...
"Bay Lee... Gece gece azdınız mı?"
"Bilmem belki de."
"Hadi eve gidelim."
"Aah! Hayır eve gitmek istemiyorum!"
Lee hızla oğlanın bacaklarını aralayıp iki yanına yerleştirmişti. Oğlan açılan büyük, parlak gözleriyle adama bakakalmış haldeydi.
"Bay Lee isteğinizi yerine getirmek isterdim ama şuan şirketteyiz ve dışarısı insan dolu."
"Sikimde değil."
Adam ellerini oğlanın beline yerleştirirken yavaşça yaklaşıp boynunu öpmeye başladı. Büyüğünün nefesini hisseden oğlan gözlerini kapatmış ve derin derin nefes almaya başlamıştı.
Lee elini sakince yukarı kaldırıp oğlanın beyaz bol tişörtünden geçirmişti. Küçük olan hafif iniltiler çıkarırken adam onun boynunu ağzına almıştı bile.
Yavaşça dudağına gelmişti, küçüğün bacakları arasında ki adam. Sakince dilini gezdirerek öpüyordu. Çok geçmeden dilini küçüğün ağzına göndermişti. Oğlan adamın dilini kavrarken dudaklarını daha da aralayıp adamın alt dudağını komple dişlerinin arasına almıştı.
Yavaş tempoda emerken adamın dilini de ihmal etmiyordu. Lee oğlanın kalçasından tutup kendine daha da yaklaştırıp aletine değmesine neden olmuştu.
Lee'nin sertleşmiş aleti oğlanın aletine değdiğinde oğlan aniden gözlerini açıp geri çekilip adamın gözlerine baktı.
"Burda mı?"
"Hmhm..."
Adam derin nefes alırken oğlanın dudaklarına yükselmişti. Hwang elini adamın boynuna götürüp bir kaç kez tırnaklarını gezdirmiş adamın inlemesine sebep oldu.
Oğlan belini hafifçe kırıp alt kısmını adama sürtmüştü. Yavaşça git gel yaparken adam oğlanın dudaklarını bırakıp başını geriye atıp oğlanın belinden tutup daha hızlı şekilde kendine sürtmeye başlamıştı. Lee inlememek için kendini tutarken oğlanın tahrik oluşu belli oluyordu.
Hwang Lee'nin boynunu bırakmazken eli yavaşça aşağı kaymıştı ki adamın kemerini çözmeye çalışıyordu. Lee durmadan oğlanı kendine sürterken küçük, inlemeye ve kemeri açmaya devam ediyordu. Kemer çözüldükten hemen sonra oğlan adamın pantolonunu hafifçe sıyırıp elini içine sokmuştu.
Lee'nin dikleşen aleti çoktan oğlanın eline değmişti bile. Eliyle adamın aletini okşarken kendini tatmin etmek için diğer elini kendi aletine atmıştı oğlan. Eşofmanının dışında kendini okşarken aynı zamanda adamın aletini ileri geri çekiştiriyordu.
Adam daha fazlasını ister gibi kalçasını oynatmaya başlamıştı. Sessizce inleyerek dudaklarını ısırıyordu. Oğlan terlemiş halde odayı inletirken sesi adamın kulağında yankılanıyordu. Küçük olan Lee'nin ensesinden tutarak kendine yaklaştırdı ve üst dudağını ağzına aldı.
Adam oğlanın dudaklarını yalarken yavaşça dilini onun ağzına gönderdi ve dişlerini, dilini, damağını tamamen ezberliyordu. Lee yavaşça oturduğu yerde doğruldu ve oğlanın elini pantolonundan çıkardı.
"Ağzına almak ister misin?"
Oğlan bayık gözleri ve terleyen suratıyla adam baktı.
"Hm evet..."
Lee oğlanı kucağından indirip diz çökmesi için başından eğdi. Hızla pantolonunu indirip aletini dışarı çıkardı ve bir kaç kez eliyle okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda 1456
Roman d'amour"O zaman etek giyeceksin." "Bacaklarım size bir şeyler mi ima ediyor Bay Lee?"