Ihab Makal a hulló fehér tollaival nem akarta a képességét használni, mert az feltűnő lett volna. Így viszont rendkívül kimerülten ért el a céljához.
A határt átszelve első dolga volt egy mini portált nyitni magának, ahonnan az első útja a kapuk városába vezetett. Furcsán csavarodó szarvai, és véres könny áztatta arca meglepő mód kisebb feltűnést keltett, mint várta.
Mindig úgy hivatkozott magára, mint a fentiek küldötte, és lényegében nem hazudott. Egy olyan küldetést bíztak rá, amire más nem lenne képes, és lehet, hogy ez a halandó lesz hozzá a kulcs.
Kapuról kapura keresgélt metodikusan, míg végül talált egyet, amely ígéretesnek tűnt. Még nyomokban érződött rajta a halandó bűbáj. Luxheyi bűbáj! Oly régen érzett ilyet a sok bűzös démoni energiában, szinte egészen felélénkült tőle.
Meg se nézte melyik kapu az, habozás nélkül áthaladt rajta, és meglepetésére az egyik legkevésbé balhés helyre érkezett, Ulanmarba.
A város, amely egy háborgó széntenger felett lebegett. Leginkább ez hasonlított a halandók által épített városokhoz, a démoni kézművesek kedvelt helye volt. Mint egy megcsúfulásul a felszíniek világának, itt a lámpások helyett levágott fejek világítottak, gyertyával a szájukban. És rémülten pislogtak, valószínűleg, ha tudtak volna kiabálni, azt is megteszik.
Ihab Makal kissé erősebben érezte itt a bűbáj jelenlétét, és követni is kezdte. Az odafelé útján azon gondolkodott, hogy lehet, hogy a többi démon nem vetette még rá magát a szagra? Hiszen oly hívogató, oly édes volt, annyira a fentet idézte...
Majd rájött, hogy a legtöbb démon még sosem járt a felszínen.
Egy kocsmához ért, nagy levegőt vett, és belépett rajta. Fehér és vörös színei szinte világítottak a kopott barna helyiségben, de rajta kívül is bőven akadtak furcsa figurák. Szemeivel gyorsan körbe pásztázta az asztalokat és székeket, hátha megtalálja azt, akit keres.
A hely valóban túl nyugodtan tűnt, nem is tartózkodtak ott túl sokan, azok is a saját kis dolgukkal voltak elfoglalva. Időnként azonban egy illetőre terelődött a figyelmük, aki az egyik sarokban húzta meg magát.
Az a bizonyos személy éppen iszogatott valamit, egy túlméretezett fekete köpeny volt rajta, kezét is elfedte hasonló színű kesztyűkkel. Úgy tűnt, leplezni akarta a kinézetét is, viszont a belőle áradó sötét energiákat nem fogta annyira vissza, valószínűleg hozzátartozott a stratégiájához, hogy ne lógjon ki az itteniek közül.
Ihab Makal hamar kiszúrta az alakot, és kissé tán tétován, rosszul leplezve az izgatottságát oda is lépett elé.
– Szabad ez a hely?
Az idegen kissé fellesett rá, de a nagy csuklya miatt nem látszott ki így sem az arca.
– Persze. – válaszolta kurtán és egy nagyobbat kortyolt az innivalójába.
A furcsa kinézetű démon nem habozott, le is ült mellé. Mélyet szippantott a levegőből, ahogy behúzta a széket. – Ahh, vigyázzon idelent, mert még a végén gyanús alakokba botlik.
– Óvatos vagyok – válaszolta nyugodtan. – Tudom, hogy teljesen nem tudok észrevétlen lenni, bármennyire is felkészültem rá – fordult oda testtel is a másik felé.
– És mi szél hozta errefelé?
– Csak a kíváncsiságom hajtott, mindig is meg akartam saját szemmel nézni milyen ez a másik világ, de csak most lett rá alkalmam – mondta kis éllel a hangjában.
YOU ARE READING
A Nagy Terv [BEFEJEZETT]
FantasyA poklok rideg, sivár és kegyetlen hely. Azonban egy féltündér halandó mégis úgy dönt, hogy egyedül onnan tud olyan segítséget kapni, amivel elérheti a céljait. Kövesd nyomon Dorian Soloviev kalandjait a poklokban, ahogy szövetségeseket és egyre nag...