bitmişliği üstümden
Ne bir eksik ne bir fazla gibi
Ne bir galip ne bir mağlup gibi
Gelip al yarım kalan hissini üstümden
Üstümden
"Evim ol" dedin bana
O ilk gece üşümüş sesinle
Şimdi üşürsen sana evini yakmak kolay
"Alışırsın alışırsın bu durumla barışırsın" demeler uzaklardan kolay
Hadi durma azat et beni
Bitir artık bu sessizliği
Çekip al bu, bu bitmişliği üstümdeen
Ne bir eksik ne bir fazla gibi
Ne bir galip ne bir mağlup gibi
Gelip al yarım kalan hissini üstümden
Üstümden
Hadi durma azad et beni
Bitir artık bu sessizliği
Çekip al bu, bu bitmişliği üstümden
Ne bir eksik ne bir fazla gibi
Ne bir galip ne bir mağlup gibi
Gelip al yarım kalan hissini üstümden
Üstümden
Üstümden
Üstümden


oy ve yorumlarınızı unutmayeen

GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin