Yanmak 🔥

1.1K 53 16
                                    

+18 uyarısı

Şarkı çalarken Kıvılcım ellerini uzattı. Ömer elleri cebinde gülmeye başladı. Yavaş adımlarla yaklaşıp bir anda elinden tutup beline sarıldı. Şov amaçlı birkaç dans adımı ile Kıvılcımı zorladı. "Kabul edeyim daha fazlasını bilmiyorum" dedi kulağına egilip. Gülüştüler. Yavaşca sallanmaya başladılar. Kıvılcım kolunu Ömerin boynuna doladıktan sonra başını göğsüne yasladı. Ömer uzun uzun kokladı Kıvılcımın saçlarını. Dayanamadı öptü.

Ö: Yeniden tanışma oyunumuzu biraz hızlandırsak mı?
K: Yavaş gitmemize izin mi veriyorsun sanki
Ö: Böyle gidersek yavaşlayamam ki
K: Nasıl gidersek?

Ömer dudaklarını Kıvılcımın saçlarından şakağına indirdi. Küçük bir buse kondurdu.

Ö: Böyle..
K: Tam anlamadım. Böyle mi?

diyip ömerin çenesinden öptü. Ömer tebessüm ederek kısık sesle konuştu.

Ö: Aynen öyle güzelim

Kıvılcım dahada sokuldu Ömere.

K: çok yorgunum
Ö: başım zonkluyor
K: yarın çok iş var
Ö: kondomum yok

Kıvılcım kaşlarını çattı.

K: Nasıl yok
Ö: Sen yokken ne yapacaktım Kıvılcım? Bu anları tekrar yaşayacağımıza ihtimal vermemiştim

diyip güldü. Kıvılcımı burnunun üzerinden öptü. Kıvılcım küçük birkaç öpücükten sonra dudağına ulaştı. Derin derin öptü. Suya doyar gibi. Nefes almak için durdu.

K: Gitme vaktim o halde

Ömerin gözleri kapalıydı."Hı hı" dedi. Dudaklarını dudaklarıyla birleştirdi. İçine çeker gibi öptü. Bir çiçeğin kokusunu. Ağzın kenarından akan bal gibi akıp gitti. Çenesinden öptü. Boynundan. Kıvılcımın kruvaze ipek gömleğinin bağını çözdü. Kıvılcım geriye bir adım atti. Derin bir nefes aldı. Çıkıp gitmek için birkaç hızlı adım attı. Fakat daha salondan çıkmadan durdu. Geriye doğru bir bakış attı. Gitmek istemiyordu. Elini uzattı Ömere. Birkaç adımla geldi Ömer. Bir kez daha öptü onu. Belinin iki yanından tutup kaldırdı. Masanın üzerine oturttu Kıvılcımı. Kıvılcım ayaklarıyla tutup çekti Ömerin belini. Bacaklarıyla onu sardı. Pantolonunun altından kabaran şişkinliğe bastırdı kendini. Her uzun öpüşe biraz da ritim katmaya başladılar. Ömer önce kendi gömleğini çıkardı. Çünkü ateşinden yanacağını sandı gömleğinin. Kıvılcım uzun uzun öptü Ömerin gövdesinden. O sırada Ömer Kıvılcımın bluzunu çıkardı tamamen. Kıvılcımın eli Ömerin pantolonunun düğmesine gitti. Ömer onun ellerini hızlıca çekti. Sırt üstü masaya yatırdı. Bir kere de orada öptü boydan boya. Ömerin dudakları aşağılara inip de Kıvılcımın düğmelerine değince büyük bir özenle açtı düğmeyi. Elleriyle sıyırdı pantolonu. Çekip çıkarınca bu sefer de ayak bileklerinden başladı öpmeye. Düz bacaklarından.. dizinden ve dizinin arkasındaki ince dokudan.. baldan tatlı baldırından.. öpe öpe yukarı çıktı.

Yüzünü Kıvılcımın küloduna bastırdı. Islaktı. Kıvılcım  çıkarmak için uzandı. Elini tuttu bir kez daha Ömer. Külodun üzerinden öpmeye, emmeye başladı. Kıvılcım istemsiz kasılıyordu artık. Sağ elini masanın gerisine atıp tutundu. Bacakları Ömerin sırtındaydı. Kıvılcım hızlı nefes alışverişleri arasında "yeter.. gir artık" dedi.  Ömer külodu dikkatlice çıkardı. Tekrar eğildi öpmeye. İnce ince öptü her katmanını. Dış dudak.. iç dudak.. klitoris.. vajina.. öpüyor, emiyor diliyle oynuyordu. Kıvılcım inlemeye başladı. "Ömer.. ah.. ah yeter..." başını kaldırdı. Ağzını omzuna sildi.

Fakat bu sefer de parmaklarını dokunduruyordu ince ince. İşaret ve orta parmağını içeri soktu. Baş parmağı ile de klitorise masaj yapıyordu. Kıvılcım tutamadı kendini. Ömerin bileğinden tuttu. Orgazmın dalgaları vücudunu bir su dalgası gibi attırıyordu. Masaya vurdu kendini birkaç kere. Onun orgazmı Ömeri daha da gaza getiriyordu. Dayanamadı daha fazla. Pantolonuyla birlikte çıkardı iç çamaşırını. Penisini eline aldı. Kavrayıp okşadı birkaç kere. Sonra Kıvılcımın iç dudakları üzerinde gezdirdi. Biraz da sert bir şekilde gezdirmeyi denedi. Kıvılcım daha da kıvrandı masanın üzerinde. En sonunda içeriye girdi.
İkiside aldıkları zevkten titriyordu. Ömer gel gitlerine devam ederken Kıvılcımın üzerine eğildi. Dudaklarından öptü. Kıvılcımın elleri Ömerin bir saçına bir boynuna bir sırtına gidiyordu. Ömerin ise elleri Kıvılcımın göğsünü okşuyor, kalçasını sarıyor, saçlarının arasına dalıp Kıvılcımın güzel başına yastık oluyordu. "Geliyorum" diye fısıldadı Ömer. Tam dışarı boşalmak icin çıkacaktı ki Kıvılcım buna izin vermedi. Göz göze geldiler. İkisi de nefesini tutmuş ya da nefes alamaz haldeydi. Çok güzeldi Kıvılcım. Onundu. Yanındaydı. İnleyerek boşaldı. Kıvılcımın alnından öptü. Sabaha dek benzer biçimlerde tekrarladı bu olay. Gün bir kez daha onlar sarmaş dolarken üstlerine dogdu.

Kıvılcım & Ömer - OneShot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin