*הפרק מכיל תכנים מיניים אז מי שזה מפריעה לה שתדלג🔞*
נקודת מבט דומיניק:
"פאק" אני נוהם ודופק אגרוף לקיר.
אנחנו מחפשים את נאצ׳ו כבר שלושה וחצי ימים ואין לנו אפילו קצה חוט.
"דומיניק, אני חושב שכדאי לחזור לאחוזה, להתרענן, לגבש תוכנית למצוא את המיקום בו מחביאים אותו ואז לצאת" דמיאן אומר ושני אחיי מסכימים איתו.
"פאק, טוב בואו, אבל אני רק מדמיין מה עושים לו שם, אם מורידים לו אצבעות, חותחים לו את העור, פאק" אני נכנע ואנחנו נכנסים למכוניות ואומרים לחילים ללכת בינתיים לבתים שלהם.
אנחנו חוזרים לאחוזה ולמה שנחשפנו לא רצינו להיחשף, לא היה לנו מושג.
מרחץ דמים.
יריות.
אבק שריפה.
פיצוצים.
אמה ודילן יורים על אנשים המכוסים בברדסים וחוליו ומנצ׳יני עוזרים להם.
"קדימה" אני אומר ודמיאן, אנג׳לו ולורנצו מוציאים אקדחים ומתחילים לירות "דומיניק, תשאירו שני אנשים חיים" אמה צוקת לי "שמעתם אותה" אני צועק.
"לורנצו תתכופף" אמה צועקת ויורה מאחורה בבחור שניסה לירות בלורנצו, היא יורה לו בשתי הרגלים ובשתי הידיים בדיוק מפתיע.
"תודה ברבי" לורנצו אומר ואני מביט לרגע באמה רואה שהיא לבושה בפיג׳מה ורודה וקצרה, קצרה מאוד.
"פאק" אני שומע נהמה של דילן ואז צרחה של אמה "מה אתה עושה אידיוט, זה היה אומר לפגוע בי למה לקחת את הכדור?" היא שואלת ואני רושם בראשי; להודות לדילן שהגן על אמה. " אוף טוב, דילן, כנס פנימה תנסה לעצור את הדם אנחנו שנייה מסיימים פה ואני באה לתפור אותך" אמה אומרת לאחר קרב מבטים עם דילן שערך בדיוק שניה.
דילן נכנס פנימה ואנחנו ממשיכים לירות.
"סוף סוף" אמה ממלמלת אחרי שסיימנו לירות בכולם "אנג׳לו, לורנצו, קחו את שלושתם למרתף, הם חיים, תדאגו שיטפלו בפציעות שלהם כדי שתוכלו לחקור אותם" אמה אומרת ואנג׳לו ולורנצו עושים בדיוק מה שהיא אומרת.
אמה נכנסת במהירות הביתה כדי לתפור את דילן ואני ודמיאן הולכים לחוליו ומנצ׳יני.
"האישה שלך פסיכית" חוליו אומר "לחלוטין" אני מאשר "מה בדיוק קרה כאן?" דמיאן שואל.
"אנחנו לא בדיוק יודעים, ישבנו בסלון ונשמעו יריות מבחוץ ואז אמה ודילן ירדו וביקשו נשק והדלת נפתחה ואמה ירתה בשני אלה" מנצ׳יני אומר ומצביע לכיוון הכניסה של הבית שם שוכבות שתי גופות של אנשים.
אני מתקשר למריו החייל ומבקש ממנו שיביא צוות ושינקו את כל החצר של האחוזה היכן שהקרב התרחש, ומאמיליה אני מבקש שתארגן צוות שישטוף את האחוזה מטביעות הנעליים שלנו המלאות בדם.
"פאק אמה זהירות" דילן אומר כשאמה מתחילה לתפור אותו, זה באמת כואב ובהתחשב בזה שהוא לא קשור למאפיה והוא לא רגיל למצבים כאלה הוא מתפקד ממש יפה.
"תודה דילן ששמרת על אמה" אני אומר ולוחץ את ידו הבריאה.
נביחות של כלב נשמעות ולמולנו מופיעות הבנות, אוחזות בברונו ועוזרות לו לרדת ואוסקר הכלב שאמה הביאה יורד איתם.
"אס" אמה קוראת לו כשהיא מסיימת לחבוש ולתפור את דילן והכלב רץ אליה וקופץ ומלקק אותה אך היא מזיזה אותו במהירות.
"אני מלאה בדם אוסקר, אני הולכת להתקלח" היא אומרת וקמה מהרצפה ועולה לחדר שלנו אני מניח.
"אני עולה לאמה, כולם לכו להתקלח ולנוח נמשיך הכל מחר" אני פוקד ועולה לחדרי.
"מלאך?" אני שואל כשאני נכנס לחדר ולא שומע את המים במקלחת דולקים.
אני פותח את דלת חדר הרחצה ואין שם אף אחד, בחדר הארונות היא גם לא נמצאת וגם במרפסת היא לא נמצאת.
אני יורד למטה ומוצא את דילן מדבר בטלפון בחוץ וניגש אליו.
"דילן" אני אומר והוא מסתובב ממשיך לדבר עוד רגע בעברית וסוגר את הטלפון.
"עם מי דיברת?" אני שואל "עם טיילר, הוא, עלמה, ההורים שלי ופבלו אמורים להגיע מחר" דילן אומר ואני מהנהן.
"אתה יודע איפה אמה?" אני שואל.
"היא מתקלחת" הוא אומר "היא אמרה" הוא מוסיף "כן, אבל היא לא בחדר" אני אומר "אה, היא בטח מתקלחת בחדר שישנו בו" דילן אומר ואני לא מבין, הם ישנו ביחד? "כן, היא לא אוהבת לישון לבד" דילן קורא אותי ואני מהנהן ועולה לקומה השנייה בה נמצאים חדרי האורחים ונכנס לחדר בו דילן ואמה ישנו ואני שומע את המים פועלים.
אני נכנס לחדר הרחצה מוצא את אמה חופפת את השיער שלה עם עיניים עצומות.
פאק, היא סקסית.
אני מתפשט במהירות ונכנס למקלחון בלי 'היא שמה לב.
אמה מסיימת לשטוף את השמפו מהראש שלה והיא פותחת עיניים, רואה אותי עומד מולה והיא צועקת בבהלה.
"שקט מלאך" אני אומר ורוכן לנשק אותה על שפתיה "התגעגעתי אליך" היא אומרת ומנשקת אותי בחזרה.
אני דוחף את הזין שלי לתוכה בלי הכנה, יודע שהיא מוכנה בשבילי וצדקתי.
אמה צווחת ודוחפת אותי ממנה במהירות.
"מה קרה?" אני שואל.
"א.. אני לא יכולה היום" היא אומרת ואני מכווץ את פני, מסתכל על הזין שלי ורואה שאין דם.
"את במחזור?" אני שואל בכל מקרה.
"לא.. אני פשוט לא.." היא עוצרת ומשפילה את מבטה.
"הי הי מלאך, הכל בסדר, אם את לא רוצה זה גם בסדר" אני אומר ומסתיר את זה שזה מבאס אותי, אבל זה הגוף שלה ואני מכבד אותה.
"באמת?" היא שואלת "ברור שזה בסדר" אני אומר והיא מחבקת אותי חזק "אני אוהבת אותך" היא אומרת.
"מתי אתם ממשיכים לחפש את נאצ׳ו?" היא שואלת.
"באנו כדי לנוח ולתכנן תוכנית, זה שנאצ׳ו לא כאן מקשה עלינו, הוא איש המחשבים שלנו" אני אומר.
"אני יכולה לעזור לכם עם זה" אמה אומרת "כן?, תודה מלאך" אני אומר ומנשק אותה.
"מלאך, יש לי שאלה קצת מוזרה" אני אומר לאמה כשאנחנו שוכבים במיטה, מתכוננים לשינה.
"לך על זה" היא אומרת ומסתובבת אלי כדי להביט בפני כשאני מדבר.
"מה היית רוצה להיות כשתהי יותר גדולה, זאת אומרת, מה היית רוצה לעשות, במה היית רוצה לעבוד?" אני שואל מתוך סקרנות.
"אממ, את האמת שמעולם לא יצא לי יותר מידי לחשוב על זה" היא אומרת ומתיישבת על המיטה, נשעמת על המשענת.
"פעם כשהייתי יותר קטנה, בערך בת שתיים עשרה רציתי להיות מתאגרפת, כדי להרביץ להורים שלי ואז בגיל חמש עשרה רציתי להיות סופרת אבל אני לא באמת יודעת לכתוב" היא אמרה והניחה את אצבעה על סנטרה, חושבת מה באמת החלום שלה.
"אממ, נראה לי שאם זה היתי יכולה לעשות מה שבא לי הייתי רוצה לפתוח משרד, שאני אנהל ושם נוכל לבדוק בתים של ילדים כדי לראות מה המצב המשפחתי שלהם, או בכלל לפתוח משרד או עסק ולעזור למשפחות וזוגות כדי לשמור על יציבות, לעזור לאחד מהזוגות לגלות אם יש בגידה מהצד השני, לעזור לילדים עם ההורים שלהם ולהפך, הבנת?" היא שואלת ואני מהנהן "כן, זה חלום ממש יפה, כשנמצא את נאצ׳ו, הדבר הראשון שאני אעשה זה לעזור לך להגשים את החלום הזה" אני אומר ורוכן לנשק את שפתיה, נשיקה רכה.
"ומה החלום שלך?, זה שאת מבקשת כל יום הולדת מהנרות, זה שאת מבקשה שנופל לך ריס או כשאת רואה שכל המספרים של השעה הם אותו דבר כמו 11:11?" אני שואל "החלום שלי זה להיום אמא, להקים משפחה חמה ולדאוג לילדים ולבעל העתידיים שלי" היא אומרת וליבי נמס.
האהבה היחידה שהילדה הזאת זכתה אליה היא מאח שלה, החבר הכי טוב שלה והמשפחה שלו.
היא לא זכתה למשפחה חמה ואוהבת, לאהבה של אמא או אבא.
"זה החלום הכי יפה ששמעתי מעולם" אני אומר והיא משיבה "תודה" ומחבקת אותי.
"אם לא הייתה במאפיה, מה הייתה עושה?" היא שואלת "יש לי את הפנימייה" אני אומר "כן, אבל אם לא הייתה לך פנימיה" היא שואלת "אני לא יודע, מעולם לא חשבתי על זה, תמיד ידעתי שהיעוד שלי זה המאפיה לא הסתכלתי שמאלה וימינה" אני אומר "הבנתי.. אבל תחשוב על זה, הייתי רוצה לשמוע את התשובה שלך" היא אומרת ואני מהנהן ומחבק אותה כשאנחנו נשכבים במיטה והולכים לישון ברוגע, שנינו, מזה הרבה זמן.
אני מתעורר מצלצול הטלפון שלי ועונה מבלי להביט במסך.
"דום, אתה בא לחדר הישיבות, רוצים להתחיל" אני שומע את קולו של לורנצו ובודק את השעה, שבע שלושים וארבע.
"מלאך, קומי" אני מעיר את אמה בעדינות.
"ששש" היא אומרת בשקט ואני שם את ידי על פניה והיא מזיזה אותן "תעזוב אותי" היא ממלמלת ואני צוחק.
"מלאך, אנחנו רוצים להתחיל בעבודה" אני אומר והיא קמה במהירות והולכת לחדר הרחצה.
"קדימה, תתלבש, צריך למצוא את נאצ׳ו" היא פוקדת תוך כדי שהיא מתחילה להסתרק אחרי שהיא צחצחה שיניים.
"נו דומיניק" היא אומרת ומושכת את ידי לכיוון המעלית, אנחנו נכנסים למעלית והיא לוחצת על קומית הקרקע.
היא לבושה בחצאית מיני מחוייטת בצבע שחור, בחולצה מכופתרת לבנה, היא העניסה רק צד אחד לחצאית ומעל לבשה בלייזר.
המעלית נפתחת ואמה מושכת אותי החוצה "פאק אמה, תעצרי, אני לא יכול להיכנס כך לחדר הישיבות" אני אומר ומושך אותה אלי, חזה מצוד לחזי והיא מרגישה את הזקפה שלי.
"איך לעזאזל זה עומד, אני לבושה לגמרי ואפילו לא התלבשתי לידך" היא נאנחת ואני מגחך "זה מספיק שאת לידי כדי שזה יעמוד" אני לוחש באוזנה והיא מסמיקה.
אנחנו נכנסים לחדר הישיבות אחרי שסדרתי את הזקפה במכנסי וברגע שנכנסנו כל המבטים בחדר עברו אלינו.
"בוקר טוב" חוליו אומר ואני מתיישב בראש השולחן ומחזיר לו בוקר טוב.
"בוקר טוב ברבי" לורנצו אומר והוא ואמה מתחבקים והיא מתיישבת לידו.
"מלאך, בואי שבי לידי" אני אומר והיא מהנהנת מנשקת את לורנצו בראש וקמה להתיישב לצידי.
"בואו נתחיל" אמה אומרת ואני מגיש לה מחשב, פותח אותו ומחבר לה את האוזניות והעכבר.
"טוב, אני צריכה שתסמן לי את המיקום המדויק שבו נאצ׳ו נחטף ואיפה התרחשו כל המבצעים של כולכם" היא אומרת.
"לורנצו וחוליו, לכו עם אמה למשרד שלי ותתנו לה את כל המידע שהיא צריכה" אני אומר ושלושתם קמים ויוצאים מחדר הישיבות לכיוון המשרד.
"ברגע שאמה תשלח לנו את הממצאים נתחיל לעבוד על תוכנית" אני אומר "אני שמח שהחלטת לערב אותה בסוף" ברונו אומר ואני מהנהן.
"עדכונים נוספים?" "אליוט וז׳קלין עורכים מסיבה לכבוד יום הנישואין שלהם, עוד יומיים, מחרתיים, בערב, הם הזמינו את כל משפחת ונטורה, אני חושב שכדאי שנגיע" מנצ׳יני אומר ודמיאן אומר לו שהם יגיעו.
אליוט הוא הקאפו של המאפיה הצרפתית, המאפיה הצרפתית איתנו בשלום, אני ואליוט עושים עסקים ביחד והוא וז׳קלין מאוד אהבו את אימי לפני שיצאה הודעה למותה.
הם שנאו את אבי אך הם לא רצו לצאת נגדו כי אימי הייתה אישתו אז הם הלכו על האופציה של לעשות ברית.
כשאני ואחי חיינו ברחוב ז׳קלין ואליוט הציעו שנבוא לשהות אצלם אך לא לקחתי את הסיכון שאבי יגלה ויפגע בהם.
"אנחנו נגיע, תעדכן את אימי, היא תבוא איתנו גם, תעדכן את אליוט, אה ותארגן חדרים גם לפבלו, מייקל ואילנה ולטיילר ועלמה" אני אומר.
אליוט וז׳קלין לא יודעים על כך שאימי בחיים ואני חושב שהם ישמחו לגלות.
"תעדכן את העובדים בהאנגר שיכינו את המטוס למחרתיים, נצא בסביבות חמש וחצי בבוקר" אני אומר את מנצ׳יני יוצא מחדר הישיבות עם הטלפון צמוד לאוזנו.
נשארנו בחדר הישיבות אני, דמיאן, ברונו החבול ואנג׳לו.
"איך אתה מרגיש ברונו?" דמיאן שואל אותו "קצת יותר טוב, אני מצליח לשבת" ברונו אומר ודמיאן מהנהן "אנחנו נמצא אותו דאם, יהיה בסדר" אנג׳לו אומר וטופח לדמיאן על כתפו.
"ברונו ואנג׳לו, תדאגו לי לבגדים בשביל כולם, ואתה דמיאן, תשאל את ג׳ואי ואלינה אם הן באות, הן נראה לי בבריכה" אני אומר וכולם יוצאים מחדר הישיבות ואני הולך למשרד, לחוליו, לורנצו ואמה.
"לורנצו, תסתום את הפה, אני לא יכולה ככה, חוליו תעיף אותו מכאן" אני נכנס למשרד והצעקה העצבנית של אמה מקבלת את פני.
"הי מלאך" אני אומר ומתקרב כדי לראות מה היא עושה "אוף, גם אתה עכשיו תחפור לי" אמה נאנחת וחוליו מגחך "צאו מפה שניכם" אני פוקד על חוליו ולורנצו.
חוליו יוצא ולורנצו נשאר במשרד "לורנצו" אני אומר את שבו בקול קר והוא מסתכל עלי בשאלה "כן, אח גדול?".
"צא מכאן או שאני אתקע בך כדור" אני אומר.
"תרגע אחינו" לורנצו אומר ויוצא מהמשרד עם ידיים מורמות בכניעה.
"את במחזור מלאך?" אני שואל ואמה מרימה את מבטה מהמחשב בחדות ומשיבה "לא".
"למה את עצבנית?" אני שואל.
אמה היא לא בן אדם עצבני, אפילו במחזור.
היא לא עצרה אותי מעולם לפני סקס חוץ מכשהיא במחזור אך זאת הפעם לא הסיבה.
משהו עובר עליה.
"אני לא עצבנית" היא אומרת במעט עצבים.
"תדברי איתי" אני מבקש והיא נושמת עמוק אך לא מדברת וחוזרת למחשב ואני יוצא מהמשרד והולך לדילן שנמצא בחוץ עם הבנות.
"דילן" אני קורא בקול חד והוא מפנה אלי את מבטו בשאלה.
"בוא" אני פוקד והוא מגחך וקם ממקומו ובא אחרי, אנחנו הולכים לכיוון המטבח שריק מאדם כי כולם בחוץ.
"כן?, מה אמה עשתה הפעם?" הוא שואל "היא עצבנית והיא עצרה אותי בסקס מה שלא קרה אף פעם" אני אומר "מה זאת אומרת עצרה אותך בסקס?" הוא שואל.
"נכנסתי לה למקלחת, חדרתי אליה והיא דחפה אותי ואמרה לי שהיא לא יכולה היום" אני אומר והוא חושב שנייה ולאחר רגע דוחף את ידו על מצחו והולך לכיוון המשרד בו אמה נמצאת ואני הולך אחריו.
"... את יכולה לשכב איתו" אני שומע את דילן מסיים משפט.
"איך אתה יודע, שאלת את קרול?" היא שואלת את דילן.
מי זאת קרול?.
"כן, אני חושב להבדיל ממך, את יכולה לשכב עם דומיניק וכדאי גם שתספרי לו" דילן אומר ומוסיף.
לספר לי מה?.
"טוב" אמה אומרת ואני נכנס למשרד ורואה את דילן מחזיק מצלמה.
"מאיפה הבאת את המצלמה הזאת?" אני שואל והוא משיב "אני איתה תמיד" הוא קורץ לאמה והיא מחייכת, רצה לכיווני ומחבקת אותי ואחרי דקה בחיבוק אני שומע את הדלת נפתחת ונסגרת, מבין שדילן יצא.
"מה דילן רצה שתספרי לי?" אני שואל והיא הולכת צעד אחורה כדי להביט בעייני.
"א.. אתה מבטיח שלא ת.. תכעס או תתעצבן?" היא שואלת ואני מתחיל להילחץ.
זה עד כדי כך גרוע?.
"אמה את מלחיצה אותי" אני מודה והיא מחייכת בלחץ ומחזיקה את ידי ומניחה אותה על בטנה "אני בהריון" היא אומרת יחסית בלחש ואני פוער את עייני.
"תגיד משהו" היא מבקשת ואני מבין שקפאתי ואני לא מצליח לבטא את הרגשות הנמצאים בתוכי.
"אוף, דומיניק, אם אתה לא רוצה את התינוק אני אעשה הפלה, אל תעזוב אותי, יודע מה, אין סיכוי שאני אעשה הפלה, אתה תצטרך לקבל אותי ואת התינוק או שתיפרד ממני, ואם א-" אני קוטע אותה בנשיקה עמוקה, מלאת רגש ומעט אגרסיבית.
"אני אוהב אותך מלאך, אני מאושר שהבן שלי נמצא בתוך הבטן שלך" אני אומר.
"תודה" היא אומרת "אני חייב להבין, את העפת אותי ממך כשהכנסתי את הזי-" "-סתום את הפה, המצלמה מצלמת" היא סותמת את פי ומרימה את המצלמה שהייתה בידו של דילן ומכוונת אותה אלי "תגיד שלום לילד שלנו" היא אומרת ואני עושה שלום למצלמה והיא סוגרת אותה.
"עכשיו, כמו שכבר התחלתי להגיד, אני חייב להבין, את העפת אותי ממך כשהכנסתי את הזין שלי לכוס הקטן והחם שלך בגלל הילד שלי שאפילו לא נולד?" אני שואל בנימה עצבנית עם קצת שעשוע בקולי.
"א.. אני לא ידעתי אם אפשר" היא אומרת ומשפילה את מבטה "אני רוצה לחדד לך משהו" אני אומר ומרים את פניה.
"אפילו הבן שלי לא ימנע ממני להזדיין איתך, לעשות איתך אהבה, אף אחד לא ימנע מהזין שלי להיכנס לכוס שלך, אני ברור?" אני שואל והיא מהנהנת.
"מילים מלאך, אני רוצה שעני לי במילים, אני ברור?" אני שואל "כ.. כן זה בר.. ברור" היא ממלמלת בגמגום ואני מנשק את שפתיה במהירות.
"את עכשיו הולכת לחדר ומחכה לי ערומה על המיטה, עם רגליים פסוקות" אני פוקד והיא נשארת עומדת המומה מולי.
"עכשיו" אני פוקד והיא ממהרת לצאת מהמשרד במהירות ורצה למעלה.
אני פותח את דלת החדר ומוצא את אמה יושבת על המיטה מכוסה בשמיכה.
"זה לא מה שביקשתי ממך" אני אומר בקול קר ועייניה הכחוליו של אמה נוצצות בתשוקה.
"אמה, צאי מהשמיכה ותתפשטי, ביקשתי שתשבי ערומה על המיטה ושהרגליים שלך יהיו פסוקות" אני אומר בקור והיא יוצאת ממתחת לשמיכה ואני רואה שהיא עם חזיה ותחתונים תואמים בצבע אדום מתחרה.
"את גם עדיין עם בגדים" אני מציין בנהמה.
"תתקרבי אלי" אני פוקד וכך היא עושה "עכשיו רדי על הברכיים שלך" אני פוקד פעם נוספת והיא יורדת על הברכיים שלה מולי, פותחת את המכנסיים שלי ומורידה אותם ואת הבוקסר שלי, משחררת את הזין הזקוף שלי מהבוקסר.
אמה שולחת את ידה, עוטפת את בסיס הזין שלי ואז שולחת את לשונה ומלקקת את עטרת הזין שלי ולאחר רגע מכניסה אותו לפיה, מתחילה למצוץ.
אני תופס בשיערה מכתיב את הקצב בעצמי בעודה שולחת את ידה הפנויה לביצים שלי, משחקת איתם.
"תרפתי את הגרון שלך, אני רוצה להגיע אד הסוף" אני אומר ומרגיש איך היא מרפה את גרונה, נותנת לי לזיין את הפה החם שלה עמוק.
"אני גומר" אני מודיע וגומר בתוך פיה "תבלעי" אני פוקד ולוקח את הזין שלי מעט החוצה אך לא מוציא אותו לגמרי והיא בולעת את הזרע שלי מסביב לזין.
אני מרים אותה מהרצפה וזורק אותי על המיטה, קורע ממנה את החזיה שעליה ומכניס את הפטמה הקשה שלה לפי.
"דומיניק" היא גונחת ואני ואני מתחיל לרדת בנשיקות לאורך הבטן שלה עד שאני מגיע לתחתונים הספוגים שלה, מפסק את רגליה וקורע גם אותם ממנה ופי מוצא בשנייה את הדגדגן הפועם שלה.
"פאק" היא נאנחת בעונג ואני מחדיר לתוכה שתי אצבעות.
רגליה רועדות וסוגרות על ראשי.
"אם אני אמות בין הרגליים שלך אני אמות מאושר" אני ממלמל לתוך הכוס שלה, מפסק את רגליה בכזרת ידי וממשיך בעבודתי.
"פאק, אני גומרת" היא גונחת ואני עוצר.
"מה, ל.. למה עצרת?" היא שואלת ובאה לקום אך אני עולה מעליה ומרתק אותה למיטה.
"את היית ילדה רעה, לא מגיע לך לקבל פרס, את גם הסתרת ממני את ההריון וסיפרת לדילן לפני-" "-לא רק דילן יודע" היא אומרת וכשהיא קולטת מה היא אומרת היא באה להיניח את ידה על פיה אך אני תופס אותן.
"מי עוד יודע על התינוק שלי לפני מלאך?" אני שואל "אממ" היא ממלמלת ואני רוכן להניח נשיקה על צאוורה.
"אממ, חוליו, ברנדה, לוסיה, מנצ׳יני, אנג׳לו, אלינה, חסמין, ג׳ואי ודילן" היא ממלמלת והדם שלי מבעבע בגופי.
"כל אלה יודעים לפני?" אני שואל בקול חודר וצרוד, יודע שזה מטריף אותה "אתה לא היית כאן" היא אומרת כדי להגן על עצמה ואני מיד חודר עם הזין שלי לתוכה והיא צווחת בהפתעה ובעונג.
אני חודר לתוכה בקצב מהיר ושולח את ידי בנינו ומשחק בדגדגן שלה תוך כדי שאני מגביר את קצב החדירות.
"פאק, דומ.. פאק אה, כן" אמה ממלמלת בשיכרון חושים ואני רוכן עם פני ומנשק את שפתיה הנפוכות והיא גונחת לתוך פי.
"אני רוצה לגמור" היא מתחננת ואני חודר לתוכה עוד כמה פעמים ואני גומר בתוכה.
"את יכולה לגמור מלאך שלי" אני אומר בקול צרוד וצובט לאמה את הדגדגן בזהירות והיא גומרת ומתהדקת על הזין שלי.
"טיילר, עלמה והמשפחה שלי הגיעו, תתנקו ותרדו" דלת החדר נפתחת ואני ממהר לכסות את אמה בגופי.
דילן נכנס לחדר, הסתכל עלינו בגיחוך לבדיוק שתי שניות, דיבר ויצא מהחדר.
"בואי נלך להתקלח ואז נרד להגיד שלום למשפחה שלך" אני אומר ומרים את אמה הרפויה יחד איתי לחדר הרחצה ואנחנו נכנסים יחד להתקלח.
"טיילר" אמה קופצת על טיילר ברגע שאנחנו מסיימים לרדת במדרגות והם מתחילים לדבר בניהם בעברית ביחד עם עלמה ומייקל.
"שלום" אני אומר בחיוך לכיוון אילנה ופבלו וניגש לחבק אותם.
"מה שלומכם?" אני שואל "פבלו מרגיש יותר טוב הודות לך ולכסף שתרמת עבור הטיפולים שלו" אנילנה אומרת בחיוך "תודה בן, זה לא מובן מהִלַב" פבלו אומר בהוקרת תודה.
"זה לגמרי מובן מהִלַב" אני אומר ומוסיף "אתם המשפחה של אמה אז אתם משפחה גם שלי, ואותי לימדו לעשות הכל בשביל המשפחה".
"תודה" אלינה אומרת לי בחיוך ואנחנו מתקדמים לסלון וכמעט כולם יושבים שם ומדברים חוץ מנאצ׳ו.
לוסיה, ברנדה, חוליו, מנצ׳יני, אמא שלי, מייקל, דמיאן, חסמין, אלינה, ג׳ואי, עלמה, טיילר, דילן, מייקל, לורנצו, אנג׳לו ואפילו ברונו הפצוע שהצליח לרדת.
מייקל ופבלו ניגשים לשבת על הספות ליד כולם ואני הולך למטבח לאמיליה ומבקש ממנה להכין לנו את ארוחת הצהריים לעוד שעה וכמובן שהיא עונה לי בחיוב ובחיוך.
"התארסתי" אמה מראה למשפחה שלה את הטבעת ודילן כבר מצלם עם המצלמה "מזל טוב, שטן" המשפחה שלה קופצת עליה בחיוך חוץ מפבלו שמחייך מהצד ורק כשכולם מרפים ממנה הוא מתקרב אליה אומר לה מזל טוב מחבק אותה ולוחש לה משהוא באוזן והיא פוערת את פיה.
YOU ARE READING
Our Mafia
Romance*(בכתיבה)* 4.1.2024 "אל תתקרב אלי" אמרתי והלכתי צעד אחורה והוא התקדם לעברי והצמיד אותי לקיר, "דומיניק תתרחק" אמרתי וניסיתי לדחוף אותו אך הוא חזק ממני "אני לא אתן לך להרחיק אותי יותר" הוא אמר בקול הבס שלו והתחיל לנשק את צאוורי "את שלי לנצח". אני ל...