[2] Rozdział szesnasty

123 13 2
                                    

Z perspektywy Seri

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Z perspektywy Seri

Dni mijają jak szalone. Od czasu, gdy Felix został zabrany przez Hyunjina, nie mam z nim żadnego kontaktu, nie wiem nawet, co się z nim dzieje. Teraz siedzę w mieszkaniu, obserwując najlepszą przyjaciółkę. Jestem w dziwnym amoku, ponieważ jej wyznanie sprawia, że dostaję obuchem w głowę. 

Nie mogę uwierzyć w to, co właśnie mi powiedziała. Eunji wyznała mi, że czuje fascynacje Seungminem, po tym, jak spędziła z nim noc, najpierw w klubie, później nad rzeką. Od tego czasu okłamuje Minho, wymykając się na spotkania z licealnym zauroczeniem. 

Mam ochotę wziąć najcięższy przedmiot i uderzyć ją w ten głupi łeb. 

- Oczekujesz, że zacznę bić ci brawo? - atakuję ją, przeszywając wzrokiem. - Za plecami umawiasz się z Seungminem, można powiedzieć, że zdradzasz wspaniałego faceta z kolesiem, z którym w liceum tworzyłaś toksyczną relację. Tak szybko się znudziłaś Minho? Twoją bratnią duszą?

Blondynka jest zaskoczona moimi słowami. Chyba nie tego się spodziewała.

- Nie zdradzam Minho, Seri. O czym ty mówisz?

- A co robisz? Potajemne wymykanie się z innym facetem, wygląda jak zdrada. Jeśli chcesz się z nim tylko przyjaźnić, to nie ukrywaj tego przed Minho, na litość boską. 

Eunji nerwowo przełyka ślinę.

- Dobrze wiesz, że już w liceum byłam zafascynowana Seungminem, tylko że wtedy on był taką niewinną kluską. Teraz to naprawdę fajny facet... 

Ostatnie wydarzenia sprawiają, że jestem rozchwiana emocjonalnie, dlatego zaczynam się nerwowo śmiać.

- Dlatego pójdziesz z nim do łóżka? Bo teraz jest fajnym facetem? Pomyśl o Minho i o dziecku, które z nim masz. Nie denerwuj mnie. Nie jestem w nastroju na żarty.

- Rozmawiam z tobą poważnie, Seri, nie żartuję - twierdzi, patrząc na mnie intensywnym wzrokiem. - Kocham Minho, to się nigdy nie zmieni, ale czuję fascynację względem Seungmina. Chciałam się z tego komuś zwierzyć, a ty mnie opierdalasz na każdym kroku, zamiast mnie zrozumieć.

- Zrozumieć? - powtarzam drwiącym głosem. - A co tu jest do zrozumienia? Kochając kogoś, na myśl ci nie przyjdzie, by za jego plecami umawiać się z innym facetem! Ja wciąż kocham Felixa i choć nie mogę z nim być, to nawet nie myślę o tym, by spotykać się z innym! Nawet tego nie chcę! - krzyczę na nią.

Przyjaciółka patrzy na mnie z otwartymi ustami, wyglądając na zszokowaną.

- Kochasz go, a jednocześnie jesteś nim zafascynowana. Jest twoją pierwszą miłością, do tego nie możecie być razem. U mnie jest inaczej. Jestem z Minho od wielu lat w związku, mamy dziecko, dlatego spotkanie Seungmina powoduje we mnie uczucie pragnienia. Zmienił się i jestem go ciekawa. 

- Eunji, czy ty siebie słyszysz? Chcesz zrujnować sobie życie dla chwilowej przygody? Jestem pewna, że w końcu ulegniesz i prześpisz się z Seungminem. Minho ci tego nie wybaczy, doskonale o tym wiesz. Przypominam ci, że macie dziecko. - Nie wiem, jak mam jej przetłumaczyć do rozumu, że to, co robi, jest bardzo złe. Nie skrzywdzi tylko swojego faceta, ale przede wszystkim dziecko, które chciałoby się wychowywać w pełnej, szczęśliwej rodzinie. - Pomyśl o Nanie, proszę cię. 

Zaborczy Crush ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz