Hogy őszinte legyek, tényleg teljesen kiüresedtek a napjaim így, hogy "magántanuló" lettem. Merthogy az sem vagyok igazán, inkább csak elolvasok a tankönyvből egy témát, elemezgetem egy kicsit aztán szétterülök a kanapén vagy egyéb random pontján a háznak pl ágyon, földön, íróasztalom tetején, stb... és várom, hogy történjen valami. Leginkább csak Mimi szórakoztat, ő is csak addig, ameddig rá nem jön, hogy macska, úgyhogy olyankor otthagy és megy folytatni a daily programját, tehát a minimum 20 óra alvást. Nekem meg nincs jobb dolgom, mint kattogni, gondolkodni, elmélkedni az élet értelmén... (ami mellesleg 42) vagy úgy bármi másnak az értelmén... Mivel ez csak többé-kevésbé sikerül, a fiúkon lógok egész nap, akik nem győznek lekaparni magukról.
A táncterem padlóját koptattam megint. Így, hogy szinte minden napom felszabadult, kihasználom az időt, hogy végre van lehetőségem táncolni és mellesleg már a stúdiókban is jártam, hogy azért Han ne lepődjön meg legközelebbi karaokezéskor, hogy tönkrement a hangom. Ami viszont egyre többször kezd zavarni, az a rap tudásom... nem vagyok velem megelégedve... de így, hogy szinte egész nap szabad vagyok, lesz azt is időm gyakorolni : ).
Leültem a földre és elterültem a parkettán. Annyira nincs kedvem semmihez... mit csináljak? Még pár percig szenvedtem, aztán elkezdett a mobilom pittyogni. Feloldottam és amint megláttam, hogy ki üzent, azonnal több életkedv szökött belém.
---chat---
Onniiii
Szijjjaaa!!!
Shineee (You)
Úristenem hellooo!!
Megmentettél <3333
Onniiii
?
Shineee (You)
Itt szenvedek és nem tom mit csináljak
Ilyen izgalmas életem van...
Onniiii
Te ugyanabban a dimenzióban élsz, mint én?
Shineee (You)
?
Onniiii
Csak arra gondoltam, hogy te vagy én, csak egy másik dimenzióban...
Érted, a múltkor egyszerre mentünk neki vkinek
Most meg egyszerre szenvedünk
Shineee (You)
...
Érdekes elmélet...
De nem úgy volt, hogy "dolgozol"?
Vagy én ezt még mindig nem teljesen értem...
Onniiii
Volt olyan jópofi kivételesen a főnököm, hogy szülinapom alkalmából elengedett
Úgyhogy most ahelyett, hogy valami hasznossal tölteném az életem, itt szenvedek
Egybk meg nem kell értened...
Shineee (You)
Wait...
KAMU SEDANG MEMBACA
Lee Scarlette [Stray Kids]
Fiksi PenggemarLee Scarlette életét mindig is egy szóval lehetett jellemezni: katasztrófa. Ez azonban súlyosbodott, amikor úgy dönt last minute felvételizik egy kpop bandába, a Crazy Girls-be. A nem hivatalos, de számára mindennél fontosabb családja, az SKZ végig...