Ekrana boş boş bakıyorum. Biraz önce ne oldu öyle? Trip mi attı o? Engelledi mi beni!
Hah, gülüyorum. Telefonu burnumun ucuna getirdiğimi fark edip silkeleniyorum. Sinirliyim. İsmi belirsiz kim olduğunu benden gizleyen isimsiz elemandan çok, dikkatimi dağıtmasına izin verdiğim için kendime sinirliyim.
Ne diye cevap verdiysem!
Ben düşüncelere dalmışken telefonum avucumun arasında ötüyor. Bir mesaj daha... Acaba engeli kaldırdı mı?
Murat♡ : Konuşmamız gerek.
Ekrana boş bakıyorum, tüm duygular birbirine girdi. O ise yazmaya devam ediyor.
Murat♡ : Böyle olmaması gerekirdi. Bir açıklamayı hak ediyordun, yüz yüze konuşmamız gerek.
Parla: Oldu, başka derdin?
Murat♡ : Yapma böyle, bende çok üzgünüm. 😔
Parla: Ya evet, ne üzülmek ama! Benden sonra cici sevgiline koşarak tek taş almışsın, götüne girsin tüm taşlar senin!
Murat♡ : Bozma ağzını, sana yakışmıyor.
Parla: Bana yakışan ne peki? Senin gibi at kafası mı hayvan herif! Aldattın beni, benden ne bekliyorsun, ah canım demeni mi?
Murat♡ : Medeni olmanı Parla, medeniyet beklerim.
Parla: Senin medeniyetinin ta içine sıçarım, hoşt köpek! Başka kapıya haydi!
Murat♡ kişisini engellediniz. Engeli kaldırmak için dokunun.
Hızımı alamıyorum elbette, mesajlaşma trafiğinden hemen sonra diğer uygulamalara tek tek uğruyorum. Batasıca ismini aratıp tek tek itinayla engelliyorum. Değil bana ulaşmak gölgeme dahi hasret kalacak. Şerefsiz herif!Erkekler kapatılsın. 💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sözler, akan bir yıldız. | Texting
RomanceAşk, basit bir duyguydu ve bence basitçe yaşanmalıydı. Ayrılık acısı çekerken aklımın ucundan geçmeyecek birinden aldığım karşılık her şeyi değiştirdi.