נקודת מבט אמה:
"אל תלכו" אמרתי ותליתי את עצמי על דילן בחיבוק "אנחנו צריכים לחזור, אנחנו פה כבר שבוע ואנחנו צריכים לחזור לעבודה" טיילר אומר "הם גם חושדים כבר" דילן לוחש לי ואני יודעת שהוא מתכוון להורים שלי "אוקי" נאנחתי בתבוסה "אני אוהבת אתכם" הוספתי וחיבקתי את עלמה חזק "תשמרי על עצמך" אני אומרת לתוך החיבוק של עלמה "גם את" היא אומרת ונושקת לראשי "אוהבת אותך" אני אומרת ומתנתקת מהחיבוק ועוברת לחבק את טיילר "תשמור על עצמך, תודה, אני מעריכה אותך הכי בעולם" אמרתי לו והוא נישק את מצחי "אנחנו נבוא לבקר בקרוב" טיילר אומר "אני אוהב אותך" הוא מוסיף ואנחנו מתנתקים מהחיבוק ואני קופצת על דילן עוד פעם "אני לא רוצה שתחזרו לארץ" אני בוכה לחזו "אני אתגעגע ולא בא לי לחזור לשם" אני מוסיפה "אני אבוא לבקר בקרוב, אני אוהב אותך הכי בעולם אמ', אני אדבר איתך כל יום" הוא אומר ונותן לי פיקה בשפתיים "אוהבת אותך" אני אומרת אך לא משחררת את החיבוק, אני מרגישה את ידיו של דומיניק שנכרכות סביב מותני ומושכות אותי אחורה, גורמות לי לנתק את החיבוק עם דילן "ביי אמ', אוהב אותך" הוא אומר ושלושתם עולים למטוס חזרה לישראל, אני מסתובבת להביט בדומיניק ומתחפרת בחזו "הכל בסדר מלאך הם יבואו לבקר בקרוב, בואי נחזור הביתה" הוא אומר ואנחנו הולכים לכיוון הרכב ואני שותקת, אני רוצה את דילן פה איתי, קשה לי בלעדיו "מלאך" קולו של דומיניק נשמע ואני מרימה את מבטי אליו, הוא מתיישב בכיסא הנהג ומושיב אותי עליו כרגיל "מה?" אני שואלת במלמול והוא מרסק את שפתיו על שלי, הנשיקה הזאת מלאה ברגש, בתשוקה, היא מעבירה בי חשמל ואני מצטמררת, הוא ביקש אישור עם לשנו להיכנס לפי, פתחתי מעט את פי ולשונו של דומיניק מיד נדחקה פנימה וטעמה כל סנטימטר בפי, הלשונות שלנו ריקדו זו עם זו. דומיניק תפס בישבני ומצמיד אותי אליו ככה שאני יושבת על זקפתו וגניחה בורחת מפיו כשאני מזיזה את אגני על זקפתו, התנתקנו מהנשיקה מתנשפים, דומיניק חגר אותנו והתחיל בנסיעה, העברתי את ידי מתחת לחולצתו והעברתי את אצבעי על הקוביות שלו והרגשתי את זקפתו ננעצת באיברי "תוריד את זה, זה מציק" אמרתי וניסיתי לסדר את ישיבתי והוא גנח "אני לא יכול לעשות עם זה כלום" הוא אומר "אז איך זה יורד?" שאלתי בתסכול "או אם תרדי ממני, או אם אני אגמור" הוא אמר והתחלתי לזוז על זקפתו "אני נוהג" הוא אמר ותפס עם יד אחת שלו במותני ועצר אותי מלזוז "אנחנו מגיעים עוד דקה" הוא אמר. הגענו לאחוזה ודומיניק החנה את האוטו, הרים אותי על כתפו ונכנס למעלית. נכנסנו לחדרו, הוא זרק אותי על המיטה, גוהר מעלי והתחיל לנשק את הצוואר שלי "מה אתה עושה?" מלמלתי "מסיים את מה שהתחלת" הוא ענה והתחיל להזיז את זקפתו על אברי וגניחה חלשה בקעה מפי, התחלתי להזיז את אברי כנגד אברו והוא המשיך לנשק את צאוורי, הגניחות החלשות שלנו נשמעו בחדר "אני עומדת לגמור" מלמלתי "את תגמרי רק שאני אגיד לך" הוא קבע והתחיל להתחכך בי יותר מהר "פאק" הוא נהם והבנתי שהוא גמר "תגמרי מלאך" הוא אמר ולא היה צריך לעשות יותר כלום, האורגזמה פרצה ממני וגניחה עמוקה יצאה מפי "אני הולך להתקלח, תכנסי אחרי" הוא אמר וקם ממני לא לפני שהדביק נשיקה רכה לשפתי. סיימתי להתקלח וראיתי את דומיניק עומד עם גבו אלי ומדבר בטלפון "תביאו אותו למרטף ואל תהרגו אותו, אני רוצה שהוא יסבול קצת" דומיניק אמר בקול קר וסמכותי "תרדים אותו" הוא ענה לטלפון ולאחר מכן ניתק והסתובב אלי "אני יוצא" הוא אמר והתקרב אלי "אל תצאי ככה מהחדר" דומיניק אמר והסתכלתי עליו בבלבול "הפיג'מה הזאת קצרה מידי, אם תרדי איתה אני אשרוף אותה" הוא אומר ומניח את ידיו על ישבני, הוא לא יכול לשרוף לי את הפיג'מה, היילי קנתה לי אותה, אחות של דילן, הנדתי בראשי לשלילה "אתה לא יכול לשרוף לי את הפיג'מה" אמרתי "רוצה לראות שכן?" הוא שאל והוציא מצית "לא, היילי קנתה לי אותה" אמרתי והוא כיווץ את גבותיו בשאלה "אחות של דילן" אמרתי כאילו זה ברור "איך הפיג'מה עדיין טובה עלייך?" הוא שאל, יש לי אותה מגיל ארבע עשרה "לא גדלתי מאז?" עניתי בחצי שאלה "זה לא הגיוני" הוא אמר "זה כן" השבתי "אני הולך" הוא אמר, נשק נשיקה רכה לשפתי ויצא מהחדר. ירדתי לסלון עם הפיג'מה מהיילי והתיישבתי ליד לורנצו על הספה "מה שלומך?" הוא שאל "אני סבבה, איך אתה?" שאלתי "אני אחלה, בא לך לראות סרט?" הוא שואל ואני מהנהנת, הוא שם את הסרט רק לא אתה וצפינו בו ביחד. "וואו, זה היה סרט מושלם" אני אומרת ברגע שהסרט נגמר "זה הסרט הכי טוב שראיתי" אומר לורנצו ואני מסכימה איתו בהנהון. אני ולורנצו רוקדים בסלון את השיר Unwritten, שיר הסיום של הסרט, אנחנו רוקדים כמו שני שיכורים ואז אנחנו שומעים כחכוח בגרון ואנחנו מסתובבים ורואים את נאצ'ו דמיאן דומיניק ברונו וחסמין בזמן שברונו מחזיק את הטלפון שלו ומסריט אותנו "למה הרסת הייתי יכול להמשיך את הסרטון" ברונו אומר בעצבים ואני תוהה כמה זמן הם עומדים כאן "כמה זמן אתם פה?" לורנצו שואל "משהו כמו שתי דקות" נאצ'ו אומר "בסדר, השיר לא נגמר" לורנצו אומר ולוקח את ידי, אנחנו ממשיכים לרקוד את השיר בפעם השלישית וחסמין ונאצ'ו מצטרפים אלינו. אני ודומיניק יושבים במיטה שלו, הוא עם הטלפון שלו ואני עם שלי, ובדיוק נכנסת שיחה מדילן "הלו אהוב שלי" אני אומרת באנגלית ורואה איך המבט של דומיניק עובר מיד לראות עם מי אני מדברת וכשראה את דילן הוא מיד נרגע "היי אמ', מה קורה?" דילן שואל "אני מעולה" הוא עונה ודומיניק נכנס לפריים של המצלמה "היי דילן" דומיניק אומר ומושיב אותי עליו "אני בסדר מה שלומכם?" דילן שואל "אנחנו סבבה" דומיניק עונה "יופי, אה ורק שתדעי הם ממש התעצבנו" דילן אומר ואני יודעת שהוא מתכוון להורים שלי ורעד של פחד עובר בי "מה נהייתה לי טיילר?" אני שואלת בציניות כי טיילר תמיד הורס רגעים "הם יתמודדו" אני אומרת והוא מהנהן "היי שטן" אילנה אמא של דילן אומרת בעברית ונכנסת לפריים של המצלמה "היי אילנוש" אני אומרת והחיוך חוזר לפני "תדברי באנגלית" דילן אומר לה "היי שטן קטן מה שלומך?" היא שואלת באנגלית "אני ב.." "מי זה?" היא קוטעת אותי ומסתכלת על דומיניק "לא סיפרת לאמא שלך על החבר החדש?" היא שואלת כאילו היא פגועה "אמא?" דומיניק שואל לא מבין "היא לא באמת אמא שלי, היא כמו" אני מסבירה והוא מהנהן "שלום, אני דומיניק" הוא אומר לאילנה "אני אילנה" היא אומרת לדומיניק "יאללה שד בוא לפנות מדיח ואת שטן קטן תהני ועל תעשי שטויות ואתה, דומיניק תקשיב לי טוב, אם תפגע בה אני אשבור לךמאת השיניים ואחתוח לך את האצבעות" אילנה מאיימת ואני ודומיניק מגחכים "אני לא אפגע בה, מבטיח" דומיניק אומר "ביי אילנה, אוהבת אותך, תבואו לבקר" אני אומרת "תבואו אתם" היא אומרת "לא יקרה" אני אומרת בקול קר "הוא יודע למה עברת ללאס וגאס?" אילנה שואלת ואני מנידה בראשי לשלילה "היי אילנה" אני אומרת ומנתקת את השיחה עם אילנה ודילן "למה באמת עברת ללאס וגאס?" דומיניק שאל ונדרכתי "תדע בקרוב" אמרתי ונשקתי לו על המצח והוא חייך חיוך קטן שחשף את גומתו הימנית "אתה ממש חמוד ככה, אתה צריך לחייך יותר" אמרתי ונגעתי בגומתו "את פשוט מתוקונת" הוא אמר ועטף אותי בחיבוק דוב וכיסה אותנו בשמיכה "לישון" דומיניק אמר ונתן לי נשיקה רכה על השפתיים "אב.." "לישון אמה" הוא קטע אותי "דומינ.." "אמרתי לישון" הוא אומר ואני נאנחת בתבוסה ומניחה את ראשי על חזהו ומרשה לעיני להעצם ואני נרדמת.
"בוקר טוב יפה שלי" אני מתעוררת לצעקה של חסמין ופותחת את עיני לאט "בוקר טוה" אני עונה בקול צרוד משינה "תתארגני ובואי איתי לבריכה" היא אומרת ויוצאת מהחדר של דומיניק ואני קמה להתארגן. ירדתי למטה עם בגד ים ביקיני אדום ממש יפה. לפני שירדתי עם הבגד ים שמתי מייקאפ עמיד על הצלקת שיש לי בבטן, אני שמה כל הזמן מייקאפ מהפחד שמישהוא יראה ויגלה את החולשות שלי. בסלון למטה ראיתי את חסמין ונאצ'ו יושבים 6הלכתי אליהם "את באה?" שאלתי את חסמין והיא הנהנה וקמה. היינו בבריכה כמעט ארבע שעות והתחברנו והכרנו יותר "אמה" "חסמין" שמענו את קולותיהם של דומיניק ודמיאן וקפצנו בבהלה "מה?" שתינו שאלנו באותו זמן והסתכלנו עליהם בתמימות "האישה שלך הורסת את אישתי" דמיאן אמר, אני לא של דומיניק "זאת היא הציעה לי ללכת לבריכה בכלל" אני אומרת ומפילה את האשמה על חסמין "תודה רבה" היא ממלמלת "אתה רואה, זאת אישתך שמקלקלת את האישה שלי" דומיניק אומר ואני נמסה כשהוא אומר האישה שלי, תוך רע אני מוצאת את עצמי על הכתף של דומיניק. נכנסנו לחדרו והוא הפיל אותי על המיטה וגהר מעלי נותן לי נשיקה עמוקה ותובענית. "למה אתה שונא שאני יורדת לבריכה" אני שואלת "אני לא שונא שאת יורדת לבריכה" הוא אומר ונראה שהוא חושב לשנייה "אני פשוט שונא שמסתכלים על מה ששלי!"
* * * * * * * * * * * * * * *
תהנו!, אני ממש מצטערת ששיניתי את הפרק פשוט לא אהבתי אותו.
(ה.כ. רק 'לא רק אתה' זה סרט מושלם)
YOU ARE READING
Our Mafia
Romance*(בכתיבה)* 4.1.2024 "אל תתקרב אלי" אמרתי והלכתי צעד אחורה והוא התקדם לעברי והצמיד אותי לקיר, "דומיניק תתרחק" אמרתי וניסיתי לדחוף אותו אך הוא חזק ממני "אני לא אתן לך להרחיק אותי יותר" הוא אמר בקול הבס שלו והתחיל לנשק את צאוורי "את שלי לנצח". אני ל...