פרק 16

459 31 0
                                    

*הפרק מכיל תכנים מיניים אז מי שזה מפריעה לה שתדלג🔞*

נקודת מבט דומיניק:
נכנסנו לאחוזה אחרי ארבעה ימים שהיינו בטריטוריה של רוסיה, המשימה התארכה כי דימה לא היה בטריטוריה והיינו צריכים שהוא יהיה כדי להתחיל את המבצע. בתוך הבית חסמין, ברנדה, לוסיה, חוליו ומנצ'יני ישבו על הספות ואני תהיתי איפה האישה שלי "איפה אמה?" אני שואל "שלום, דומיניק, מה שלומך, איך החיים?" ברנדה שואלת בציניות והיא לוסיה וחסמין מחבקות אותי, חסמין חוזרת לידיו של דמיאן ונאצ'ו, ברונו ולורנצו מתיישבים על הספה "איפה האישה שלי?" אני שואל שוב "היא עם אלינה ואוסקר בחצר" לוסיה אומרת ואני תוהה מי זאת אלינה. אני יוצא לחצר ורואה את אמה עם גבה אליי יושבת על הנדנדה מול אישה שנראת קצת יותר גדולה ממנה, אני מתקרב אליהן וכשהאישה שאני מניח ששמה אלינה, רואה אותי עיניה נפערות בפחד "מלאך" אני אומר ועוטף את אמה בחיבוק אחורי "רגע דומיניק, אתה מפריע, בקיצור, הוא חתיך למות, אנחנו חייבות לראות את זה, דירדרתי גם את חסמין לראות את זה ודיימון באמת חתיך הו-" "שוב הדיימון המזדיין הזה?" אני שואל עצבני על זה שהיא לא נתנה לי חיבוק ויותר חשוב לה לדבר על הדיימון הזה "דקה דומיניק, אני שנייה מתפנה אליך" היא אומרת ואפילו לא מפנה את מבטה כדי להביט בי "הייתי רואה את הסידרה הזאת עם עלמה הבת זוג של אח שלי" אמה אומרת "אז נראה אותה מחר כשניפגש, עכשיו, אני חייבת לזוז" אלינה אומרת וקמה מהנדנדה אך אמה תופסת אותה ומושיבה אותה בחזרה על הנדנדה "אתה יכול ללכת, אתה מפחיד אותה" אמה אומרת וסוף סוף מסתכלת עלי אך במקום לענות לה אני מרים אותה כל כתפי ומתקדם לכיוון דלת הכניסה "בואי אלינה, תהי עם חסמין ברנדה ולוס בינתיים" אמה אומרת ואלינה מתקדמת אחרינו, נכנסנו לאחוזה "שלום, לכולם, איך היה במבצע?" אמה שואלת אותם ואני מתעצבן אפילו יותר "היה מעולה, תודה על העזרה" ברונו אומר ואלינה מתיישבת ליד לוסיה וברנדה ואני ממשיך לעלות עם אמה על כתפי. נכנסתי לחדרי, נעלתי את הדלת, זרקתי את אמה על המיטה ועליתי מעליה "עכשיו את יכולה להגיד לי שלום כמו בן אדם?" אני שואל "שלום דומיניק" היא אומרת "עכשיו נשיקה" אני פוקד והיא מרימה את ראשה כך שפיה נוגע בפי ומתנתקת "זאת לא נשיקה" אני אומר והיא תופסת עם ידיה בעורפי ומקרבת את שפתיה בעדינות לשפתי ומנשקת אותי באיטיות אך זה לא מספיק לי, אני משתלט על הנשיקה ודוחף את לשוני לפיה, תופס את ידיה ולוקח אותן עם אחת מידי למעל ראשה ומנשק אותה בפראות, אני מצמיד את ברכי לאיברה כדי שיצור חיכוך והיא נאנחת לתוך פי. אנחנו מתנתקים מהנשיקה ואמה מסתכלת עלי בפרצוף תמים וסקסי מאוד "את פשוט יפה" אני אומר והיא מגלגלת לי עיניים אז אני דוחף את בירכי על הכוס שלה ויוצר עליו לחץ חזק והיא גונחת "אל תגלגלי לי עיניים" אני אומר ומנשק את פיה נשיקה חטופה וקם ממנה באחת "פעם הבאה שאני חוזר את אומרת לי שלום כמו בן אדם" אני קובע והיא מהנהנת "עכשיו, מי זאת אלינה?" אני שואל "אני וחסמין פגשנו אותה במסעדה לפני ארבעה ימים והתחברנו ומאז היא איתנו כאן" השיבה ואני מהנהן "חוליו ומנצ'יני פגשו אותה?" אני שואל ואמה מהנהנת בעודנו נכנסים למעלית ויורדים חזרה לכולם "היי ברבי" לורנצו אומר כשאנחנו מגיעים למטה ומחבק את אמה חיבוק דוב "הי לו, מה קורה?" היא שואלת והוא מנשק את ראשה "מה קורה ברונו?" אמה שואלת "אני בסדר, היה לך משעמם בלעדינו?" ברונו שואל בגיחוך בעוד אמה עדיין בחיבוקו של לורנצו "לא, היה ממש כיף, אפילו הכרנו את אלינה" אמה משיבה ומצביעה על אלינה שמדברת עם לוסיה ברנדה וחסמין "אחלה, שמרתן על חסמין?" דמיאן שואל "כן, כן אל תדאג, האישה ההריונית שלך בסדר גמור" אמה אומרת "מי רעב, הכנתי רביולי גבינות ברוטב פסטו" אמה מוסיפה ויודעת שכולם אוהבים את הרביולי שלה, דמיאן, חסמין, נאצ'ו, ברונו ולורנצו קמים בהתלהבות, חסמין לוקחת את ידה של אלינה והם רצים למטבח ואמה אחריהם, אני נכנס למטבח יחד עם חוליו, מנצ'יני, לוסיה וברנדה וכולם מתיישבים סביב השולחן בעוד אמה מוזגת רביולי לצלחות "הרביולי עד כדי כך טעים?" לוסיה שואלת "זה הדבר הכי טעים שתטעמי" לורצו משיב לה ואמה מגישה לכולם צלחות ומתיישבת לידי עם צלחת גם בשבילה, כולם מתחילים לאכול כולל אני ואמה "וואו, זה באמת מושלם" לוסיה אומרת וכולם מסכימים איתה וחוזרים לאכול. "הטיסה שלנו אמורה לצאת עוד שעה אז אנחנו יוצאים" דמיאן אומר וקם מהספה יחד עם חסמין ונאצ'ו "אנחנו נבוא עוד כמה ימים" חוליו אומר לדמיאן "בי" חסמין אומרת לאמה ומחבקת אותה חיבוק דוב וככה גם עם אלינה "בי חס, נתראה בקרוב, הבנים האלה לא מסוגלים להיפרד להרבה זמן" אמה אומרת לחסמין והולכת לחבק גם את נאצ'ו ודמיאן, היא ודמיאן מתחילים לדבר אחד עם השני בחיבוק ואף אחד לא שומע, אני שמח שאמה התחברה למשפחה שלי. "בי" אמה אומרת והם יוצאים מהאחוזה "אלינה בואי לבריכה" אמה אומרת ומושכת את ידה של אלינה למרפסת, הן מורידות את החולצה והמכנס שלהן, הן כבר לבושות בבגד ים, אמה לבשה ביקיני קטן בצבע אדום ולא לבשה חולצה מעליו, שמחתי, הייתי גאה בה, בזמן הקצר שהיא כאן היא התגברה, קיבלה יותר ביטחון ואני אוהב את זה "אני גם הולך לבריכה" לורנצו אומר ומתחיל ללכת אך אני תופס אותו מצווארון חולצתו "אחרי שנעשה סיכום מבצע תוכל ללכת" אני אומר וגורר אותו לחדר הישיבות וחוליו מנצ'יני וברונו מתיישבים גם הם. אחרי שעתיים בערך סיימנו את סיכום המבצע "אפשר ללכת לבריכה" לורנצו אומר, קם ממקומו ויוצא מחדר הישיבות "אני גם אלך לבריכה" ברונו אומר "אז כנראה שגם אני, אני לא סומך על שניהם עם אמה" אני אומר לחוליו ומנצ'יני והם מהנהנים בגיחוך "אנחנו נצא אליכם תכף" מנצ'יני אומר ואני מהנהן ויוצא מחדר הישיבות, עולה לחדר שלי ושל אמה ולובש בגד ים. ירדתי לקומת הקרקע ומוזיקה נשמעה מבחוץ, אני יוצא החוצה ורואה את אמה רוקדת עם לורנצו ואת אלינה רוקדת עם ברונו, הם רקדו כאילו הם זוג, הוא החזיק את מותנה והיא סובבה את אגנה בצורה סקסית למדי "מה אתם עושים?" אני צועק בשאלה ומכבה את המוזיקה וארבעתם נעצרים באחת "שיט" לורנצו ואמה ממלמלים ביחד ואני מתקדם אליהם באיום "למה אתם רוקדים כאילו אתם זוג?" אני שואל "אמה את רוצה לספר לו?" לורנצו שואל את אמה ואני פוער את פי ולאחר מכן מתאפס על עצמי וחוזר לאדישות הרגילה שלי "א.. אממ.. מה?" אמה מגמגמת "אתם רוצים לספר לי משהו?" אני שואל ומחכה שאמה תגיד את זה, היא באה לברוח אך תפסתי את ידה והצמדתי את גבה לחזי "את רוצה לספר לי משהו?" אני שואל בצרידות לאזנה ומרגיש שהיא מצטמררת מקולי אך אז צחוקם המתגלגל של לורנצו ואמה מהדהד בבריכה ואני בטוח שאם לא הייתי מחזיק אותה היא הייתה נופלת מרוב צחוק "מה מצחיק?" אני שואל "אתה פשוט פתי" אמה אומרת ואני מתעצבן יותר "אתם עבדתם עלי?" אני שואל למרות שהתשובה ברורה "כן, אמרתי לך שזה רעיון טוב" אמה אומרת "אז זה היה הרעיון שלך?" אני שואל ואמה מהנהנת "אוו את פאקינג תענשי על זה!" אני אומר ומרים אותה לכיוון חדרי.

Our MafiaWhere stories live. Discover now