פרק 27

470 41 9
                                    

*הפרק מכיל תכנים מיניים אז מי שזה מפריעה לה שתדלג🔞*

נקודת מבט דומיניק:
אני מחזיק ביד השמאלית של אמה, עלייה מונחת טבעת האירוסין שהבאתי לה.
אנחנו עכשיו בדרך לאחוזה.
חיכיתי לזמן הנכון להציע לאמה נישואין, אני יודע שהיא בת שמונה עשרה ואני יודע שאנחנו מכירים חצי שנה אבל אני אוהב אותה, והיא אותי.
אני לא רואה את עצמי מתחבק, מתנשק, ישן, צוחק, או אפילו עושה אהבה עם מישהיא אחרת שהיא לא המלאך שיושבת לצידי ומביטה על הדרך.
אני מלטף את ידה ומרים אותה, מנשק את ידה כמה פעמים ומחזיר אותה לירכה של אמה ביחד עם ידי.
אפשר לומר שנהיתי רכרוכי, שיש לי חולשה חדשה, שאני אפילו בן אדם טוב יותר והכל בגלל או אפשר לומר בזכותה.
הפכתי למאוהב.
לא חשבתי שאגיד את שלושת המילים האלו למישהו שאין לי איתו קשר דם, ואפילו לאלה שיש לי איתם קשר דם אני לא אומר את זה.
פעם אחרונה שאמרתי את שלושת המילים האלו היה כשראיתי את לורנצו בוכה בלילה כשהיה בן 15 כי הוא התגעגע לאמא שלנו.
אני אוהב את הילדה הזאת.
היא מוציאה ממני צדדים שלא ידעתי שקיימים בי ואני לא יודע אם זה טוב או רע.
מצד אחד זה טוב, אני אוהב להיות איתה ולהרגיש את האהבה הזאת ממנה.
מצד שני זה גרוע, מאוד גרוע, האויבים הרבים שיש לי יכולים דרכה לפגוע בי ואם משהו יקרה לה אני לא יודע איך אני אמשיך.
הילדה הזאת הפכה להיות החולשה שלי ואני צריך לספק לה הגנה יתרה עכשיו שדימה וג׳אנג יודעים שאני אעשה בשבילה הכל זה יכול להיות לה מסוכן מאוד.
אנחנו מגיעים לאחוזה ואני חונה את האוטו בחניון אמה באה לצאת ממנו אך נעלתי את הדלתות.
"הי" היא מסובבת אלי מבט זועף אך מיד נשברת ומחייכת אלי את חיוכה.
החיוך הממכך שלה, אני יכול להסתכל עליה מחייכת לנצח.
"אני אוהבת אותך" היא אומרת ועוברת לשבת עלי ומנשקת את שפתי בעדינות האופיינית לה.
"אני עייפה" אמה ממלמלת כשאנחנו מתנתקים מהנשיקה ומניחה את ראשה בשקע צאוורי.
"בואי" אני אומר ומרים אותה עלי ויוצא מהאוטו והיא כורכת את רגליה סביבי כמו קוף ואני מזמין מעלית ועולה לאחוזה.
"הי אחינו, מה התעקבת?" לורנצו שואל כשהמעלית נפתחת ואני נכנס עם אמה לסלון האחוזה.
"את רוצה לספר להם למה איחרנו מלאך?" אני שואל את אמה באוזן אך שכולם יוכלו לשמוע.
"אתם הזדיינתם באוטו?" דילן וברונו שואלים ביחד ואמה ממהרת לרדת ממני ולמחות את דבריהם.
"לא לא לא, מה פתאום" היא אומרת ומיד מראה לכולם את הטבעת שעל אצבעה ושלושת הבנות קמות מיד מהספה וקופצות על אמה בחיבוק עד שארבעתן נופלות על הרצפה.
"מזל טוב" שלושתן צועקות ביחד והן צוחקות.
"מזל טוב אחי" לורנצו ניגש אלי ונותן לי חיבוק.
"הגיע הזמן" ברונו מגחך ונותן לי חיבוק גם הוא.
דמיאן ונאצ׳ו ניגשים לברך אותי גם ואז הולכים לחבק גם את אמה ביחד עם אחיי.
"מזל טוב דומיניק" אנג׳לו ניגש אלי גם הוא לבסוף ומגיש לי יד ללחיצה ואני מגחך ומושך אותו לחיבוק שמאוד הפתיע אותו.
הוא צריך להבין שהוא חלק מהמשפחה שלנו.
"טוב, לכו להנות הלילה כי מחר בבוקר אנחנו יוצאים למבצע" אני אומר ומושך את אמה מזרועותיו של דילן, מהשיחה עם הבנות, לוקח אותה לחדרנו.
"דומיניק, יצא לי לתהות, איך החדר שלך תמיד מסודר אם אף פעם לא ראיתי כאן בפנים אף אחד" אמה פוצה את פיה בדיוק כשאנחנו נכנסים לחדרי.
"שלנו, זה החדר שלנו" אני אומר ומרסק את שפתי על שפתיה הרכות והנפוכות.
אמה מושיטה את ידיה למכנסיים שלי במהירות ומנסה לגושש ולפתוח את הריצ׳רץ׳ של מכנס החליפה.
"אפ אפ, תרגעי, סבלנות מלאך" אני תופס את ידיה ומניח אותה על המיטה בעדינות, מנתק את שפתי משפתיה.
"אתה לא יכול לשלוט כל הזמן, תן לי לשלוט פעם אחת" היא רוטנת ואני מגחך, מוריד את החולצה שלי במהירות ובעזרתה קושר את ידיה של אמה למיטה.
"איזה מציק" היא ממלמלת ואני מגחך ומוריד גם את המכנסיים והבוקסר שלי ונהנה לראות את הפרצוף מלא התשוקה של אמה.
"נו" היא אומרת ומתפתלת על המיטה.
"מה את צריכה מלאך?" אני מתגרה בה ומקלף ממנה לאט את השמלה שהיא לובשת, משחרר את הידיים שלה לשנייה כדי להוריד את השמלה וקושר אותן חזרה.
"אני רוצה אותך" היא אומרת והחזה שלה עולה ויורד עם הנשימות שלה.
אני מקלף את החזייה הנדבקת שאמה שמה כדי שלא יראו לה את החזייה ומניח נשיקה על הפטמה שלה.
"נו דומיניק בבקשה" היא ממלמלת בעונג צרוף ומנסה להזיז את ידיה ללא הצלחה.
"מה את צריכה?" אני שואל בהתגרות ומעביר את ידי על התחתונים הספוגים שלה והיא מיבבת.
"אותך" היא ממלמלת "אני כאן, מה את רוצה שאני אעשה?" אני שואל וגוער מעליה, מלטף את פניה ברכות.
"שתיכנס לתוכי" היא ממלמלת "להיכנס לתוכך איך?" אני שואל כדי לעצבן אותה.
"די דומיניק בבקשה פשוט תזיין אותי" היא מיבבת ודימעה זולגת מעיניה "מה שתבקשי מלאך" אני אומר וקורע באחת את התחתון תחרה הלבן שלה וחודר לתוכה בצורך ובהזדקקות.
"פאק, אל תפס-.. - אוי.. כן.. פאאקק" היא צועקת בעונג כשאני משפשף את הדגדגן שלה תוך כדי החדירות הפראיות שלי לתוכה.
"תפסיק, אני לא יכולה יותר, די" היא גונחת כשהיא מרגישה שהאורגזמה שלה תהיה פראית מבדרך כלל.
"ששש, אל תדאגי מלאך את יכולה, אם את רוצה באמת שאני אפסיק תגידי אדום ואני אפסיק אוקי?" אני שואל "בסדר" היא ממלמלת וכשאני מרגיש שהיא מתקרבת לאורגזמה פראית אני עוצר ויוצא מתוכה.
היא מיבבת בחוסר.
"מה אתה עושה, בבקשה" דמעות זולגות מעינייה כשהיא מרגישה בחוסר ובגלי האורגזמה מתרחקים.
"ששש, את לא גומרת בלי האישור שלי" אני קובע "ברור?" אני שואל בקול אפל והיא מהנהנת.
"מילים מלאך, זה ברור?" אני שואל בנהמה וצובט את הדגדגן הנפוח והפועם שלה, מוציא ממנה אנקת עונג "ז.. זה ברור" היא מאשרת.
אני קם ממנה וניגש לחדר הארונות שלנו ומוציא מהמגירה של התחתונים שלי קופסא בערך בגודל של חלון של מכונית וחוזק למיטה בה אמה שוכבת עם רגליים פסוקות ופרצוף אפוף בתשוקה.
"מה זה?" היא שואלת ואני פותח את הקופסא ומראה לה את תכולתה והיא משתנקת.
"ז.. זה צעצועי מ.. מין?" היא שואלת למרות שהיא יודעת את התשובה ואני מחייך חיוך אפל, גורם לה לרעוד.
אני מוציא מהקופסא וויבטור ורוד ובדחיפה קלה אחת אני הופך את אמה כך שהיא שוכבת על בטנה.
אני מכניס כרית מתחת לבטן התחתונה של אמה כך שישבנה מעט יעלה.
"פאק מלאך, מה שהתחת הזה עושה לי" אני אומר ומניח את ידי בחבטה על הלחי השמאלית של ישבנה והיא צווחת בהפתעה ובמעט כאב אך כשאני מעביר את ידי אל הכוס הרטוב שלה זה מאשר לי שזה מענג אותה יותר מכל דבר אחר.
"מה זה פאקינג היה?" היא שואלת במעט הלם ולמרות שהיא יודעת מה זה היה אני מסביר לה.
"קוראים לזה הפלקה בתחת" אני אומר ומפעיל את הוויבטור מעביא אותו לאורך הכוס שלה, מורח את הרטיבות.
הוויבטור מגיע אל הדגדגן שלה ואני משאיר אותו שם לכמה זמן בזמן שאני חובט בתחת שלה פעם נוספת ואז מעסה ומנשק אותו ברכות.
"א.. אני לא.. פאק זה.." אמה ממלמלת מילים לא ברורות.
"זה הרבה בשבילך מלאך, אני יודע, אבל אני מבטיח לך שזאת תהיה האורגזמה הכי חזקה שחווית אי פעם" אני אומר ורוכן לנשק את גבה.
"אני יכול לזיין אותך בתחת?" אני שואל והיא משתנקת בבהלה.
"מ.. מה?" היא שואלת בהפתעה ואני מחייך ומזיז את הוויבטור מהכוס הנוזל שלה והופך אותה בחזרה כדי שטבית בי.
"אני רוצה לזיין אותך בתחת" אני אומר והיא מסתכלת עלי כאילו אני חייזר.
"א.. אתה יכ.. זאת אומרת אני לא חושבת שה.. שהזיין שלך יכול להיכנס לתחת שלי" היא אומרת ואני רואה את פנייה מסמיקות יותר.
"זה יכנס, זה יכאב אבל זה יכנס וזה יהפוך להיות נעים" אני אומר והיא נושפת ברעד ומהנהנת "אתה יכול ל.. לזיין אותי בתחת" היא אומרת ואני הופך אותה במהירות חזרה לשכב על הבטן וגורף מהרטיבות שלה עם ידי מורח אותה על הישבן והפתח ההדוק שלה.
"לא צריך חומר סיכה?" היא שואלת כשהיא מרגישה את העטרה הפועמת של הזיין שלי בפתח התחת שלה.
"הרטיבות האין סופית שלך מספיקה לי" אני אומר ודוחף את הוויבטור הוורוד לתוך הכוס הנוטף שלה.
"אל תגמרי" אני פוקד ודוחף את הזין שלי בדחיפה אחת לתוך התחת שלה ועוצר, לא זז.
"אאא, פאק, לא, זה כואב, די" היא צועקת ואני שומע אותה בוכה מעט אך לא עוצר, אם היא באמת הייתה רוצה שאני אעצור היא הייתה משתמשת במילה שלה.
"אדום אדום" היא צועקת שאני מתחיל לזוז ואני מיד מפסיק.
"את רוצה שאני אצא?" אני שואל "לא, אבל רגע בבקשה" היא אומרת ואני מהנהן ומחכה שהעונג מהוויבטור ישפיע יותר מהכאב של הזיין שלי שתקוע בתחת שלה.
"תזוז, לאט" היא אומרת ואני מתחיל לעשות תנועות קטנות ואיטיות ולאט לאט אני מתחיל לזוז במהירות והתחת שלה מכווץ סביב הזיין שלי.
"אני ג.. גומרת" היא אומרת ואני מוציא את הוויבטור מהכוס שלה ומחליף אותו ביד שלי ושנייה אחרי זה גומר בתחת שלה והופך אותה חזרה על הגב וחודר עם הזין שלי לתוך הכוס ההדוק שלה.
"אני צריכה לגמור, בבקשה" היא מיבבת ואני מרגיש שאני מגיע לאורגזמה שנייה.
"תגמרי איתי מלאך" אני מאשר ומתפרץ בתוכה בזמן שהיא מתהדקת על הזיין שלי ומשפריצה את האורגזמה שלה גם אחרי שאני מחליף את הזיין שלי בפי כדי לטעום את כל המיצים שלה.
"פאק זה היה.. עוצמתי" אני ממלמלת בתשישות ואני מרים מעלינו את השמיכה.
"מזל טוב דומיניק" היא אומרת ומנשקת אותי בעדינות ואני מביט בשעון רואה שהשעה אחרי חצות.
"לילה טוב מלאך, אני יוצא מחר לפני שתתעוררי, אני לא יהיה זמין כל העשרה ימים האלה, אני אוהב אותך" אני אומר "אני אוהבת אותך" היא משיבה ואנחנו נרדמים מכורבלים אחד בשני.
השעון המעורר מצלצל בארבע לפנות בוקר ואני ממהר לקום מהמיטה ולכבות אותו כדי שאמה לא תתעורר.
אני ניגש לחדר הרחצה ומצחצח שיניים ושוטף פנים.
אני נכנס להתקלח במהירות כדי להוריד את הדביקות שלי ושל אמה שעדיין מרוחה עלי מאתמול הלילה.
זה היה לילה מדהים.
אני שוטף את עצמי כי אתמול לא התקלחנו בלילה והאורגזמה של אמה נשארה עלי ואני לא יכול לצאת ככה.
אני מתלבש בחליפה וניגש למיטה שלנו מסניף את אמה מעט, יש לה את הריח שלי עליה.
פאק, הזין שךי נעמד אך אין לי זמן לטפל בזה כרגע, אני מנשק את שפתיה של אמה בעדינות ויורד למטה, נכנס לחדר הישיבות.
"ברונו, אני רוצה שתיגש לעשות תדריך לחיילים, לורנצו לך עם נאצ׳ו ותבדקו את הנשקים, תדרכו את כולם ותבדקו שיש מספיק בחמש כולם נפגשים ברכבים, ואתה אנג׳לו תישאר כאן, אתה תהיה אחראי בעשרה ימים האלה שאנחנו במבצע" אני אומר וברונו, לורנצו ונאצ׳ו מיד יוצאים מהחדר למלא את התפקידים שלהם.
"דמיאן, בוא נלך לבדוק שאין מכשירי מעקב או פצצות על הרכבים" אני אומר ואנחנו יוצאים מהמשרד משאירים את אנג׳לו שם לבד.
"טוב, אתם כולם סגורים על התוכנית?" אני שואל לפני שאני מאשר לכולם להתחיל במבצע וכולם עונים כן בפה אחד.
"לורנצו, קח איתך את הקבוצה שלך ותתחילו לצאת לאזור שלכם" אני משחרר את הקבוצה של לורנצו ובהנהון אחד שלו הם כבר יוצאים לדרך.
"דמיאן, נאצ׳ו קחו את הקבוצות שלכם וצאו גם" אני פוקד והם יוצאים מיד.
"ברונו, אנחנו יוצאים ואתה תצא עוד בערך עשר דקות עם קבוצה כפולה של גיבוי" אני אומר לברונו למרות שאני יודע שהוא יודע מה לעשות אני עדיין אומר זאת ויוצא עם הקבוצה שלי.
יש לנו נסיעה של בערך שבע שעות אבל נעבור אותה בקלות.
"דומיניק הגענו" אני שומע את קולו של לורנצו באוזניה, הם הגיעו לעמדה שלהם, אנחנו מגיעים עוד בערך חצי שעה.
"כולם הגיעו?" אני שואל ומקבל אישור מדמיאן, נאצ׳ו לורנצו וברונו ונרגי, כולם הצליחו להגיע לעמדות בשלום.
"תתמקמו" אני פוקד ואנחנו מתחילים לפרוק את הציוד ולהצתיד בכל הנשקים.
השעה חמש אחר הצהריים ואנחנו מוכנים להתחיל בשלה הראשון והפשוט של התוכנית, כל קבוצה צריכה לפוצץ מחסן נשקים מרכזי בטריטוריה הרוסית וכמובן שלקחת משם את הנשקים.
"זה השלב הראשון זה אמור להיות פשוט, אחרי שאתם מסיימים במחסנים תחזרו למפקדות ומחר על הבוקר, שלוש לפנות בוקר, אנחנו מתחילים במשימה שבישבילה הגענו" אני אומר ומקבל אישורים מכל הקבוצות.
"מוכנים?" אני שואל והחיילים צועקים כן.
"התחלנו!"

* * * * * * * * * * * * * *
הפרק הבא יעלה ב-25 הצבעות ו-5 תגובות.
אני סומכת עליכן שתצליחו להגיע🌺
תודה על ההערכה💖
שבוע טוב❣️

Our MafiaWhere stories live. Discover now