"Bay Lee... Dosyalar tam olarak hazır değil.""Anladım. Yarına hazır olsun haftaya götürülmesi gerekiyor."
"Tabii Bay Lee. Bu arada küçük bir oğlan var kapıda sizi soruyor."
"Kim?"
"Adını söylemiyor."
"Tamam gelsin."
Lee sandalyesinde oturduğu sırada kapıdan giren oğlanla gözleri ona döndü.
Bu Hyunjin'di ama çok değişmişti. Bir hafta izin almıştı adamdan ve geldiği ilk gün değişen imajı çok farklıydı. Sarıdan siyaha dönen saçları, birazda olsa uzamış boyu ve boynunda olan deniz anası dövmesi hiç tahmin bile dilemezdi.
"Bay Lee?"
"Hyun? Neden haber vermedin?"
"Bilmem sürpriz yapmak istedim."
Oğlanda bir değişim vardı evet ama aynı değişiklik adamda olmuştu. Dış görünüş değil fakat kafasında bazı şeyleri oturtmak istiyordu. Herkese karşı bir o kadar soğuktu ve bu son bir hafta da daha ağır basıyordu. Sırtına yapmış olduğu kanat dövmesi görünmüyordu ama bunu oğlan görmüştü çünkü yaptığı ilk gün fotoğraf atmıştı. Hwang'ın düşünceleri onun için önemliydi.
"Neden eve gitmedin?"
"Sizi görmek istedim."
"Anladım."
Oğlan kapıyı arkasından kapatıp adama doğru yürüdü.
"Aç mısınız Bay Lee?"
"Hayır öğlen yedim."
"Hmm... İşler nasıl ilerliyor?"
"Soru sormayı bırakacak mısın?"
Oğlan başını eğip oturduğu yerde geriye yaslandı. Adam hiç bir şekilde oğlana bakmıyor ve ya konuşmuyordu.
"Eve ne zaman gideceksiniz?"
"Sen git bugün bir kaç işim daha var."
"Tamam... Sonra görüşürüz."
Hwang oturduğu yerden kalkıp ofisten çıktı. Neler olduğunu kestiremiyordu. Eve gittiğinde öğreneceğini umarak bir taksiye binip yola çıktı.
...
Lee hızla dosyaları yere atıp sinirle masaya vurdu. Projesi kabul edilmemişti. Bu onun sinirlenmesi için yeteri kadar büyük bir şeydi.
Oturduğu yerden kalkıp ceketini giydi ve ofisten hızla çıktı.
...
"Hoş geldiniz Bay Lee."
Adam konuşmadan oğlanın suratına bile bakmadan yukarıya odasına çıktı. Kapıyı kapattığında kendini yatağa attı. Yatağın sol tarafında oturup kitabını okuyan kadın adama bakıp yanına yaklaşmıştı.
"Şirkette bir şey mi oldu?"
"Projem kabul edilmemiş."
"Oh... Üzülme yenisini yazarız."
"Neyse uyuyacağım ben."
Adam yataktan kalkıp odada ki banyoya girdi ve soğuk bir duş alıp çıktı. Üstüne bol, rahat gömlek giyip altına diz üstü kısa siyah bir şort giydi. Önüne gelen kahküllerini geriye atıp yatağına oturdu. Fakat susamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda 1456
Romance"O zaman etek giyeceksin." "Bacaklarım size bir şeyler mi ima ediyor Bay Lee?"