1. BÖLÜM

4.8K 86 13
                                    

  Sınıfa çığlık atarak girince sınıfın yarısı bana baktı.
"Ne oluyo kızım ne boş boş bagrıyosun?" Dedi kendini havalı sana bad boycuk Ömer
"Ablan matematikden 100 aldı oğlum." Hemen iddiaya girdiğimiz Seray'ın yanına gittim." Sen bana ne demiştin canem?" Ergen aşıklar gibi sırıttım" Oha kızım matematikten mi iddiaya girdik biz senle. Sen bizi matematikte sollarsın." Elimle ona öpücük yolladım " Alırım karamımı" gözlerini devirdi ve bıkkınca gözleriyle tamam dedi.
"Gençler ders boşmus hadi gelin Voleybol oynayalım."
Hemen gözlerimi kırptım fizikçi Serpil hoca ve okula gelmemek şaşırsamda bahçeye koşmaya başladım.
"Beste kızım bı bakar mısın?"
"Efendim hocam"
"Baban seni okuldan almaya geldi çantanı topla gel"



    Ha? Ay kicim babam ve beni okuldan almak acaba biri mi öldü lan tovbe. Kendimle konuşmayı bırakıp sınıfa uçtum ve çantamı aldım. Müdürün odasına gelince babamda kalktı,hocayla el sıkıştı ve merdivenlere yöneldi. Şuan arabadaydık ve hastaneye gidiyorduk acaba üvey miydim? Aklıma bu düşünce gelince kıkırdadım. Hastaneye gelmiştik kan alma kısmı gibi bir şey vardı oraya geldik. Sarışın bir genç vardı mübarek analar ne doğruyor. Gözleri dolu bir hanım abla ve hanım abi vardı ne hanım abisi ayol bey abi. Odaya beyaz önlüklü doktor olarak tahmin ettiğim kişi geldi 


" Öncelikle yaptığımız bu dikkatsizlikten dolayı özür dileriz."
Gözleri dolu olan ha-pardon bey abinin "özür neye değer 17 yılımızı verebilecek misiniz?" mırıldandığını duydum çok kısık sesle söylemişti. "Beste Şimşek'in Emir Yılmaz'ın kızı olma ihtimaliyle ikisinden de kan almamız gerekiyor." Ha az önce şakasına dediğim bir şey gerçek mi olmuştu. Bizi bir odaya almışlardı. Hay anasını kan alacaklardı köpeklerden sonra en büyük korkum. Elimi sıkarken bir el elimi tuttu. Aha o sarışın velet mübarek taş taş elimi tuttu bana net aşık. Tebessüm etti tebessümüne karşılık verdim.Tekrar odaya döndük. "Sonuçlar iki saate çıkar." Tebessüm edip gitti. Emir bey konuşmaya başladı

 "Bir kafeye geçip oturalım." Gerginlik akıyodu masada " Biz kızımızı istiyoruz" dedi Emir bey. Kızım iki hece ama aşırı anlamlı olan o kelime. Üvey aileme baktı babam ağzını açtı"Peki bizim kızımız kim?" Sarışın taş konuşmaya başladı" Bebekken ölmüş bizde bilmiyoruz." Babam kafasını sallamakla yetindi. Tekrar hastaneye dönmüştük. Doktor konuşmaya başladı
"Beste Şimşek Emir Yılmaz'ın %99,9 öz kızıdır." Babamlar bana hiç samimi olmayan bir şekilde sarıldılar ve gittiler.


"Kızım." Dedi ve sarıldı bana ilk defa biri sarıldı. İlk defa ağzımı açtım "Ben Beste 17 yaşındayım hukuk okumak istiyorum." Dedim bir solukta sarışın velet bu halime güldü."Ben Didem canım kızım annenim" dedi. Çok güzel bir kadındı. "Ben Emir Babanım guzelim." Bakışlarım sarışın velete döndü." Ben abinim cnm." " Ay çok acikliyici oldu tatlım adin ne Namık Kemal mi?" Kahkaha atmamak icin zor tuttu kendini diğerleride sırıtıyordu."Adım Baran Bestecik" dik dik baktım ama sonra gülümsedim. Beraber uçağa binmistik ama ne uçak özel ucakmis. Aşiretmisiz ayol! Bı dakika lan ben Seray'dan karamımı almadım!"Kızım geldik." Arabadan indim. "Didem hanım bana ön yargılılar mı?" Didem hanımın yüzü düşmüştü bu en büyük cevaptı. Kapı açıldı dört tane tas-pardon erkek vardı.



"Kaan,Eren,Serkan abilerin tatlı kızım." Hepsi somurttu iclerinden en büyük olarak tahmin ettiğim Serkan konuştu;
"O bizim asla kardeşimiz olmayacak anne." Didem hanım gözleri kaçırdı. "Adım Beste. O değil. Didem hanım odamı gösterir misiniz." Dedim. Kadın başını salladı. Beraber odama cıktık.
Odama Emir beyde geldi." Kızım abilerine fazla takma seni tanımadıkları için böyleler." Dedi Emir bey." Koltukta oturan ve bana çok benzeyen kızıl kafa kimdi?" Dedim kapıya gelmemisti." İkizin" Emir beye baktım lan benim ikizim mi varmış? " Bana ön yargılı mı peki?" Didem hanım hemen konuşmaya başladı." Asla bu haberi öğrenince evde heyecandan duramıyordu. Evde zor tuttuk." E o zaman yanıma niye gelmedi. Kafa sallamakla yetindim. Biraz daha motive edici sözler söyleyip gittiler. Bende odamı düzenlemeye başladım. Kapım tıklanmaya başladı.


 " Girebilirsin." Dedikten sonra kızıl kafa odama girdi." Tanışamadık Soner ben." Tebessüm ettim." Beste." Şuan ne diyeceğimi bilememistim lan ben utandım mı? Tobe haşa "Cok benziyoruz." Dedi. Bu çocuk mal miydi ayol." E çünkü ikiziz." Soner'in yüzü değişti ilk düştü sanmıştım ama odamı sevinç çığlığı doldurdu."ANNEE BENİM İKİZİM VARMIŞ VE YENİ Mİ ÖĞRENİYORUM."Biyo ta- ay pardon abiler içeri daldılar. Eren konuşmaya başladı. " Bu kız sana bir şey mi yaptı oğlum." Soner yavaş yavaş dönerek Side eyenı attı. " Höst be ikizimde ikizim o bana bişi yapmaz." Bunu söylerken sırtıma atlamıştı bile. Keyfim yerine gelmişti."Başkan rota nereye?" Gülerek sorduğum soruya ikizcigim mutfağa demişti. "Oğlum ne yapıyorsun sen kızımın beli kırılacak." Diye söylendi Didem hanım. "Yok kız o benim aslan Bestecigim ve ikizcigim bir seycik olmaz." Didem hanım bizi gülümseyerek izlerken Emir bey hemen fotoğrafımızı çekmişti. İkizcigim sırtımdan inmişti ama hemen kolunu omzuma atmıştı. "Kızım iki gün sonra seni herkese duyurmak için bir yemek düşünüyoruz olur mu?" Tebessümle soru soran Didem hanıma cevap verdim." Tabiki olur Didemcigim." Bir insanin ismine cigim eklemek çok güzel bir şeydi." O zaman Yılmaz ailesinin güzel kızlarını yarın alışverişe götürüyorum." Dedi Emir bey. İkizcigim hemen heyecanlandı." Yaa baabaa şapşal mısın." Ben kahkaha atmamak için dururken zorla konuştum." Cocum sen kız misin." Dedim. Emir bey hemen sinirlenmiş gibi yapıp." Didem silahımı getir." E tabi Emir bey bunu şaka olarak demişti ama yasak elmada geçtiğini bilmiyordu.

 Ben ikizcigim ve merdivenden inen Baran ile kahkaha atmaya başladık. Emir beyle Didem hanımda bize katılmıştı."Gencler ve kendini genç hissedenler güzel annenizi bugün dışarı yemeğe çıkartıyorum ev size emanet." Diyip Kaan bey Didem hanımı bildiğin evden kaçırmıştı. Saate baktım 20.50'di İstanbul'dan Mardin'e geleli 4 saat 50 dakika olmuştu. İkizcigim konuştu."Ben acıktım." Baran konusmaya başladı. " E o zaman kalk yap." Bende acıkmıştım." Bende acıktım ikizcigim gel yemek yapalım." Bunu duyan Baran hemen yanımıza geldi." Bende baya acıkmıştım ya." Gülerek mutfağa geçtik yaklaşık 40 dakika sonra harika bir pizza yapmıştık. İkizcigim bağırmaya başladı " YILMAZ AİLESİNİN EN NADİR AMA ARTIK NADİR OLMAYAN CEVHERLERİ YEMEK HAZIRR." Bu dediğine gülmüştüm. 


Baran ve ikizcigim yemek odasına gitmişti. Şimdi bu evin hizmetlileri yok mu diyeceksiniz ama pazartesi günleri boş gunleriymis. Onlar yemek odasını hazırlarken bende mutfağı düzenliyordum. Arkamdan biri gelip sarıldı EUZUBİLLAHİMİNESSEYDANİRRACİMMBİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİMM." Oo yine döktürmüşsünüz annecim." Lan bu Erendi beni annesi zannetmisti. Hemen arkamı dönüp onu ittirdim ve şakasına tokat attım evet şakasına. Annesi yerine ben olduğumu anlayınca ananı sikim diye mırıldandığını duydum." Anama laf yok. Çıkarken ışığı kapat ve önündeki tabakları getir"dedim ve çıktım mutfaktan. Çocuk donmuştu. Yemek odasına gidip Baran ve ikizcigimin yanına oturdum." Beste asla sana abi olmayacağız evde iki yabancı olup yaşayacağız 18 olduğunda evden defolup gidersin zaten." Gözlerim dolmustu hafif orda ağlamamak için odama çıkmaya başlamıştım Eren konuşmaya başladı." Yemeği kim yaptı aşırı güzel olmuş." Soner konuştu" Baran abim ve ikizimlr yaptık şuan bogazinizdan o yemek geçiyorsa yiyin"


 Deyip kalktı. Onun peşinden Baran'da kalktı. Odama geçtim, üstümü değiştirdim. Kapım tıklanmaya başlandı. Gelen Baran ve Sonerdi." Onun dediklerine kafana takma guzel-" Baran'ın sözünü kestim"Önemli değil,ben yatıyorum,konu kapansın bosver" tebessüm edip. Yatağıma yattım. Kapı kapandıktan sonra Soner'in sesini duydum"Off günümüz harika geçmişti ben pes oynamak istiyordum ya." Baran konusmaya başladı."Soner sence beni sevdi mi?"seni sevdim sarı kafa"Sevmiştir abi sevilmeyecek adam mısın?"


 Onlar odamın önünden ayrılırken bende gözlerimi kapattım. Saat gecenin ya da sabahın diyelim 5'i olmuştu ama uyuyamıyordum. Annemler en son bana sınavdan düşük aldım diye çok kötü bağırmışlardı,o zamandan beri ilk defa uyuyamadım.Acaba biyo ailem eski ailem gibi mi olacaklardı. Onlarda küçükken beni sevip buyuyunce istetikleri gibi bir kız olmayınca bana nefret kusmuslardi. Gözümden düşen damlaya engel olamadım. Hayır aglayamazdim ben avukat olacaktım ayol. Aklıma gelen şeyle beraber ders çalışmaya kalktım.






Ayy ilk defa yazıyorum ve ilk bölümümüz bitti 1212 kelime
Umarım kitabımız okunur.
En sevdiğiniz kim oldu
Aramızda kalsın benimki Soner
Abiler Beste için ne düşünüyor sizce
Yorumlarınızı bekliyorum🤎

YILDIZA BASMAYI UNUTMMAAAA
⭐⭐

GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin