Yllättävää postia

133 8 3
                                    

Esmei*

Alexander oli painautunut tiukasti minua vasten, kylmä seinä takanani alkoi hiljalleen lämmetä.

Alexanderin silmät olivat normaalia tummemmat, tiesin että hän taisteli sutensa kanssa kontrollista.

Hän katsoi minua silmiin ja sanoi "Tiedätkö kuinka vaikea minun on hillitä itseäni juuri nyt Esmei. Pelkkä mielikuva sinusta voihkimassa allani saa minut hulluksi."

Tunsin kuinka jalkojeni välissä alkoi olla kosteampaa, aloin innostua Alexanderin sanoista.

Es: Käskinkö minä sinua hillitsemään itsesi Alexander.

Alexanderin kurkusta pääsi hyvin matala murahdus. Hän tarttui kiinni kaulastani ja veti minut intohimoiseen suudelmaan.

Huuliltani karkasi voihkaisu.
Tunsin kuinka innostunut Alexander oli, hänen kova mieheytensä tuntui nyt hyvin selvästi hänen housujensa lävitse.

Al: En pysty enää kohta kontrolloimaan itseäni, tahdon sinua Esmei.

Alexanderin ääni oli matala, sen läpi paistoi halu.

Es: Mikset sitten ota minua Alexander, tee minusta kokonaan omaasi.

Alexander nosti minut syliinsä ja alkoi kävellä sänkyänsä kohti.
Hän laski minut sille hellästi, alkaen suudella minua.

Al: Oletko varma Esmei?

Nyökkäsin vastaukseksi ja kiedoin käteni hänen ympärilleen.

Al: Sano se ääneen Esmei.

Es: Olen varma tästä Alexander, haluan sinua.

Alexander riisui ripeästi paidan päältään, sitten minulta. Hän jäi katselemaan yläkroppaani, rintojani jotka olivat piilossa rintaliivieni kankaan alla.

Pian Alexander repäisi rintaliivit päältäni, ja kosketti paljaita rintojani.

Es: Alexander, nuo olivat lempi rintaliivini, et voi vain repiä vaatteitani rikki.

Al: Ostan sinulle vaikka kymmenet uudet, mutta nyt minun piti saada nuo pois yltäsi.

Aloin avaamaan Alexanderin vyötä, hänen kurkustaan pääsi kärsimätön murahdus.

Heti kun sain hänen vyönsä auki, hän otti housunsa kokonaan pois. Hän alkoi riisumaan minulta housujani, hän oli hyvin hellä.

Al: Olet niin helvetin kaunis Esmei.

Tunsin kuinka poskilleni nousi puna, Alexander katsoi kroppaani kuin saalista.

Hän otti boxerinsa pois ja katseeni laskeutui hänen mieheyteensä, silmäni suurenivat, se oli aivan liian iso.

Es: Tuo ei tule edes mahtumaan sisääni.

Alexander päästi ulos huvittuneen naurahduksen. "Näytät suloiselle epävarmana pikkuinen, mutta lupaan sinulle sen että se kyllä mahtuu."

Pian tunsin kuinka Alexander kiskaisi viimeisen vaatekappaleen päältäni, hän heitti alushousuni toiselle puolelle huonetta.

Alexander asettui ylleni nojaten painonsa käsivarsiensa varaan, hänen huulensa painuivat vasten kaulani ihoa.

Al: Olet kaunis Esmei
Poskeni alkoivat taas lämmetä punan noustessa niihin, yritin vastata hänelle itsevarmasti "kiitos", mutta se tuli ulos hiljaisena kuiskauksena.

Tunsin kuinka Alexander puristi toisella kädellään rintaani, suteni ulvahti päänisisällä innostuneesti.
Alexander asetti itsensä paremmin haarojeni väliin.

Alpha's babydollWhere stories live. Discover now