Aku baru sampai di perkarangan sekolah.Perjalananku pada hari ini sungguh panjang.Dari Kajang aku menaiki KTM hingga ke Seremban.Kemudian dari situ aku terpaksa berjalan kaki dalam 15 minit utk ke Terminal Bas Seremban.Kemudian aku akan menunggu hingga bas tiba.Perjalanan dari Seremban ke Rembau mengambil masa kira-kira 45 minit.Aku melangkah masuk ke dalam biliknya,masih ramai penghuni yg masih belum sampai.Badanku berasa amat melekit kerana berpeluh,kemudian aku menyalin pakaianku dan menuju ke tandas untuk mandi.Aku membuka paip dan membiarkan sahaja pancuran air membasahi tubuhku.
Nizam baru tiba di bilik.Dia melihat beg pakaian Wafi sudah berada di atas katilnya.Pasti ke tandas mandi teka Nizam apabila melihat tuala Wafi tiada di katil.Nizam terus mengemas pakaian yg berada di dalam beg ke dalam locker.Sedang Nizam leka mengemas,tiba-tiba ada sesuatu yg sedang menekup mukanya.Dia cuba melawan,tetapi gagal.Selepas itu tangannya terkulai layu dan tidak sedar.
Nizam dipapah dan dibawa ke dalam stor.Kemudian dia dibaringkan di atas tilam dan seluarnya ditanggalkan.Spendernya yg berwarna merah dilucutkan hingga ke paras lutut.Kemudian tubuhnya ditiarapkan dan penyerangnya meletakkan sedikit pelincir ke pintu lubang punggung Nizam.Penyerang itu memasukkan batangnya ke dalam punggung Nizam sedikit demi sedikit.Punggung Nizam sangat ketat.
------------------------------------------------------------
Aku telah pun tiba di dalam bilik dan aku berasa kehairanan kerana locker Nizam terbuka,tetapi dia tidak kelihatan.Seolah olah Nizam tidak sempat mengemaskan pakaiannya di dalam locker.Aku tidak mengesyaki apa-apa lantas aku menutup lockernya kemudian aku menyusun pakaianku ke dalam locker.Tiba-tiba ada seseorang memelukku dari belakang,aku tahu siapa,pasti Shazuan.Aku tidak perlu memusingkan badanku kerana aku kenal benar cara Shazuan memelukku.SHAZUAN : Ibu dengan ayah nak jumpa abg,dorang ada kat bawah tu.
AKU : Haa ayah dah balik ke? Aduhh segan pulak.Haa japgi abg turun,nak kemas lagi sikit.Wan turun dulu.
SHAZUAN : Okay abg.
Aku sebenarnya berasa cemas kerana bakal bertemu ayah Shazuan sebentar lagi.Apa lagi ini kali pertama aku berjumpa dengan ayahnya.Aku menutup pintu locker ku dan kemudian menuruni tangga.Kelihatan ayah Shazuan sedang memeluk tubuhnya sendiri sambil memandangku dengan senyuman.
------------------------------------------------------------
Batang penyerang itu sudahpun memasuki separuh lubang punggung Nizam.Ketika ini Nizam telah pun mula menjerit,tetapi mulutnya ditutup dengan tangan penyerang itu.Henjutan batangnya dilajukan dan adegan sorong masuk dan keluar pun bermula.Kelihatan darah dan air najis dari punggung Nizam sudahpun keluar.Penyerangnya itu tidak peduli,apa yg penting dia dapat merasai pangkal punggung Nizam.Dia melajukan lagi hentakkannya sehingga kepala Nizam terangkat sendiri menahan kesakitan.Batangnya juga sudah selesa keluar masuk dari punggung Nizam sehingga dia dapat merasai pangkal lubang punggung tersebut.Akhirnya penyerang itu melepaskan benih air maninya yg banyak ke dalam punggung Nizam sambil menjerit kepuasan.Dia kemudian meninggalkan Nizam dalam keadaan begitu tanpa ada sedikit pun rasa belas kasihan.Air maninya yg berada di dalam punggung Nizam mula mengalir keluar.Sempat juga dia meletakkan nota di tangan Nizam dan pasti Nizam akan membacanya apabila dia sedar nanti.
YOU ARE READING
ASRAMA 2007
RomancePERKENALANKU BERSAMA SHAZUAN LALU MENJADIKAN DIA SEBAGAI ADIK ANGKAT.HUBUNGAN KAMI DIRESTUI OLEH KELUARGA SHAZUAN YANG KEMUDIAN MENERIMAKU MENJADI ANAK ANGKAT MEREKA. TAHUN INI JUGA MENYAKSIKAN AKU TERPAKSA MELINDUNGI SHAZUAN DARIPADA MENJADI MANGSA...