Semih - 1

683 30 14
                                    

Hemşire (Kontrol odasının kapısını açar): Siz geçin. Doktor hanım birazdan gelir.

Ömer Kıvılcıma yol verir ve arkasından içeri girer.

Kıvılcım muayene koltuğunun kenarına oturur, Ömer tekerlekli tabureyi çekip Kıvılcımın karşısına oturur ve ellerini tutar. Kıvılcım derin nefes alır

Kıvılcım : Cinsiyetini öğrenirsek, isim bakmaya başlarız dimi? 

Ömer (Kıvılcımın gözlerine bakar): İsim hazır bitanem. (Kıvılcım gülümser ve meraklı bakar. Ömer kollarını Kıvılcımın arkasında birleştirerek sarılır ve yüzünü göğsüne yatırır) düşünmeye gerek yok Hüseyin istiyorum ben.

Kıvılcım (gözlerini büyütür): Ne?!! Hüseyin mi? (Ömeri omuzlarından itmeye çalışır ama Ömer gülerek sarılmaya devam eder. Kıvılcım Ömerin güldüğünü duyunca) ya şaka yaptın dimi? 

Ömer (kafasını kaldırır ve Kıvılcımın gözlerine bakar): Ne şakası? Babamın ismini alıcak çocuğum.

Kıvılcım (Ömerin yüzünü ellerinin arasına alır ve yanaklarına bastırır): Kız olursa?

Ömer (gülümser): Hüsniye?! 

Kıvılcım (Ömerin yüzünü yaklaştırır): Saçmalama Ömer!! 

Ömer (istemsiz uzamış dudaklarıyla zor konuşur): O zaman Abdullah olsun?

Kıvılcım (sinirlenir): Ne alaka ya? 

Ömer (yüzünü geri çeker): Hayatım biri babam diğeri abim. 

Kıvılcım (dudaklarını büzer): Kız olursa da Pembe mi olsun diyeceksin?

Ömer (gülerek uzanıp yanağını öper): Kız olursa sen koyabilirsin ismini ben karışmam.

Kıvılcım (başını sağa sola hareket ettirir): Hayır ikisine de birlikte karar vereceğiz.

Ömer (başıyla onaylar): ee iyi say bakalım beğendiğin isimleri?

Kıvılcım (kollarını Ömerin boynunda birleştirir): Deniz? Görkem? Umut? Gökçe? Özgür? (Ömer isimleri duydukça kafasını hayır dercesine hareket ettirir. Kıvılcım üzgün bakışlarla) Hiç birini mi beğenmedin?

Ömer (derin nefes alır): Hayatım bence biz buna sonra karar verelim. (Kıvılcım elini tutup öper)

Yasemin (kapıyı açıp içeri girer): Hoşgeldiniz (gülümser)

Ömer (ellerini çeker ve ayağa kalkar): Hoşbulduk.

Kıvılcım (Ömere sonra Yasemin’e bakar): Hoşbulduk sağ ol.

Yasemin (aynı gülümsemeyle): Tatile gittiğinizi duydum, ne yalan söyliyim kıskandım

Ömer (yanağını kaşıyarak): ya evet.. 

Kıvılcım (Ömere sinirli bakar ve sözünü keser): Ufak bir tatildi. Artık kontrole başlayabilir miyiz? Bebeğimi merak ediyorum ben!! 

Yasemin (Kıvılcımın sesiyle irkilir): Olur tabi.. kusura bakma seni unutmuş gibi olduk.

Ömer (Yasemin’in cümlesiyle gözlerini büyütür ve Kıvılcıma bakar. Yaklaşıp yüzünü ellerinin arasına alır): iyi misin? (alnını öper)

Yasemin (yanlarına gelir, Ömerin omuzuna dokunur): Müsaade eder misin? (Kıvılcıma bakar) geri yatıp karnını açar mısın? (Ömer uzaklaşır ceketini çıkarıp az önce oturduğu taburenin üzerine bırakır ve Kıvılcımın baş ucuna geçer. Yasemin ultrason cihazını çalıştırır ve taburesine oturur) Bi şikayetin var mı?

Kıvılcım & Ömer - OneShot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin