Kaatunut puu ja mahdollinen juoni

116 3 5
                                    

Alexander *

Istuimme lauman parhaiden taistelijoiden ja Antonin kanssa isossa kokous-salissa. Teimme suunnitelmaa miten löytäisimme Esmein ja saisimme hänet takaisin. Oloni oli ollut koko päivän hieman hutera, mutta minua huoletti enemmän se miten kumppanini voi. Hän ei ole yhtä vahva kuin alffa joten hänen olonsa saattaa olla aivan hirveä, puhumattakaan siittä kuinka paljon pelkäsin että Oskar on kajonnut häneen.

An: Eikö meidän kannattaisi mennä sinisenkuun reviirille vihelkuun reviirin kautta, voisimme saada sieltä myös muutaman apurin lisää.

Al: Toisaalta, pitää vain ottaa yhteyttä alffa Khaniin ja siinä on riski ettei hän suostu ja varoittaa sitä yhtä piskiä.

An: Se olisi selkeä sodanjulistus, ottaisiko hän sitä riskiä. Laumamme on kuitenkin paljon häntä voimakkaampi.

~.

Anton oli ottanut alffa Khaniin yhteyttä, hän oli myöntynyt siihen että saamme kulkea hänen reviirinsä kautta sinisenkuun alueille muttei hän suostuisi antamaan yhtäkään laumansa taisteliaa mukaamme.

Olimme matkalla Khanin reviirille, matkaa sinne on enään vartti.

An: Toivottavasti me saamme lunan takaisin.

Katsoin häntä hieman vihaisesti takaisin ja sanoin varoittavalla äänellä takaisin "Me saamme hänet takaisin"

Takanani kulki lauman taistelijoita ja Anton siirtyi heidän joukkoonsa varmistamaan onko kaikki nyt varmasti ymmärtänyt suunnitelman.

Aivan edessäni sijaitsi Khanin raja, siellä hän itse seisoikin muutaman laumansa jäsenen kanssa.

Al: Alffa Khani, kiitos teidän ystävällisyydestänne.

Khani: Toivottavasti muistat laumani avun myös tulevaisuudessa alffa Mitroz.

Al: Tietysti muistan.

Khanin ja muutama hänen miehensä lähti saattamaan meitä lähemmäs sinisenkuun reviiriä, viha sisälläni kasvoi koko ajan kun mietin mitä Esmei on joutunut kokemaan.

Khani: Olemme miltei määränpäässänne. Me käännymme tässäkohtaa takaisin ja toivotamme teille onnea.

Al: kiitos avustanne, korvaan tämän sinulle jotenkin.

Jatkoimme matkaa ja ei aikaakaan kun olimme hyvin lähellä sinikuun rajaa. Päätimme leiriytyä tähän yöksi, ei ole järkevää tehdä paluumatkaa yötä vasten.

~.

Istuin kaatuneen puun päällä, vartioin ympäristöä mahdollisilta vaaroilta, kaikki muut olivat vielä unessa mikä ei toki ollut yllätys, olihan kello vasta viisi aamuyöllä

Mitenköhän Esmei voi, onko häntä satutettu. 'Älä edes ajattele niin, tapan joka ikisen joka on koskenut häneen ilman lupaa', Axton oli raivoissaan, sitä minäkin olen muttei se auta löytämään rakasta Esmeitä.
Kuulin oksan rasahduksen läheltä leirintäaluettamme, yritin, haistella ilmaa ja kuunnella niin tarkasti kun vain pystyin. Näin kuinka jokin tai joku liikkui metsässä.

Al: Tule esiin.

Sanoin sen alffan äänellä, se kertoi mahdolliselle vastustajalle ettei kanssani kannata tapella, olenhan sentään alffa eli paljon voimakkaampi kuin mikä tahansa tavis susi.

Puiden takaa asteli nuori mies, ehkä juuri ja juuri 18-vuotias.

Al: Kuka olet ja mitä tahdot.

??: o-Olen Kai, ja olin v-vain kulkemassa k-kotiin.

Hän on peloissansa, niin hänen kuuluisikin olla. Tyytyväinen irvistys pääsi karkaamaan huulilleni kun palat loksahtivat paikoilleen.

Al: Olet kotoisin sinisenkuun laumasta, eikö vain Kai?

Kai: k-Kyllä herra, olen pahoillani j-jos häiritsi t-teitä.

Al: Päinvastoin nuori mies, sinusta tuli juuri minun suunnitelmani.

____________________________________

Sori et tästä tuli tosi lyhyt luku mut tää on hyvä jättää tähän kohtaan ettei teille paljastu heti ihan kaikki.

Mitäs mieltä te ootte kirjasta nyt tähän asti luettuanne?

Onko jotain mitä haluaisitte et tapahtuu ja jotain mitä toivoisitte et ei tapahtuisi?

Ja kukas on, teidän lemppari hahmo tässä tarinassa?

Kiitos kun luit<3

Alpha's babydollTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang