Nizam membuka matanya.Dia melihat ketiga tiga mereka semuanya sedang tidur lena sehingga berdengkur.Dalam kereta semasa perjalanan pulang tadi,Nizam telah pun tidur dan hanya sedar apabila sampai ke rumah Shazuan.Jadi matanya sangat aktif ketika ini.Sebenarnya Nizam telah pun melarutkan ubat yang diambilnya di bilik rawatan sebelum menuangkan air kepada Shafiq,Wafi dan Shazuan.Dia pasti ketiga tiga mereka tidak akan sedar kerana effect ubat tersebut apatah lagi kerana ketiga mereka terlali letih berjalan pada hari ini.
Dia merancang dengan teliti agar langkahnya menjadi kenyataan.Dia tidak tahu mengapa dia bernafsu terhadap Wafi,kerana itu dia merancang dengan teliti.Hendak dia meratah Wafi di asrama bukanlah idea yang baik kerana Shazuan sering tidur bersamanya.Hendak menunggu tahun depan dia sendiri tidak pasti apakah dia dan Wafi masih bersama satu sekolah atau tidak.
Tengahari tadi semasa dia berjalan di Times Square,Nizam sendiri menahan ghairahnya melihat Wafi.Memang penampilan Wafi berbeza apabila pakaiannya di sesuaikan oleh Shazuan.Lentik punggung dan benjolan Wafi cukul jelas di sebalik seluar jeans skinny yang disarungnya.Kerana itu dia sengaja mengajak mereka bertiga berbual dan bermain poker sehingga mereka leka dan mengantuk,agar misinya utk merasai punggung dan menikmati tubuh Wafi tercapai.
Dengan berhati hati dia seluar tidur Wafi,Shazuan dan Shafiq ditanggalkan oleh Nizam.Dia memerhatikan benjolan ketiga tiga kawannya di hadapan mata sambil membandingkan benjolan yang besar antara mereka.Wafi pada tempat pertama,diikuti Shazuan dan akhirnya Shafiq.Sungguh seksi dia melihat tubuh Wafi dan Shazuan apabila mereka berdua hanya berspender sahaja.Dia akan menjadikan Wafi sebagai santapan terakhirnya pada malam ini.
Nizam mula melondehkan spender Shafiq yg berjenama Velentino itu,batang Shafiq yg kuncup itu dilancapkan Nizam dengan air liurnya.Secara perlahan lahan batang Shafiq mula mengeras.Dia tidak menyangka Shafiq mempunyai batang yang boleh dikatakan panjang.Bulu-bula batang Shafiq cukup berselerak,agaknya sudah lama Shafiq tidak mencukur.Muka Syafiq seolah oleh menikmati kesedapan lancapan Nizam,bibirnya terbuka luas seperti merasai kesedapan,tidak lama selepas itu Shafiq memuntahkan air maninya pada tangan Nizam.Kemudian Nizam meletakkan air mani Shafiq ke dalam mulut Shafiq sendiri.
Kemudian Nizam beralih kepada Shazuan.Patutlah Shazuan menjadi idaman gadis di sekolah.Kerana V Shape Shazuan kelihatan jelas di perutnya.Apatah lagi melihat Shazuan hanya berspender putih di hadapannya,membuatkan dia berasa sangat ghairah.Dia mengeluarkan batang Shazuan dari spendernya dan utk kali pertama dia sendiri dengan rela hati mengulum batang seorang lelaki.Kuluman mulutnya yang lembut membuatkan batang Shazuan semakin tegang,dia tidak berhasrat utk merasai punggung Shazuan,kerana dia terhutang budi dengan kebaikan keluarga Shazuan terhadapnya,tambahan pula dia tidak mahu mengkhianati Wafi sepertimana Amir lakukan kepada Zairol.Cukuplah dia merasai kesedapan air mani Shazuan di dalam mulutnya.Dia mula merasakan batang Shazuan sudah pun mengembang dalam mulutnya ketika ini dan kemudian dia dapat merasakan kenikmatan paduan air mani Shazuan yang memancut ke dalam mulutnya.
Nizam mula memakaikan kembali seluar Shafiq dan Shazuan.Dia kini menumpukan perhatian sepenuhnya kepada Wafi yang berspender hitam.Sebelum itu,dia melumurkan sisa air mani Shazuan di batangnya sendiri.
Dia mula menolak tubuh Wafi dalam keadaaan meniarap,spender Wafi mula dilondehkan dan dia dapat melihat punggung Wafi yang bulat itu.Dia kemudian meludahkan air liurnya sendiri ke pintu punggung Wafi."Umphh argghh arghhh", Wafi mula berbunyi apabila batang Nizam yang sama saiz dengannya mula menceroboh punggungnya.Nizam masih berusaha memasukkan batangnya ke dalam lubang Wafi yang ketat itu.Dia tidak berputus asa,dan dia cuba terus menghayunkan batangnya dengan lebih laju dan tiba tiba..
YOU ARE READING
ASRAMA 2007
RomancePERKENALANKU BERSAMA SHAZUAN LALU MENJADIKAN DIA SEBAGAI ADIK ANGKAT.HUBUNGAN KAMI DIRESTUI OLEH KELUARGA SHAZUAN YANG KEMUDIAN MENERIMAKU MENJADI ANAK ANGKAT MEREKA. TAHUN INI JUGA MENYAKSIKAN AKU TERPAKSA MELINDUNGI SHAZUAN DARIPADA MENJADI MANGSA...