Hubungan aku,Shafiq dan Nizam juga bertambah erat.Kebetulan di dalam kelas kami duduk di barisan yg sama.Nizam selain aktif dalam kumpulan nasyid,dia juga popular dalam sukan sepak takraw.Dia sebenarnya berkebolehan juga dalam sukan bolasepak,tetapi dia tidak berminat utk mewakili permainan tersebut sebagai wakil sekolah.Shafiq? Tiada tidak terlibat dalam apa apa sukan kerana kebolehannya pada akademik shj.
Mubin pula lebih suka melepak bersama Zairol.Meskipun ada juga kami bersembang bersama,dia sentiasa tidur di bilik Zairol.Jarang sekali dia tidur di biliknya sendiri.Sering juga Nizam menegur kelakuannya,tetapi dia hanya tergelak dan menukar topik.Menjadi satu kesalahan sebenarnya jika penghuni tidak tidur di bilik masing-masing pada waktu malam.Sekiranya ditangkap oleh warden,pasti hukuman denda menanti.
Disebabkan aku satu dorm dengan Shazuan,senang lah aku bersembang dengannya.Pada tahun lalu Shazuan duduk di bilik 11 bersama Syukor.Banyak topik yg kami bualkan di dalam dorm.Kata Shazuan,pada tahun ini dia mahu mencuba nasib mewakili sekolah dalam bolasepak.Sebagai org lama dalam pasukan,aku akan berusaha untuk menyelitkan nama Shazuan dalam pasukan.
Pernah juga Nizam menanyakan kepadanya apakah rahsia dia mampu membentuk badan seperti ini,Shazuan berkata semasa cuti persekolahan hampir setiap hari dia akan datang ke gym untuk membentuk fizikalnya.Jika ada pertandingan lelaki paling tampan di asrama membabitkan semua penghuni,aku yakin Shazuan akan berada dalam kedudukan 3 terbaik.
Pakej Shazuan kini sudah lengkap,selain mempunyai ketinggian lampai persis seorang model,dia juga mempunyai bentuk badan yg menarik.Seperti aku katakan dalam penceritaan aku yg lepas,mukanya tidak tumpah seperti Cristiano Ronaldo.Senyumannya juga cukup menawan dan terdapat lesung pipit di pipinya.Shazuan juga menjadi lelaki kegilaan utk pelajar perempuan di sekolahku.Aku sering mencuci mata melihatnya tambahan pula katilnya berhadapan denganku.Apabila dia membuka pakaian terlihat dengan jelas otot di tangannya,chestnya yg mengiurkan dan sixpacknya yg menawan.Aku paling suka melihat dia berspender shj,otot di pahanya jelas kelihatan dan menambahkan keseksiannya padaku.Sungguhpun dia mempunyai punggung yg padu,aku yakin batangnya tidak lah terlalu besar,mungkin lebih kurang dalam 4.5inci shj.
Dalam tempoh sebulan ini,sudah banyak kali juga aku melancap,ada kalanya di dalam bilik ketika tiada penghuni dan adakalanya di tandas.Sering juga aku mengambil spender Nizam dan Shazuan yg belum di basuh yg diletakkan di dalam baldi masing-masing.Aku membau kesan benjolan mereka dengan penuh ghairah.Aku berharap pada suatu hari nanti aku akan dapat merasai tubuh mereka berdua lagi terutamanya Shazuan.
YOU ARE READING
ASRAMA 2007
RomancePERKENALANKU BERSAMA SHAZUAN LALU MENJADIKAN DIA SEBAGAI ADIK ANGKAT.HUBUNGAN KAMI DIRESTUI OLEH KELUARGA SHAZUAN YANG KEMUDIAN MENERIMAKU MENJADI ANAK ANGKAT MEREKA. TAHUN INI JUGA MENYAKSIKAN AKU TERPAKSA MELINDUNGI SHAZUAN DARIPADA MENJADI MANGSA...