2.BÖLÜM

2.3K 61 1
                                    

EMİR BEYDEN

Soner dün olanları bana anlatıyordu.Onların haberi yok ama Beste dogacağı zaman hepsi cok sevinmişti.Dün geldiğimizde rüyasında  üvey annesinden özür diliyordu. Bu simdiki konu değildi."Tamam oğlum ben onlarla konuşacağım. Hatta Beste harici hepinizle konuşacağım." Didemimin yanına gittim. "Güzelim siz çarşıya tek gitseniz ben siz alışveriş yaparken gelsem" Didem gülümsedi"Sen sadece bizi almaya gel. Biz anne kız günü yapalım" Gülümsedim.


 Eren'i gördüm. "Oğlum gel senle biraz konuşalım." Derken merdivenden Kaan ve Serkan'ın indiğini gördüm."Sizde gelin bakalım." Hepsi önüme dizildiler."Bakın Beste önceki ailesinde anne ve babasıyla anlaşamazmış ve zaten ailesi eve bile gelmezlermiş." Eren konusmaya basladı " E peki abisi,ablası,kardesi yok muymus?" Dilim söylemeye varmadı."Abisi varmış." Gözlerimi kaçırdım. Serkan konusmaya başladı." Baba söyler misin?" Yere bakarak konuştum." Abisi bir gün Beste kimyadan 70 aldı diye baya şiddet uygulamış. Daha öncesinde de şiddet görmüş lakin babasına kanıtlasada inanmamış. Kızıma doğru bir şekilde baksaydınız elindeki kapı gibi izi görürdünüz." Serkan konuştu. 


" Ya o kız gibiyse." Konuşmaya başladım. "Açık değil mi dün Soner anlattı baya gülüşmüşler ve bende gördüm o kızla Beste'nin yakından uzaktan alakası yok." Kaan'a döndüm o kızdan en fazla o acı çekmişti. "Kaan ne düşünüyorsun oğlum." Kaan bize döndü." Ben Besteyi tanıyorum ama o beni tanımıyor sadece ona alışmaya çalışıyorum." Kaan'a döndüm."Nerden tanıyorsun." Kaan tebessüm etti gamzeleri gözüktü. "Geçen yıl Türkiye genel bir deneme yapmıştı. Türkiye 1.si olmuştu ve bizim okula ziyarete gelmişti. Hatta benle konuşmuştu. Baba sen elindeki yaradan bahsediyorsun ama futbolda Türkiye birinciliği ve yurtdışında aldığı ödülleri biliyor musun?" Duraksadım."Bilmiyordum."

 Kaan konuştu."Besteyle aramı düzelteceğim. Ve senin gibi diğerlerininde düzeltmesini isterim." Serkan soğuk bir sekilde konuştu." Düzelteceğim."Eren'e döndüm "Sen?" düşündü."Büyük hata yaptım ama kendimi affettireceğim." Hepsine sarıldım o sıra kahvaltı hazır olmuştu.
"Kaan git güzel kızımı uyandır gel."
Kaan'dan
Beste'nin odasının önüne gelmiştim duyduğum çığlıkla odaya daldım.
"Beste iyi misin." Besteyi incelediğimde göz altı mordu."Neden bağırdın?" Beste sakın sakin bana dönmeye başladı."YA COCUGUN ANNESİNİN YAŞI ANNESİNDEN BÜYÜK CIKIYO!" Bu dediklerine dudaklarımı bastırdım ama uzun sürmedi çünkü Beste bana vurmaya başlamıştı."Bir kere sen hiç yapamazdın o soruları. Allah bilir çocuğun yaşını -1 bulurdun." Gülümsedim."Ben matematik öğretmeniyim güzelim." Beste alaycı bir şekilde gülümsedi." Hani kız kardesin değildim Kaan noldu da bir anda güzelin oldum." Dedi göz kırparak. Bunu yaparken odadan çıkartmıştı bile beni. Artık katlanacaktık bir hata yapmıştık.


Beste'den
Gece boyu ders çalışmıştım. Gözlerimin altı mosmordu hemen makyaj masasındaki kapatıcıyla gözlerimin altını kapattım. Üstüme esofman takımımı giymiştim. Yemek odasına indiğimde Baran ve ikizcigimin arasına oturdum.


"Afiyet olsun." Diyen Emir beyle kahvaltımızı basladık."Kızım bugün gidiyoruz dimi?" Didem Hanıma anne demek çok istiyordum aynısı Emir Bey içinde geçerliydi."olur ama bir şey soracağım benim okulum noldu?" Emir Bey tebessüm etti." Bizim okula kaydını aldırdık kızım haftaya baslarsın. O okulda Soner'de var." Tebessüm ettim tekrar yemeğe koyulduk. "Ellerine sağlık Didemcigim sizede afiyet olsun." Masadan kalkıp odama ilerledim.

 Didem Hanıma bir adım atmam lazımdı. Aklıma gelen fikirle odasına koştum. Kapının ağzına gelince kapıyı tık tıkladım."Gelebilir miyim?" Tebessüm etti."Tabi gelebilirsin kızım." Bu kadın çok tatlıydı. "Bugün ne giyeceksin aynı şeyleri giyelim diyecektim." Didem Hanım bildiğin havalara uçtu." Beyaz bir elbiseye ne dersin?" Beyaz rengi severdim." Olurr." İki tane elbise çıkardı birini bana uzattı." Al bakalım Yılmazlar erkekleri çılgına doncek guzelim." Didemcigimin yanağından öpüp hızla odama koştum. Elbise çok güzeldi hemen giydim. Yüzüme hafif makyaj yaptım. Büyük ihtimalle Didemcigim saçını açık bırakcaktı o yüzden saçımı açık bıraktım. Kapıyı açtım ve merdivenlerden inmeye basladım."Ooo nereye böyle kraliçe." İkizcigimin bu söylediğine gülümsedim ama gülümsemem yarım kaldı."Nereye gitcek o kız gibi sevgililerinin koynuna." 

GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin