Geldi İki Gözüm

31 9 0
                                    

Görüyorum onu. Upuzun boyunu posunu, geniş göğsünden yayılan o güveni. Güven geldi hem de eli kolu dolu şekilde.

Bir elinde valizi, diğerinde buketler hem de iki tane. Güller var, kokusu burnuma geliyor. Telefonun tuş kilidini kapatıp ayaklanıyorum. Yavaş şekilde ilerlerken havada süzülüyorum adeta.

Saçları muntazam şekilde taralı, birkaç tutamı asice alnına dökülüyor. Mavi gözleri üzerimde ateş ediyor sanki. Dudaklarında gezinen gülüşü yakalayıp saklayasım geliyor ama kendime hakim oluyorum.

"Hoş geldin," diyorum hemen yanına ilişip. Gerisi fısıltı. "Lime lime edeceğim seni."

"Ne hoş karşılama bu," dudakları yanağıma değiyor, hem de tehlike çanları calarak. Be adam ne yapıyorsun sen.

Annem kalkıyor hemen geliyor bize doğru. Güven gülümseyip buketlerden birini anneme veriyor, diğeri benim.

Oh bayram etti yüreğim.

Gerisi kaynaşma, bir sohbet bir sohbet. Babam hemen seviyor bağrına basmaya hazır. Murat asık suratla bizi izliyor, annem de bayram havası.

Saat geçiyor, herkes kendi odasında yatağında. Güven misafir odasında, uyumuyor belli ki mesaj geliyor ondan.

Güven: Uyumadın değil mi?

Parla: Uyumasam ne olur.

Güven: Hic minneti de yok, insan bir sarılır falan.

Parla: Alacağım o sarılmayı, aklımda dur şimdi.

Güven: Hmm bak bu hoşuma gitti.

Parla: Senin hoşuna gitmeyen bir şey yok ki.

Güven: Bütüne bakınca hoşuma giden tek şey var aslında.

Parla: Güven.

Güven: Parla...

Parla: Biz arkadaşız ve şu an ihtiyacım var diye yakınımdasın.

Güven: Bu da -

Parla: Kesme bir sözümü. Gelmene çok memnunum ama kalbim bir kırgınlığı daha kaldırmaz.

Parla: O yüzden arkadaşım olarak kal benim.

Güven: Peki.

Parla: Senin duygu -

Güven: Sen de dinle beni.

Güven: Ben uzun süre sakladım seni.

Güven: Yıldızdın benim için, uzaktan izleyip hayalini kurduğum.

Güven: Şimdi bir dilek gibi kabulsun, bırak kendimce seveyim.

Parla: Sen çok güzel bir adamsın.

Güven: Senin güzelliğin yanında benim ki nedir ki?

Parla: Günün birinde seni çok sevecek biri çıkacak karşına.

Güven: Çoktan çıktı Parla, sadece zaman gerek.

sözler, akan bir yıldız. | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin