Karşılaşma - 2

375 34 11
                                    

Kıvılcım : yine mi yaa??? Sennn... ??

Ömer Kıvılcımın dudaklarına kitlenmiştir. Konuşurken yaptığı her dudak hareketinde kalbinin delirdiğini hisseder. Bakışlarını dudaklarından ayırarak gözlerine diker. Ömer yüzünü Kıvılcımın yüzüne daha da yaklaştırır. Başını yavaşca evet der gibi hareket ettirerek

Ömer : Yinee.. Bennnn.. 

Kıvılcım kapıyla Ömerin arasında kalmıştır. Yapacağı en ufak bir harekette dudaklarının birbirine değmesinden korkar ve gözlerini kapatır. Kıvılcımın kalp atışlarıda nefes alış verişi gibi çığırından çıkmıştır. Birden kapı açılır ve Kıvılcım yaslandığı kapının açılmasıyla düşecekken Ömer Kıvılcımı belinden kavrar kendine çeker. Kıvılcımın elleri Ömerin göğsündedir. Sağ avuç içinde her an patlayacakmış bir bomba gibi atan kalbini hisseder ve bakışlarını Ömerin gözlerinden alarak kalbine doğru, yani elinin üzerine indirir.

Ömer bunu fark edince zarif bir hareketle ellerini Kıvılcımın belinden alarak Kıvılcım’dan ayrılır ve yere düşen dosyayı kaldırır

Ömer : Dikkatli olun Avukat Hanım, her düştüğünüzde yanınızda olmayabilirim.. (göz kırparak dosyayı Kıvılcıma uzatır ve açılan kapının ardında ki Köylüye başıyla selam vererek teşekkür eder)

Kıvılcım dalgın bakışlarını Ömer’den ayırır, kendine çeki düzen verir ve uzatılan dosyayı alır, arkasını döner ve kapıyı açan Köylüye gülümser. Köylü önden içeri girer. Ömer kravatını düzeltir ve Kıvılcıma gülümseyerek el hareketiyle yol verir. Kıvılcım Ömere doğru küçük bir adım atar, sinirli bakışlarıyla işaret parmağını Ömere tehdit eder gibi gösterir. 

Kıvılcım : Seninle görüşücez daha.. kim olduğunu bilmiyorum. Sapık mısın nesin? sürekli karşıma çıkıyorsun!!! Takip mi ediyosun sen beni ??? Manyak.. Psikopat !!!

Ömer (sırıtır): Avukat Hanım (eliyle yol göstererek) buyrun lütfen..

Kıvılcım (içeri girer): Ukala.. Manyakk... Sapıkk!!!

Ömer kapının dışında, Kıvılcımın sinirlenmesine gülümseyerek arkasından bakar. Kıvılcım içeri girer girmez çalışma masasının boş olduğunu fark eder. Ömer de Kıvılcımın yanına gelir. Kıvılcım geç kalmamış olmanın rahatlığıyla, gülümseyerek

Kıvılcım : Al işte kendi geç kalmış, bir de bana trip atıyor. Patron bozuntusu! 

Ömer (Kıvılcıma şaşırarak): Trip? Patron bozuntusu??

Kıvılcım (Ömeri hatırlayarak sinirlenir tekrar): Sen sus bee!!! Seninle görüşücez daha !!! Hem ne işin var senin sürekli benim peşimde yaaa?? 

Ömer (sırıtarak): görüşürüz Avukat Hanım nerede ne zaman isterseniz

Hasan Amca (Kıvılcımın yanına gelir): Hoş geldin kızım.. (Kıvılcım Hasan Amcayla selamlaşır ve diğer Köylülere de el vererek selam verir.) 

Ömer (Kıvılcıma elini uzatarak): Tekrar Hoş geldiniz Avukat Hanım.. (Kıvılcım önce Ömerin eline sonra yüzüne 'bu ne ukalalık' der gibi bakar. Ömer devam eder) Resmi olarak tanışmadık. (Kıvılcım otomatik olarak Ömerin elini tutar. Ömerin ağzından dökülen her harf Kıvılcımın kafasına taş parçaları gibi düşer.) Ömer Ünall!! 

Ömer zafer gülüşüyle elini Kıvılcım'dan alarak çalışma masasının arka tarafına geçerek koltuğa oturur. Kıvılcım utanmıştır, havada kalan elini indirir. Şaşkınlığını gizlemek için Ömerin tam karşısında ki koltukta yer alır. Çantasını yanına koyarak elinde ki dosyayı açar ve içini karıştırmaya başlar. Köylüler yerlerine otururlar. Kıvılcım Ömerin bakışlarını üzerinde hissettiğinden heyecanını bir türlü yatıştıramaz. Ömer Kıvılcımın hareketlerinde ki tuhaflığı farkeder. Telefonda bir tuşa basar ve Kıvılcıma bakarak

Kıvılcım & Ömer - OneShot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin