İlk Hisler - 2

582 32 7
                                    

Kıvılcımın sinirden gözlerinden biriken ateşi görür gibi olur. Kıvılcım yaklaşınca Ömer panikle kilit tuşuna basarak kapıları kilitler.

Kıvılcım (Cama vurarak): Sen bi çıksana (gel işareti yapar) gel bi konuşcaz.. (Ömer çıkmayınca, kapıyı açmaya çalışır, kilitli olduğunu anlar, dişlerini sıkarak) aç şu kapıyı sinirleniyorum.

Ömer (omuzlarını kaldırıp indirir): açmicam (Kıvılcım tehditlerine devam ederek cama sertçe vurur.) Kıvılcım napıyorsun. Çıldırdın mı?  

Alev (Can’ın yanında): Kıvılcımm!! napıyorsun, noluyor burada?

Kıvılcım (Alev’lere dönerek): Siz karışmayın. (Bir yandan cama vurup kapıyı zorlar bir yandan da Ömere inmesini söyler. Can’ın adım attığını fark edince işaret parmağıyla göstererek) Sakın bir adım daha atma !!!

Can (olduğu yerde kalarak hem şaşırır hem güler): ya Kıvılcım.. Adamı mı öldüreceksin? Ömer iyi misin?!?!? (kahkaha atar. Alev de dayanamayıp bu manzara karşısında güler.)

Kıvılcım cama o kadar sert vurmuştur ki eli acımıştır. Acısından elini diğer elinin içine alarak arkasını döner. Ömer bunu fark edince hiç düşünmeden arabadan inerek, Kıvılcımın arkasından bir elini beline koyar diğer eliyle acıyan elini kavrar.

Kıvılcım (acıyan eline bakarak): senin yüzünden.. offf.. 

Ömer (Kıvılcımın eline şefkatle masaj yaparak): burası mı acıyor? (göz göze gelirler. Ve bakışları birbirinin dudaklarını yakalar). 

Diğer ikili onları şaşkınlıkla izlerken, sessizliği Can bozar.

Can: Kıvılcım’da az manyak değilmiş.. 

Kıvılcım (Canı görünce bütün siniri tepesine geri döner. Önce elini Ömer’den kurtarır sonra bütün gücüyle Ömeri arabanın kapısına iter): Sen nasıl öyle laflar edersin? 

Ömer (arabaya yaslanmış bir şekilde): Ya Kıvılcım.. Anlamıyorum. ne lafı etmişim?

Kıvılcım (yüksek sesle Can’a bakarak): yok tepesi bi atarmış, nasıl gider yaparmışız.. Benden uzak dursun, cehenneme yakın olsun!! 

Ömer (şaşırarak Can’a bakar): Böyle mi dedin Can? 

Kıvılcım (kafa sallayarak): Böyle dedi.. yaa bi kere sürekli etrafımda olan sensin.. karşıma çıkıp böyle bakan da sensin!! Senin yüzünden Kayhan bile yanlış anladı!! 

Kıvılcımın ağzından sinirle çıkmıştı bu laf ama artık geri alamazdı. Ömer yaslandığı yerden doğrularak Kıvılcıma bir adım atar. Aralarında mesafe kalmaz

Kıvılcım : Bana böyle bakmayı kes artık!!! 

Ömer (Ellerini yana açar): Tutuldu millet bakışlarıma ya.. (Kıvılcıma farketmeden yine öyle bakar) Nasıl bakıyormuşum ki?

Can (araya girerek): Dedim sana abi.. bakışların dedim belli oluyor, bakma dedim dinlemedin.. al işte adam bile anlamış.. haykırıyor dedim

Ömer (bedeniyle Can’a dönerek): Can bi sus be, bi sus..!! (Sonra Can’ın yanında Alevin onları izlediklerini görür. Rahatsız olmuştur. Zoraki gülümseyerek.) Müsadenizle. Hemen geliyoruz. (diyerek Kıvılcımı elinden yakalar, arabanın diğer tarafına geçer ve arabaya bindirir.)

Alev (eliyle Ömerin arabayı göstererek) Kıvılcımı-ıııı mıı kaçırıyo o?

Can (sakinleştirmek amacıyla): Merak edecek bir şey yok yani merak etme.. Ömer yanlış bi şey yapmaz. 

Kıvılcım (arabanın içinde): Ömer durdur şu arabayı napıyorsun sen?? 

Ömer (gülerek): Kıvılcım biraz sakin mi olsan.. (Sakin bir yerde kenara çeker arabayı. Gözlerini kapatarak geri yaslanır. Ellerini direksiyondan alıp bacaklarının üzerine koyar.) Yapma Ömer yapmaa!!! (Ellerinin ikisini birden yüzüne kapatır).

Kıvılcım & Ömer - OneShot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin