Esmei*
Kuulin kuinka kellon viisarit liikkuivat tasaisesti, tunsin kuinka makasin jollain kovalla materiaalilla, kylmä ilma tuntui oudolta ihollani joka tuntui liian kuumalta. Avasin hitaasti silmäni, katsoin ympärilleni vain huomatakseni etten enää ollut siinä tutussa ja turvallisessa makuuhuoneessa.
Istuin ohuen patjan päällä, näin vain hämärästi mitä ympärilläni oli, ainoa valo tässä pimeässä paikassa oli pieni lamppu huoneen nurkassa. Tai no jos tätä voisi kutsua edes huoneeksi, tämä oli pidemminkin jokin kellarin tapainen tila.
Katsoin kuinka jalkani olivat kahlittu ketjuilla yhteen, käteni olivat sidottu taakseni tiukasti, niin tiukasti että se miltei sattui.
Tunsin kipua, kehoni tuntui vieläkin niin kuumalta ja sen lisäksi tunsin ikävän puristavan tunteen rinnassani.
Mieleni palasi takaisin aiempaan tapahtumaan, siihen kuinka Oliver oli tunkeutunut makuuhuoneeseeni. 'Kaipaan kumppania', kuulin kuinka Ezidi vinkui pääni sisällä.
Katsoin seinällä olevaa kelloa mutten nähnyt sitä tarpeaksi selkeästi jotta voisin olla perillä ajasta.
Päälläni oli pienet shortsit ja iso t-paita, se ei ollut minun. Poskeni lehahtivat punaisiksi tajutessani että Oliver oli varmasti nähnyt paljaan kehoni, sillä en ollut laittanut ylleni vaatteita kylmän kylvyn jälkeen.
Oven takaa alkoi kuulua ääniä, joku seisoi sen takana ja kolisteli avain-nippua käsissään. Ovi aukesi hitaasti, oviaukossa seisoi nuoren näköinen tyttö, hän oli rakenteeltaan hyvin siro, ja näytti sille kuin olisi voinut koska tahansa romahtaa tuolle kylmälle lattialle allaan.
?: Herra kä-käski hakea s-sinut.
Hän kuulosti niin pelokkaalta, niin rikkinäiseltä.
Tyttö käveli luokseni ja alkoi aukoa sidottuja käsiäni, samalla tarkkaillen minua kuin peläten että syöksyn hänen kimppuunsa.?: Olen Eline, minä en tahdo pahaa sinulle, tottelen vain Herran käskyjä.
Nyökkäsin hänelle ja katsoin kuinka hän siirtyi aukaisemaan kahleita jaloissani. Hieroin ranteitani, niihin oli jäänyt tummanpunaiset kipeät jäljet köydestä.
El(Eline): Noin, mennään putsaamaan nuo jäljet, sitten tuon sinulle lämpimämmät vaatteet.
Nousin huterasti ylös ja lähdin seuraamaan tuota vaaleahiuksista tyttöä. Silmäni olivat hieman sameat ja kehoani alkoi taas poltella. Olin ottamassa uutta askelta kun parahdus karkasi huuliltani ja rojahdin lattialle.
Eline tuli nopeasti vierelleni, hän yritti nostaa minua ylös mutta hänen kosketuksena vain poltti enemmän.El: Mikä sinun on, sattuuko sinua?
Nyökkäsin ja puristin silmäni tiukasti kiinni, kipu voimistui koko ajan entisestään. Eline nousi viereltäni ja lähti kiiruhtamaan jonnekin.
Käperryin pieneksi keräksi seinää vasten, kuulin äänet nyt vaimeasti samalla tuntien sykkeeni pääni sisällä.
Vierelleni ilmestyi ihminen, nostin katseeni vain nähdäkseni, oskarin kasvot. Hän nappasi minusta kiinni ja nosti syliinsä, se tuntui kuin kuuma metalli polttaisi ihoasi, huusin kivusta mutta tuo mies ei näyttänyt välittävän siitä, pidemminkin hän näytti nauttivat tilastani. Mikä sadistinen sika.
Kävelimme uuteen huoneeseen, hän laski minut pedille. Oskar pyyhkäisi hiuskiehkuran kasvojeni edestä.
Os: Voi pientä kukkaani, olosi on varmasti hirveä.
Hän sanoi sen hymyillen, hän nautti tästä. Näin kuinka hän siirtyi vierelleni istumaan.
Os: Harmi ettei säälittävä kumppanisi ole täällä viemässä tuskaasi pois.
YOU ARE READING
Alpha's babydoll
RomanceMitä käy kun huomattavasti vanhempi alffa ihastuu itseään nuorempaan kaunotareen. Miten heidän rakkaustarinansa etenee, vai eteneekö ollenkaan. Tässä kirjassa voit lukea Esmein ja Alexanderin yhteisestä matkasta, ja siitähän ei romantiikkaa sekä kuu...