Esmei *
Katsoin kauhuissani häneen päin, Oskarin silmät olivat täyttyneet halusta. Hän nousi hitaasti ylös ja alkoi kävellä luokseni, pomppasin ylös omalta istumapaikaltani ja ryntäsin ruokasalin kiinni olevia ovia päin.
Os: noh noh kaunotar, yksi säännöistä oli ettet voi yrittää paeta, muistathan sen.
Kuulin hänen äänestään kuinka hän hymyili ilkikurisesti. Avasin ruokasalin oven ja ryntäsin sieltä ulos, juoksin ympäriinsä etsien ulospääsyä. Miksi tämä hiton paikka on niin iso..
Kuulin selkäni takaa naurua ja paniikki alkoi kasvaa suuremmaksi, en pääse täältä ikinä ominpäin pois. Olin juoksemassa alas portaikkoon kun tunsin käden nappaavan minusta kiinni. Yritin ripuilla, potkia ja raapia niin paljon kun pystyin, muttei ote minusta hellittänyt.
Os: Lopeta rimpuilu kukkanen, et pääse pakoon ja tiedät sen itsekkin.
Es: päästä. minusta. irti.
Sanoin sen niin uhkaavalla äänellä kun vain osasin.
Kuulin kuinka Oskar alkoi nauraa.Os: voi kun söpöä, yrität kuulostaa pelottavalta. Tiedätkö minusta kuulostit kiukkuiselta kissanpennulta.
Hän nosti minut ylös ja alkoi kantaa minua jonnekin. Yhtäkkiä ihoani alkoi taas polttaa, aloin itkeä tuskasta.
Os: Näethän kaunotar, karmakin kostaa sinulle huonon käytöksesi.
Es: Painu helvettiin.
Se oli ainoa asia mitä sanoin ennenkuin silmissäni sumeni.
~.
havahduin hyräilyyn, joku istui vieressäni. Siristin silmiäni yritin nähdä kuka siinä oli, näin tutut blondit hiukset, Eline.
Yritin nousta istumaan mutten jaksanut, tyttö huomasi pienet liikkeeni ja nousi seisomaan.
El: voitko huonosti, haluatko vettä?
Yritin vastata mutten saanut ääntäni kuuluviin. Eline kaatoi lasiin vettä jonka jälkeen hän alkoi siirtää minua istuma asentoon. Kehoani sattui joka ikiseen kohtaan. Eline toi lasia suulleni ja otin kulauksen siittä.
El: Herra kertoi että menetit eilen yhtäkkiä tajusi.
Paniikki nousi takaisin mieleeni kun muistelin mitä oli tapahtunut, eikai hän vaan ole tehnyt minulle mitään. Katselin itseäni ja ylläni oli vaaleansininen yömekko.
Eline varmasti huomasi kasvavan paniikin sisälläni sillä kertoi miltei heti että hän ja jokin toinen nainen oli vaihtanut minulle univaatteet sen eilisen mekon tilalle.El: Minun pitäisi varmaan ilmoittaa Herralle että heräsit.
Yritin ravistaa päätäni hänelle, joka tuskin liikkui mihinkään. Oloni oli liian heikko, ja silmäni tuntui normaalia raskaimmille.
El: et näytä voivan kovin hyvin, käyn kysymässä herralta jos lauman lääkäri voisi tulla katsomaan sinua.
En ehtinyt edes reakoida mitenkään kun Eline oli jo lähtemässä huoneesta.
Yritin nousta ylös vain todetakseni etten pysty siihen, en ymmärrä miten oloni on niin heikko. 'Se johtuu kumppanistamme. Hän ei ole ehkä vielä merkannut meitä muttei se tarkoita sitä ettei välillämme olisi silti sidettä.' Mitä tarkoitat Ezidi, miten kumppani ja yhteytemme liittyy olooni? 'Side välillänne heikkenee jolloin myös olosi tuntuu koko ajan heikommalta, prosessi on vain paljon nopeampi jos ei ole merkattu." Tietysti, tämä tästä vielä puuttui. Minun täytyy päästä mahdollisimman nopeasti pois täältä, se tosin kuulostaa aika mahdottomalle kun en pääse ylös edes yhdestä perhanan sängystä.
Huoneen ovi aukesi ja sen takaa tuli esiin Eline, Oskar sekä joku tuntematon nainen.
Eline: Hän vaikuttaa hyvin heikolle, eikai hänellä ole kuumetta?
?: Se selviää pian.
Nainen käveli luokseni ja asetti käsissään olevan laukun lattialle ihan sängyn viereen.
?: Olen lauman lääkäri Karelia. Millainen olo sinulla on?
Yritin saada sanoja suustani mutten kyennyt siihen,pelkkä yrittäminen sai jo olon väsyneeksi.
Ka: Taidat tosiaan olla kovin heikkona, mittaan kuumeesi ja katson sen jälkeen verenpaineen.
~.
Katsoin sängyn vieressä olevasta ikkunasta ulos, siellä satoi.
En vielä tiedä miten pääsen takaisin Alexanderin luokse mutta sen olen päättänyt että pääsen sinne vielä.Kuulin käytävältä kuinka askeleet alkoivat tulla lähemmäs makuuhuonetta jossa olin. Ovi aukesi ja miltei heti nähtyäni kuka se oli niin tunsin oloni entistä huonovointisemmaksi.
Os: Miten voit kukkanen?
Hän odotti hetken vastausta ja luovutti kun tajusi ettei saa sellaista, hän käveli luokseni ja istahti sängynlaidalle.
Os: Karelia kertoi että olosi johtuu siteestä sinun ja sen otuksen välillä. Ja se saikin minut miettimään että voisin merkata sinut entistä nopeammin.
Silmäni olivat varmasti nyt lautasen kokoiset. En antaisi hänen merkata minua, en suostu siihen. Ravistin päätäni ja Oskarin huulille nousi karmiva hymy.
Os: Tiedäthän kaunotar ettei sinulla ole vaihtoehtoja. Olet niin heikkona että voin tehdä sinulle mitä vain ilman että taistelisit vastaan.
Hän on oikea hirviö.
Os: Päätinkin juuri ennen kun tulin tänne, että merkkaan sinut huomenna illalla. Sitten olet virallisesti minun.
Hän siirtyi lähemmäksi minua ja yritin käyttää kaikki jäljellä olevat voimani siihen että siirryn hänestä kauemmas. Pian hän kuitenkin siirsi kätensä toiselle puolelle kylkeäni niin etten voinut liikkua enään minnekkään. Hän silitti toisella kädellä hiuksiani ja kumartui lähemmäs minua. Hän suuteli minua. Pakokauhu valtasi minut.
Os: Tulen katsomaan sinua huomenna ennen kuin aloitamme merkkaus seremonian. Yritähän nyt levätä kaunotar.
Hän lähti huoneesta ja minä jäin yksin vain omien mietteideni kanssa. Muttei se kestänyt kauaa kun jäätävä kipu oli jo taas kahlinut kehoni itselleen.
YOU ARE READING
Alpha's babydoll
RomanceMitä käy kun huomattavasti vanhempi alffa ihastuu itseään nuorempaan kaunotareen. Miten heidän rakkaustarinansa etenee, vai eteneekö ollenkaan. Tässä kirjassa voit lukea Esmein ja Alexanderin yhteisestä matkasta, ja siitähän ei romantiikkaa sekä kuu...