Yöllinen Special

194 5 10
                                    

Alexander*

Heräsin oveen kajahtavaan koputukseen, en jaksanut välittää siitä. Haistoin ihanan vaniljan ja vadelmien tuoksun vierelläni, se oli kumppanini ominaistuoksu.
"Alffa, reviirille on tullut tunkeutuja" kuulin Antonin, eli beettani äänen huoneeni ovelta. Huokaisin syvään ja nousin vastahakoisesti Esmein viereltä, varoen herättämästä häntä. Menin laittamaan päälleni t-paidan, jo ylläni olleiden kollareiden kaveriksi.

"Miten reviirille on päässyt tunkeilija, rajan pitäisi olla hyvin vartioitu", Anton näytti hieman epäröivälle kun kuuli lauseeni, ja no olikos tuo ihmekään, hänhän oli vastuussa rajan vartioinnista.
"En vielä itsekkään tiedä, rajaa vartioi koko ajan joku eikä sen yli olisi pitänyt päästä, olen pahoillani alffa" Antonin silmistä paistoi häpeä.

*jatkan näiden kahden keskustelua an= Anton ja al=Alexander merkeillä*

Al: No vahinkoja sattuu, ei sille voi mitään, tarkemmin ensikerralla.

An: kyllä Alffa. Löysit siis kumppanisi?

Al: kyllä, miten Alice voi?

An: Hyvin, tai no hormonit hänellä on ihan sekaisin, tiedäthän raskaus ja kaikki.

Al: Toivottavasti voisin kokea saman pian itsekkin.

Anton naurahti sanoilleni kertoen samalla miten onnekas olen kun kumppanini on järjissään eikä sekoa erinäisistä hajuista.

'Kaipaan kumppania, mennään takaisin', Axton ei tykännyt olla hetkeäkään erossa Esmeistä, ja oli ollut koko sen ajan levoton kun tulin hoitamaan Antonin kanssa asioita. Kävelin toimistolle hoitamaan vielä paperitöitä kun sain tunkeilija asian hoitoon, istuin pöydän ääressä ja täyttelin laumaraportteja kunnes oveltani, kuului koputus. "Sisään", oven takaa paljastui tuttu punapää, Lisa. "Hei alffa, tahdotko ilta spesiaalin, viimekerrasta on jo liian kauan aikaa", pudistin päätäni Lisan sanoille, "Se on Lisa ohi, löysin kumppanini enkä tarvitse sinua enään mihinkään." Lisa käveli pöytäni eteen ja katsoi minua silmiin "Tiedän että tahdot minut alffa, minkään ei tarvitse muuttua, valitse minut, lupasit että teet niin". Lisa puhui totta, olin luvannut että hänestä tulee lunani, mutta olin sanonut sen kun olin epätoivoinen ja varma siitä etten löytäisi kumppaniani.

Kurkustani pääsi matala murahdus "Emme jatka tätä enään, se on käsky", Lisa kiersi pöytäni ja istahti syliini, kumartui korvani juureen ja kuiskasi "Annan sinulle kaiken mitä ikinä voisit haluta" tunsin käden siirtyvän alas rinnaltani, kunnes se jäi housuni nauhojen kohdalle.
Tiesin että Lisa ei ollut kumppanini, mutta täysikuu oli lähestymässä eikä se tehnyt himojen kurissapitoa helpoksi. Tunsin suudelmat kaulallani, narujen aukeavan hitaasti. 'Ei, ainoastaan kumppani voi tehdä näin' Axtonin murina sai ajatukset taas selkeiksi, tuuppasin Lisan pois sylistäni ja lähdin takaisin kumppanini luokse.

Avasin, makuuhuoneeni oven ja tuttu tuoksu valtasi sieraimeni, otin paidan pois ja menin takaisin Esmein vierelle, oman prinsessani luokse. Ja miltei heti nukahdin.

____________________________________

Okei eli mitä mielipiteitä luvusta, tää oli vähän lyhyempi luku kun en tiedä mitä tykkäätte jos teen lukuu Alexanderin näkökulmasta, joten kertokaa mielipiteet.

Entä mitä mieltä ootte Lisasta?

Ja loppuun viel kuvaus Antonista ja Alicesta.

Anton: 23-vuotta, Alexanderin beetta eli vähän niinkun Alexanderin oikea käsi, hoitaa lauman asioita Alexanderin kanssa ja on alffan ja lunani jälkeen kolmannes komento järjestyksessä. Kumppani on Alice.

Alice : 20-vuotta, Antonin kumppani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alice : 20-vuotta, Antonin kumppani.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Alpha's babydollWhere stories live. Discover now